Pintu kelas dibuka dan cikgu Kim pun masuk .
Suho : Attention ! Selamat pagi cikgu . ( bangun lalu bow )
Semua : Selamat pagi cikgu .. ( buat perkara yang sama )
Cikgu Kim : Selamat pagi .. duduk semua . Hari ni kamu semua ada kawan baru . Silakan masuk ..
Pintu dibuka . Semua mata memandang . Ada jugak mulut-mulut yang bising bertanya ..
... : Annyeonghaseyo .. jeoneun Bae Joo Hyun imnida . Panggil je Irene . ( bow )
Semua : Annyeonghaseyo Irene ah ..
Cikgu Kim : Ok .. sekarang kamu boleh duduk .
Irene : Ne ..
Irene duduk di sebelah yeoja .
Joy : Hi Irene .. Aku Park Soo Young . Panggil aku Joy !
Irene : Ok Joy .. Nice to meet you ! ( senyum manis )
Joy turut tersenyum .
-SKIP-
Bila cikgu Kim dah keluar , ramai berkumpul kat meja Irene .
Wendy : Hai Irene .. aku Son Seung Wan and call me Wendy . ( menghulurkan tangan untuk bersalam )
Irene : ( menyambut huluran tangan ) Ne .. Wendy . Kau pulak ? ( memandang sorang lagi yeoja di sebelah Wendy )
Seulgi : Aku Kang Seulgi . Dan ni Kim Ye Rim . Panggil Yeri . ( menunjuk ke arah Yeri )
Irene : Owhh .. Thanks sebab sudi kawan dengan aku .
Yeri : No problems . Kitorang memang friendly dengan semua orang . Lagipun kesian kat kau tak ada kawan ..
Wendy : Ne .. that's right !
Tiba-tiba Irene terpandang Sehun yang berdiri di tepi tingkap sambil membaca buku .
Irene : ( menunjuk ke arah Sehun ) Tu sapa ?
Wendy : Tu ? ( memandang Sehun )
Irene : Iye .. sapa dia tu ?
Joy : Nama dia Oh Sehun . Ahli EXO . Handsome and charming guy . Dan suka buat hal sendiri .
Seulgi : Kau tahu EXO tu group apa ?
Irene : Entah .. tak tahu . ( mengangkat bahu )
Seulgi : EXO tu group yang paling famous in the world . Boleh kata semua orang kenal diorang .
Irene : Owh .. arasseo . ( still memandang Sehun )
YOU ARE READING
the werewolf + oh sehun [✔]
Fanfiction++"He's the werewolf."++ ✨start - 160603 ✨end - 160603 ©whiteestaar1