3. Tumpang..

660 34 1
                                    

-SKIP-

Time balik ..

Wendy : Wei korang .. aku balik dulu tau . Bye ! ( blah )

Irene ,Yeri , Seulgi & Joy : Bye !! ( melambai tangan )

Lama kelamaan semua orang dah balik . Tinggal Irene je di hall sekolah .

Irene : Mana appa ni .. Kata nak ambik aku . ( try call appa )

Panggilan Irene dijawab .

Irene : Hello appa .. Appa kata nak ambil Irene ..

Appa : Owh .. Mianhaeyo Irene ah . Appa tengah ada important meeting sekarang ni .Appa tak boleh ambik Irene kat sekolah . Irene boleh balik sendiri kan ?

Irene : Hmm .. Iye la . See you at home , appa .

Appa : Ne ..

Panggilan tamat .

Irene : Ish .. kenapa tak inform awal-awal ? Kalau tak boleh je aku naik bas tadi .. Haih .. Apa patut aku buat sekarang ? ( menggaru kepala )

Kebetulan EXO belum balik lagi sebab ada latihan . EXO memandang Irene .

Suho : Irene .. kenapa tak balik lagi ? Bukan kelas dah lama habis ke ?

Irene : Owh .. Suho ah . Aku nak balik la ni . Tapi ..

Xiumin : Tapi apa ?

Irene : Aku tak tahu nak balik dengan apa . Sepatutnya appa aku ambik sekarang ni but he has important meeting right now . ( memegang hujung tali beg sekolah )

Chanyeol : Owh .. macam tu . Kenapa tak naik bas je tadi ?

Irene : I missed it . Aku baru dapat tahu appa aku tak boleh ambik tadi . ( menundukkan kepala )

Suho : Then .. apa kata kitorang hantar kau balik ? Lagipun time bas tu sampai lagi 1 jam . Kiranya pukul 7 malam baru kau sampai rumah .

Irene : Hah ? Ermm .. tak apa ke ? Aku tak menyusahkan ke ? ( serba salah )

D.O : Menyusahkan apa pulak ..? Kau kan kawan kitorang . Tak salah pun . Jom la .. ( menarik tangan Irene )

the werewolf + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now