17. He Realize..

432 21 0
                                    

-Flashback-

Jonghyun ada yeoja chingu bernama Juniel . Suatu hari .. Sehun berpindah sekolah ke sekolah Jonghyun . Biasa la .. pantang ada budak handsome sikit dah ramai yang minat .. Sama la dengan Juniel . So .. Jonghyun marah and putuskan hubungan dengan Juniel . Juniel tak kisah pun sebab rasa cinta kepada Jonghyun dah semakin pudar . Bila Jonghyun tau pasal tu terus dia rasa tak puas hati dekat Sehun .

One day .. kereta Sehun terlanggar seorang yeoja . Sampai yeoja tu meninggal di tempat kejadian . Jonghyun yang ada di tempat tu terkejut sebab memang dia yang merancang untuk membunuh Sehun dan balik semula dengan Juniel . But .. that died girl was Juniel . Mulai hari tu .. Jonghyun berdendam besar pada Sehun . Dia bertekad akan menghancurkan hidup Sehun dan orang yang paling istimewa padanya .

So .. now bila Jonghyun dapat tahu Sehun rapat dengan seorang yeoja dan menyimpan perasaan pada yeoja tu , Jonghyun cuba nak merampas yeoja tu . And that girl was Irene . Tapi semua rancangan Jonghyun gagal . Sekarang Jonghyun berjaya menjadikan Irene vampire .

-End Flashback-

Sehun : Aku tak bersalah ! Kau yang sabotaj kereta aku and Juniel was there . Aku lost control dan terlanggar dia . Ni semua sebab kau !!

Jonghyun : Kalau kau tak datang sekolah aku dulu .. Juniel tak kan mati ! ( tiba-tiba jadi psiko )

Baekhyun : Chen .. Makhluk tu dah jadi psiko . What should we do ?

Chen : Easy .. Just keep your mouth shut . It's really easy right , Kai ?

Kai : Yes . Diam dan tengok apa yang akan jadi . ( marah )

Baekhyun : Ish ! Marah je yang korang tahu .. ( memuncungkan mulut )

Xiumin : Woi Baekhyun .. dah macam beruk tua merajuk tak dapat pisang aku tengok kau .

Baekhyun : Kau ni pun sama , Xiumin ! ( memukul belakang Xiumin )

Xiumin : Adoii ! Mak ai ! Sakit la bangang !! ( marah )

Balik pada Sehun dan Jonghyun ..

Sehun : So .. kau buat semua ni untuk balas dendam la ?

Jonghyun : Iye la ! Habis tu nak buat apa lagi ?

Sehun : Kau tak fikir ke ? Kau ingat Juniel akan hidup balik bila kau hancurkan hidup aku ?

Jonghyun terkedu .

Sehun : Dia akan tetap mati , Jonghyun .. Juniel takkan hidup balik . Kau nak dia bahagia kan kat sana ?

Jonghyun : Ne ..

Sehun : So .. you must stop this stupid plan and go back to your world .. Aku tahu yang Juniel tu sebenarnya vampire . Aku percaya dia ada kat vampire world . Dia tengah tunggu kau .

Jonghyun : She is a vampire ? Mana kau tahu ?

Sehun : Aku dah lama tahu .. Dan aku tahu dia sangat sayangkan kau . You love her right ?

Jonghyun : Yes ..

Sehun berkira-kira nak blah .

Jonghyun : Sehun ..

Sehun memandang ke belakang .

Jonghyun : Mianhae .. Aku buat hidup kau huru-hara . Aku dah jadikan Irene vampire . But ada vaksin yang boleh jadikan Irene manusia biasa balik . Nah .. ( bagi satu vaksin kat Sehun )

Sehun : Thanks Jonghyun ..

Jonghyun senyum sebelum menghilangkan diri .

the werewolf + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now