Samenvatting.

64 2 2
                                    

Don't look into his eyes, i made the mistake to.

Wanneer Scarlett's moeder hertrouwt na de dood van Scarlett haar vader en bij haar stieffamilie intrekt, loopt ze weg. Haar stiefvader sloeg haar, had geen respect voor haar en wilde dat ze ging trouwen met haar stiefbroer die acht jaar ouder was. Ze ging er vandoor in de auto van haar stiefvader en stool geld, sieraden en meer van hem en haar moeder. Drie dagen later komt ze aan bij een dorp en beslist hier haar leven op te pakken en koopt een klein, knus huisje aan de rand van het dorpje met het gestolen geld van haar rijke stiefpa. Ze maakt vrienden en ontmoet HEM, de badboy. Hij is de zoon van de maffiabaas van de RiggsFamilie. Na een auto-ongeluk komt ze in een coma terecht. Zes maanden later ontwaakt ze uit de coma omdat ze sterk en moedig was. De maffiabaas ziet in dat ze sterk genoeg is om ook een maffia te worden. Ze is voor hem erg belangrijk. Scarlett krijgt een job in Amerika samen met vijftig andere maffia's en Chandler, de maffiazoon. Wanneer ze nog maar net begint ontmoet ze haar broer waarvan ze nooit heeft geweten dat hij bestaat. Ze besluit iets goeds te doen voor Chandler en ruilt zichzelf tegen de moeder van Chandler maar ze wordt ruig en bewusteloos meegenomen. Ze wordt wakker in een onbekende kamer, maar dan loopt haar vader de kamer binnen. Haar vader, die ene, die overleed, twee jaar geleden. Ze is zo gelukkig maar blijft wel denken aan Chandler, wie ze waarschijnlijk nooit meer zou zien. Hij doet er 5 jaar over, waarin dus veel gebeurd, maar krijgt haar uiteindelijk veilig terug in zijn armen. Ze liep regelrecht in zijn armen en bleef er voor een lange, hele lange tijd. En ze woont er nog steeds. En dat was voor haar als een sprookje. Eentje die haar dan ook daadwerkelijk overkwam.

Heeey mensen! Hier is de samenvatting! Voor de mensen die het niet hebben gelezen dan. 😉

Don't look into his eyes, I made the mistake too.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu