KAPITOLA 23

38 6 0
                                    

Průběh času

Mezitím, co se čtyři kamarádi pomocí dívky s duší, jenž nepatří do normální světa lidí, přemístily do Kitalphy, se v lidském světě nic moc nestalo.

Čas tam a tady plyne různě. Většinou ve vzdálených intervalech. Kterých si většinou nikdo nevšímá. V lidském světě, tedy na zemi trvá jeden den jako tři roky tady v Kitalphy.

Proto vše co se tu děje, zatím nemění vůbec nic na situaci ve světě. A tak se tam čas jakoby zastavil, mezitím co Emily, Elizabeth, Thomas a William zažívají vše nové a nebezpečné.

Není přesně určeno jak se pohybovat mezi světy, jelikož se to nikomu z lidí ještě nestalo, až na čtveřici přátel, kterým k tomu pomohla jejich přítelkyně, nikdo proto neví, co se stane když tady třeba zemřou.

Jaký to bude mít dopad na celou zemi a lidi, kteří je znali?

I tak, ale jejich přemístění nemělo proběhnout.

Jak nikdo z lidí, tak nikdo z lidu Kitalphy se nedokáže pohybovat mezi světy. Ani sami králové a královny této mocné říše to neumí. Avšak i mezi nimi se nacházejí vyjímky. Jednou z nichž je i syn královny Aurory a krále Arthura.

A dívka, která nebude asi jen tak ledajaká. Osud s ní má velké plány a nejen s ní. Povede válku sama se sebou. Rozhodne o budoucnosti obou světů. To jen ona může porazit zlo nebo se přidat na jeho stranu.

Rozhodne o tom jestli se země konečně dozví pravdu. Rozhodne jestli stvoření zahnaná do koutů lesa, konečně vyjdou na světlo. To ona rozhodne, zda lidé v jejich zemi budou moc znovu volně žít a nebudou se muset strachovat před nebezpečím, které si nechtějí připustit.

To ona rozhodne o osudu jejich lidských přátel, tedy pokud to budou nadále její přátele. To ona se bude muset postavit zlu, co se skrývá ve všech, včetně ní samotné.

Bude pouze na ní jak se rozhodne a naloží s informacemi a postupně i s vracejícími se vzpomínkami jak jejími tak někoho jiného.

Dcera ĎáblaKde žijí příběhy. Začni objevovat