Bölüm 3

3.9K 332 120
                                    

Brighteyes: Neden bunu yapıyorsun?

Brighteyes: Lanet olasıca bana cevap ver! Beni öldürmek istemenin nedeni ne?

Beast: Bir erkek,için çok güzel olduğun için olabilir geyiğim.

Brighteyes: Ha ha ve ha! Ben güzel değil erkeksiyim bir kere....

Brighteyes :Tanrım neler söylüyorum ben, elin katiline bide

Beast :Lu, öldürmek için bu güne kadar hiç neden aramadım...Sadece öldürdüm o kadar.

Beast: Kanın kokusu beni uyuşturuyor ,bu bağımlılık gibi bir şey ,nasıl tarif edilir emin değilim!

Brighteyes:Nasıl bir ruh hastasısın?

Brighteyes : Tedavi olmalısın? İstersen seninle hastaneye gelebilirim, tedavi ücretlerini bile karşılayabilirim.

Beast:Tanrım seni öldürmekten çok büyük zevk alacağım kesinlikle.

Beast:Katiline akıl veren ilk insan olduğun için bu gecelik seni rahat bırakacağım

Brighteyes :Ciddiydim ben!! 😞

Beast : Luhan bak güzelim, konuşmak bende işe yaramıyor özellikle de o kendini bir bok sanan sadece kafasını sallayan psikologlarla yanisi başka şeylerle gel bana sexsi lolitam ...

Brighteyes : Tamam o zaman benimle konuş, sadece benimle??

Beast :İyi deneyelim, anlatacaklarım en fazla ölmeden önce hayatını daha boktan yapacak ...

Brighteyes :İşte bu!...Başlayalım o zaman ,soruyorum .

Brighteyes :Çocukluğundan kalan bir olay, bir travma var mı ?

Beast :Yine aynı siktiğim travmalı soru...

Beast :19 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum bile ve sonraki sorunu da cevaplım,kimseden intikam almak gibi bir amacım yok.

Beast :Bu benim gibi müthiş ,tapılası bir varlık için çok büyük bir kusur olurdu .

Brighteyes : Yuh adamdaki ego ya bak NBA oyuncularını geçmiş.

Brighteyes :Acaba bir ihtimal işsiz olabilir misin ?

Beast : Ne iş yaptığımı duysaydın şuan ülkeyi terk ediyor olurdun güzelim ,şimdi çeneni böyle saçma sorular sormak için yoracağına daha yararlı şeyler için yor.

Brighteyes :Ne gibi şeyler ?

Beast :Immmm....

Brighteyes :?????

Beast :Son duanı etmek gibi😈😈


The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin