Beast:Neden şuan o uzun boylu piçi öldüresim var?
Beast: Sanırım seni öldürmeden önce, güzelim ellerimi başkasının kanıyla kirleteceğim elmalı turtam 😆
Brighteyes :Ne saçmalıyorsun sen ?
Brighteyes : Krise zarar vermeyi aklından bile geçirme ,o benim tek ailem !
Beast :Yakında bir aileye ihtiyacın olmayacak bebeğim.
Beast: Önce onu göndermem daha iyi olur hem senden sonra üzülmez en azından,ne dersin?
Brighteyes :Tanrım delirdin mi sen?
Brighteyes:Lütfen ona,zarar verme, ona bir şey olmasına dayanamam. Lütfen !!
....
Brighteyes : Cevap ver bana ona bir şey yapma lütfen ,yalvarırım yapma Beast!
Beast :Kendin için yalvarmayıp o adam için yalvardığını görmek,onu daha çok öldürmek istememe neden oluyor minik Lulu!
Brighteyes :Beni öldürmeyi o sik kafana koymuşsun zaten , ama çevremdekileri buna bulaştırma.
Beast : Ne var,onunla aranızda,abin mi?Sevgilin mi? Hangisi?
Brighteyes :Neden bunu soruyorsun lanet olasıca,sadece ona dokunma,
Beast :Tanrım yüz ifaden bile şuan beni öldürmek istediğini söylüyor .
Brighteyes :Senin katilin olmak şuan hiç sorun olmaz benim için eminim.
Brighteyes :Dur bir dakika şuan beni izliyor musun?Katil değil uçkuruna düşkün bir sapıksın değil mi !
Beast :Öyle,olmamı mı isterdin sexi lolitam?
Brighteyes : Sadece,defolmanı istiyorum yada benimle ne derdin varsa gel yüzüme karşı söyle.
Beast :Küçüğüm karşına çıktığımda şu bahsettiğin uçkuruma sahip çıkamayıp seni becerir ve sonra da öldürmek zorunda kalırım.
Beast :Ve bu hiç zevkli olmaz.Senin için daha güzel planlarım var!
.....
Beast : Lanet olasıca o telefonu kırarak ne elde ettin?
Sınıfta sadece 7 çocuk olunca sıkıntıdan tabikide bölüm yazıp atarım. Allahım çok sıcak ya, siz ne durumdasınız?