LUHAN tüm yol,boyunca takside ağlamış kendini zorlukla dans okuluna atmıştı.İçeri girmesiyle öğrencileri başına toplanmış iyi olup olmadığıyla ilgili sorular soruyordu.Chanyeol aceleyle tüm öğrencileri okuldan gönderdikten sonra uyanıp ağlamaya başlayan Sehanı kucağına alarak yere çöküp oturdu.
"Luhan ne oldu?"
"C..Chan *hıck *yeol o... başka...."ağlaması şiddetlenirken konuşması güçleşiyordu.
Sehan ise her zaman onunla oynayıp şekilden şekile giren babasını böyle görünce oda ağlamaya başlamıştı.Luhan ağlayan çocuğunu kucağına alarak sarmalayıp saçına öpücükler kondurarak sakinleşmeye çalışıyordu.Ağlamaları sadece sessiz iç çekişlerine döndüğünde boştaki kolundan güç alarak ayağa kalktı.
"Chanyeol yalnız kalacağım bir yer var mı?Herkesten uzak olacağım ha ?"
"Luhan otur ne olduğunu anlat önce !"
"Sehun beni aldatıyor Chanyeol bu gün yanına gittiğimde üstünde başka bir kız vardı.Bana ait olduğunu söylediği dudaklarını başka biri öpüyordu."
"Luhan aynı insandan mı bahsediyoruz, o böyle bir şey yapacak biri gibi durmuyor, onu sen daha iyi tanıyorsun! "
"Ama yaptı Yeol beni durdurmadı bile" derken telefonuna gelen mesajlar Chanyeol Sehanı her an düşüp bayılacakmış gibi olan arkadaşının kucağından alıp ,Luhanın odasında yaptırdığı küçük oyun alanına koydu.
Luhan elleri hala sinirden titrerken mesajı açtı.
Beast : Luhan nerdesiniz?
Beast: Hayatım cevap var bana !
Beast: Bak gerçekten gördüğün gibi değildi
Beast: Lanet olsun Luhan evde değilsiniz, dans okulundaysan bekle beni lütfen sana açıklamama izin ver
Brighteyes: Gelme Sehun git sürtüğüne !
Beast: Lanet olsun Luhan o kızı kovdum yeminle zannettiğin gibi değil
Brighteyes: Sehun o kızın dudakları dudaklarında kendini sana sürtüyordu ne düşünebilirim
Beast: Bak Lu o yardımcı dedektifti şimdi değil kesinlikle o sürtüğü kovdum.
Beast: İmzalamam gereken davaları getirmişti ve ben senin yüzünden yeterince zor durumdaydım.Söylediklerini dinlemiyordum bile Luhan sadece senin gelmeni hayal ediyordum.Gelip tekrar benim olmanı
Beast: birden oturduğum sandalyeyi çekti,ve üzerime oturunca canım yandı ve daha ben durduramadan dudaklarıma yapıştı.
Brighteyes: Ve sende sonra karşılık verip seni rahatlamasına izin verdin mi verdin piç kurusu!
Beast: Luhan yemin ederim ona karşılık vermedim,dudaklar sadece ve sadece senin, arkandan çıktığımda yoktun yemin ederim Luhan beni bekle oradan hiç bir yere gitme .
Brighteyes: Gelme Sehun üzerinde başka birin kokusu varken gelme bize , bir süre ayrı olsak iyi olacak kafamı topladığımda,o görüntüyü unuttuğumda döneceğiz
Beast: Luhan yapma yemin ederim bebeğim benim bir suçum yok beni bırakma ikiniz,olmadan ne yaparım ben?
Beast: LUHAN!!
Evet gençlik bugün ki son bölüm valla: )Merak etmeyin bundan sonra ponçik bölümler olacak.Sehun kendini affettirmek için şekilden şekille girecek yani sövmeyin bize 😂😂😂😂😂