Bölüm 8

3.2K 298 71
                                    

Brighteyes: Onu sen mi o hale getirdin?

Beast :Sana da günaydın ballı böreğim ,ne bu sinir?

Brighteyes : Adi,şerefsiz dengesiz,ruh hastası yeter bu kadar sana katlandığım,biraz dan seni savcılığa şikayet edeceğim.

Beast :İstediğini yapmakta özgürsün bebeğim ama bunlar hep boş çabalar .

Brighteyes : Onu dövünce ne elde ettin ha?

Beast : Ne elde ettiğimi hayal bile edemezsin güzelim

Brighteyes :Bu konuşmaların beynimi sulandırıyor.

Beast : Kurbanlarını sana nasıl öldürdüğümü söylememiştim bitanesi onların iğrenç kanlarını ellerime bulaştıracak gibi duruyorum.

Brighteyes: Her şeyi yapabilecek piç izlenimi veriyorsun bana.

Beast : Luhan...

Beast :Ayrıldın mı ondan?

Brighteyes: Ayrıldım lanet olasıca,sırada ne var,kendimi bir çatıdan falan atmamı mı isteyeceksin?

Beast: Hayır benim için dans etmeni istiyorum.

Brighteyes :Dans?

Brighteyes: Neden?

Beast :O muhteşem kıçınla ilgili daha ateşli fantaziler kurabilim diye.

Beast:Of Luhan sadece dans et tamam mı,sen dans edince etraftaki her şey duruyor bir süre ,sadece dans edişini izlemek istiyorum.

Brighteyes: Senin için ölsem de,dans,etmem!

Beast :Bu kadar,nefret mi ediyorsun benden?

Brighteyes:Oğlum kafan mı yerinde değil seni son zamanlarda,tamamen dengesizleştin iyice.

Beast : Biliyorum elimde olan bir şey değil Luhan,içimdekilerle savaşmaktan yoruldum. Karşı koyacak gücü kendimde bulamıyorum....


The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin