Bölüm 39

2.4K 214 53
                                    

''Hazır mısın Luhan?''

''Ben onu görebilir miyim?Belki uyanmıştır ha ?''derken ağrıları yüzünden zaten yaşlı olan gözlerinde yaşlar daha hızlı akmaya başlamıştı.Doktor bu görüntüye gülümseyerek  ''Tamam  sadece  bir dakika eğer geç  ameliyata alırsak sorun çıkabilir tamam mı?''diye onay verdi.

Luhan başıyla onayladığında hemşire tekerlekli sandalyeyi  odanın kapısında durdurup geri  çekildi.

Yatağın kenarına geldiğin  de gördüğü solgun yüzde  ellerini gezdirdikten sonra  Sehunun ellerini  kendileri arasına,alarak kocaman olmuş karnının üzerine getirdi.

''Bak birazdan bebeğimiz,dünya gözlerini açacak, senin de yanında olmanı istiyorum.Sadece gözlerini aç   ve onu ilk gören sen ol istiyorum ''derken bir yandan da karnının üzerindeki eli okşuyordu.

''Yaşam ünitesinden aniden yükselen  sesle Luhan   kafasını  oraya çevirmişti.Lanet olsunki hiç bir şey anlamıyordu.Hemşire ve doktorların odaya gelmesiyle paniklemiş ve sancıları artmıştı.Ebe onu aceleyle dışarı çıkarıp ameliyathaneye götürürken Luhan hala ona ne olduğunu soruyordu çığlıkları arasında.

O korku filmlerindeki sedyeye uzandığında sancıları dahada artmıştı.Sevgilisine duyulmadık küfürler saydırırken odaya dolan bebek sesiyle  sıktığı yumrukları aniden gevşemiş  tüm bedeni mayışmıştı.Gözleri  yorgunlukla kapanırken hayal meyal gördüğü bedenle kendini tamamen  şuan ona cazip gelen uykunun kollarına bıraktı.

--------------

Gözlerini ışık yüzünde zorlukla araladığında vücudunda hissettiği acı ile  inleyerek  kendini yatakta yukarı çekmeye çalıştı.Odada  ki kanepede uyuyan Baekhyun ve Chanyeolden başka kimseyi görmeyince gözlerini devirdi ve aklına gelen şeyle çığlık attığında uyuyan ikili yerlerinden zıplayarak uyanmıştı.

''SEHAN!!!''

''SEHAN NEREDE ?OĞLUM NEREDE ?''diye tüm hastaneyi ayağa kaldıracak  kadar bağırmaya devam ederken kapının açılmasıyla tüm gelecek çığlık ve kelime dizilerini yutmuştu.

Aşık olduğu adam  kollarında oğluyla kapıda ona gülümseyerek bakıyordu.Gülümseme  masumdu Beastin  hınzır yaramaz  gülümsemelerinden değildi.

Titrek her an ağlamaya hazır sesle ''S..Sehun ?''dediğinde  karşıdaki adam  kaşlarını çatarak ona doğru geldi.

''Ne Sehunu Lu uyanıyorsun ve ilk onun adını mı  söylüyorsun ?''derken  kucağındaki bebeğin alnına öperek  yavaşça odadaki küçük beşiğe bıraktı.

Luhanın dudakları daha fazla  titrerken  geçmek bilmeyen hamilelik hormonlarına lanet ediyordu.

''Beast  !''diyerek kollarını öne uzatınca  Beastın yüzündeki   sinir  yerini gülümsemeye bırakmıştı.Luhanın kalbinin derinliklerine saklayacağı bir gülümeydi bu... 

 Vakit kaybetmeden uzanan kollarına karşılık beline dolanan kollarla sıkı sıkıya sarmaladılar birbirlerini.

''Gitmeyeceksin değil mi ?Beni ve oğlumuzu bırakmayacaksın değil mi ?'' diye diğerinin boynuna başı gömülü şekilde konuşurken  Beast  küçüğünün ensesindeki uzamış saçları okşayarak ''Gitmeyeceğim Luhan bundan sonra sonsuza kadar ikinizle kalacağım.Sehun kendine yenildi.Bunu taşıyamayacağı belliydi.O geri dönmeyeceğini söyledi,bu beden artık sonsuza kadar benim Luhan  artık Sehun olarak  sadece kendimi size adayacağım beni  tüm bildiklerine rağmen yine de kabul edecek misin ?'' demsiyle Luhan burnunu çekerek sırtına vurmaya başlayınca  duygusallaşan adam acıyla inleyip geri çekildi.

''Gerizekalı bir de soruyor musun ?Dokuz tam dokuz ay  o minik canavarı,  ikimizin parçasını taşıdım ben ve   sen ne yapıyordun kıçını yaymış uyuyordun.Seni bundan  sonra bırakır mıyım sanıyorsun  aptal ?''diyerek yakalarından tutup dudaklarını birleştirdiğinde  Sehun bu ani duygu değişiminden korksa da  yeni doğum yapmasına bağlamıştı.

Seni bundan  sonra bırakır mıyım sanıyorsun  aptal ?''diyerek yakalarından tutup dudaklarını birleştirdiğinde  Sehun bu ani duygu değişiminden korksa da  yeni doğum yapmasına bağlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri kapalı dudaklarını yavaşça hareket ettiren beden aniden  çekilince sinirle yumruklarını sıkıp ''E ama yeter be  böyle yaparsan  altıma alır senden dokuz ayın acısını çok kötü çıkarırım Lu'' diye söylendiğinde Luhan  onun dudaklarının üzeri...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözleri kapalı dudaklarını yavaşça hareket ettiren beden aniden  çekilince sinirle yumruklarını sıkıp ''E ama yeter be  böyle yaparsan  altıma alır senden dokuz ayın acısını çok kötü çıkarırım Lu'' diye söylendiğinde Luhan  onun dudaklarının üzerine vurarak susturdu.

''Kapa koca çeneni Sehanı daha kucağıma bile almadım ,oğlumu istiyorum ,oğlumu getir bana !''''diye dudak büzdüğünde Sehun bu görüntüyle  eriyip yok olabileceğini düşündü...

Evet  genlik şimdi  textingimizi burada bitirelim  mi ? Ciddiyim bunu final sayalım mı ?Yoksa evli  çocuklu   psikopat  aileyle devam mı edelim yolumuza .Diğer bölümler hakkında şuan hiç bir  fikrim yok  çünkü  :)Düşüncelerini söylemeden geçmeyin okey !

The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin