Sehun sabah gözlerini araladığında şaşkınlıkla yatagında oturur pozisyona geldi.
"Buda neyin nesi?" diye kendi kendine sorarken yastığın yanındaki not dikkattini çekti.
"Telefonu aç aptal!"
Aptal lafına burun kıvırsada kalkıp masadaki telefonu alarak tekrar oturdu.
Ekrandaki video oynarken 'başkası görse tamamen delirdiğimi düşünür!" diye geçiriyordu aklından.19 yaşından bu yana sekiz yıldır Beastle aynı bedeni paylaşıyordu.
İlk zamanlar bu Sehun için tam cehennemdi.Her uyandığında tırnaklarımda birikmiş kir ve deri kalıntıları,yüzündeki yaralar ve elbiselerinideki kanlar onu delirtme aşamasına kadar getirmişlerdi.On dokuz,yıllık hayatını hatırlamıyordu ve olan her neyse taşıyamamış ve Beast'si var etmişti.
Annesi ona her konuda destek olup, yanında olmuştu.Hastalığını öğrendiğinde bile ondan korkmamıştı,Sehun delicesine korkarken hemde .Bazen annesinin tuhaf davrandığını düşünse de irdememiş ve Beastle bir ortak yol bulmuştu.
Birbirlerinin hayatına karışmayacaklardı ve Beast yaşamak istiyorsa insan öldürmeyi bırakacaktı.Elbette Beast'sın buna uymadığı pek çok vakit olmuştu ama arkasından en ufak bir iz bırakmadığı için bir sorun oluşturmuyordu.Çünkü o yanlızca,dünyaya gelmesi hata olan azılı katilleri öldürüyordu.Ta ki Luhanla karşılaşana kadar.
Sehun Luhanı ilk kez dans okulundan sevgilisini almak için geldiğinde görmüştü.Onu dans ederken ilk kez gördüğünde sadece etkilenmişti ama Beast onun hareketlerinde kaybolmuş asırlardır atmayan kalbi atmıştı.
Yaptıkları anlaşmada çatlatlar ilk böyle oluşmuştu.Sehun ,Beast'sın Luhan'a attığı mesajları görünce yardım etme isteğiyle dolmuştu.Biliyordu Beast bu güne kadar kimi sevdiyse hepsinin sonu ölüm olmuştu.Onları öldürmek istemese bile benliğine kazınan katillik onu öldürmeye itiyordu.Sehun zaman geçtikçe , Luhanlı günler geçirdikçe daha,fazlasını ister duruma gelmişti.
Beast'sın ilk uyarısı aynaya yapıştırılmış Luhanın resminin üzerine yazılmış yazıyla olmuştu.
"Sevdiğim adamdan uzak dur,bende sevdiğin insanlardan uzak durabilim Oh Sehun ."
Sehun gerçekten denemişti ondan uzaklaşmayı.Ama Luhan o kadar güzel ve mahsumdu ki ona çekilmeyi engelleyemiyordu.
Beast,gün geçtikçe öfkesi artıkça Luhanı gerçekten öldürme isteğiyle dolmuştu.Okulu yaktığında Sehun ortaya çıkmasaydı çoktan ölmüş olacaktı.Eğer Luhan onun olmayacaksa Sehununda olmamalıydı ve son olarak yapılan anlaşmaları sonucunda Sehun kendi,bedeninden vazgeçmişti Luhanın yaşaması karşılığında ama şimdi buradaydı ve Beast Luhana gitmesini söylüyordu.Bu tuhaf olsada telefonunu kapıp Luhana mesaj attı
NorthStar : Han!
NorthStar : Han benim Sehun
Brighteyes: gerçekten sen misin Sehun!
NorthStar: Buluşalım Luhan,seni özledim
Brighteyes :Bende seni özledim dans okulumda seni bekliyorum gel hemen lütfen...
Saat 5:30 kadar bölüm yok gençler çünkü bu yazarınızın paketi bitti, son 10 MB dayanamayıp bölüm attım ühühü...
Eve gidince bölüm atıcam Söz!...