Bölüm 41

2.1K 203 50
                                    

Brighteyes: Immmhhh

Brighteyes: Sehun!

Beast: Ne oldu Lu, beni birazcık rahat bırak ,döneceğim sana hemen!.

Brighteyes: Neden be?

Beast: Tanrım bu velet dünya başka meslek mi bulamamış ha,savcı olarak ne amaçlamış amk

Beast: Ne yani ne?

Brighteyes: Hun

Beast: Luhan dur şu dosyaları bitirmeliymişim offf

Brighteyes: Lan  ağzını becerdiğim kapa çeneni iyi değilim diyorum değillllll!!

Beast: Oha ne oldu be,Sehana bir şey oldu?

Brighteyes: Hayır bana oldu ve bu lanet olasıca aşağı inmiyor yardım et!

! Beast : Ne, dur bir dakika kim seni  tahrik etti lan

Beast: Lan ben yokken eve birini mi attın?

Beast: Luhan konuş benimle lan çıkamıyorum da burda LUHANNNNN!

Brighteyes: Agghhhh Sehun

Brighteyes: Ne bok yemeye böyle şeyler düşünüyorsun  sadece dün geceyi düşüyordum ve bir baktım ki

Brighteyes: Tanrım,Sehun gel beni becer yoksa ben oraya gelip  o ahlak davaların üzerinde kendimi becerticeğim sana!

Beast: Tanrım Luhan gel buraya hemde hemen sarım benimde kalkışa geçti on dakikada burada ol!

....

Luhan Sehanı dans okulunda Chanyeole bırakarak  soluğu şehir savcılığında almıştı.Hiç düşünmeden kocasının olduğu kata geldiğinde gözleri kararmıştı.Daha dün tüm gece içinde olan penisi ve kocasının dudaklarını  şuan deli gibi tekrar istiyordu.Ve sanırım Sehun onu gerçekten azgın birine dönüştürmüştü.

Kapıyı çalmadan içeri girdiğinde. Öylece kapıda kalakalmıştı.Şuan aklında ne acıyan penisi  ne de  acılı fantaziler vardı ama kalbi paramparça olmuştu.

Kocası kucağında kendini ona sürten bir  sürtükle inliyordu.Sinirle kapıyı çarpıp çıktığında en azından  arkasından çıkmasını  durmasını bekledi ama bunların hiç biri olmamıştı.

Ama siz,niye diger texinglerime bakmıyorsunuz,ağlım mı,küsüm mü? ゚( ゚இ‸இ゚)゚

The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin