Bölüm 21

2.6K 267 163
                                    

Beast : Tanrım Luhan çok tatlısın ya 😍

Brighteyes : Konuşma benimle, ben küsüm sana😏

Beast: Sen ciddi ciddi kapını çalıp onları sana kendi ellerimle vereceğimi mi düşündün?

Beast: Hatta üstüne üstlük kapının önündeki kaldırımda da oturup beni bekledin.

Beast : Tanrım seni yemek istiyorum şuan cidden.

Brighteyes: Sana benimle konuşma dedim kıçımdaki her bir hücre bile dondu senin o sik suratını görmek için.

Beast : Olsundu et bana küfür ama beklerken çok güzeldin lan!

Beast: Beni herşeyimle kabul etmiş olsaydın bugün günümüz sen altımda inlerken biterdi

Brighteyes : Hah!Çok beklersin onu,sadece nasıl göründüğünü merak ettim.

Beast: Etme, ruhu karanlığa bulanmış bir insanı merak etme!

Brighteyes: Sen kötü değilsin Beast, sadece çevrendeki haksızlıklar seni buna zorluyor.

Beast: Bana iyi davranıyorsun farkında mısın?

Brighteyes : Evet kendi kıçımı kurtardım şimdi, diğer insanlarınkinde: )

Beast : Şapşal,kim söyledi kıçını kurtardığını?

Brighteyes: Sen!?

Beast: Ben öyle,birşey demedim

Beast : Hala benimle tersleştiginde,o ince ,beyaz öpülesi boynunu acımasızca gözümü bile kırpmadan kırmak istiyorum.

Beast: Ekrana bön bön bakmayı bırak, git üzerine birşeyler giy yoksa,seni izlerken kendimi rahatlatmak zorunda kalacağım.

Brighteyes: Ne !

Brighteyes : Doğru söyle bana, evime kamera falan mı yerleştirdin?

Brighteyes: Hayır hayır yapmamışsındır değil mi?

Beast: Bulursan kanıtlarsın sexi lolitam, şimdi izin ver de küçük Beastle ilgilenim , canımı yakmaya başladı.

Brighteyes: Tanrım iğrençsin,psikopatsın,sapıksın,katilsin, yok yok yani

Beast: Sağol, hepsini hatırlattığın için...

Brighteyes:B..Ben özür dilerim öyle demek istemedim.

Brighteyes: Kırıldın mı?

Brighteyes: Söyle ,ne istersen yaparım,başka nasıl beyinsizliğimi telafi ederim bilmiyorum.

Beast :(^_^)

Brighteyes : Luhan bu gülücüğü beğenmedi hemde hiç!





The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin