Bölüm 31

2.2K 234 86
                                    

Brigteyes: Beast 😔

Brighteyes :Ben dün için yani of utanıyorum

Beast: ??

Brighteyes :Bana kızdığın için mi  beni hastaneye bıraktıktan sonra gittin bak gerçekten yani aklımda seninle sex yapmak  yoktu

Brighteyes:Ama bilmiyorum sanırım gerçekten azdım ve galiba yaptığımdan da pişman değilim

Brighteyes: Lanet olsun , bana görüldü atmayı bırak ve cevap ver!

Brighteyes : Kendimi boka batmış hissediyorum.

Brighteyes : Sehunu seviyorum ama sana çekilmekten kendimi alıkoyamıyorum.Kendimi sürtük gibi hissediyorum.

Brighteyes : Ne yapacağım  susma konuş benimle!!

----

Brighteyes:Tanrım o savcı yardımcısını sen öldürmedin değil mi?

Brighteyes:Lanet olsun Beast cevap ver bana!

Beast:Beast  yaptı!

Brighteyes: Tanrım şimdide kendinden üçüncü şahıs diye mi bahsediyorsun?

Beast:Benim, Sehun Lu.

Brighteyes : S..Sehun mu?

Beast: Evet  Beast yok ,bugün hiç bedenimi almadı.

Brighteyes : Sehun s..sen okudun mu biraz önce yazdıklarımı ?

Beast : Evet.

Beast: Sana kızmıyorum Luhan,anlamaya çalışıyorum ikimiz aynı bedendeyiz,aklının karışması normal ama onunla birlikte olman bunu sindiremem anlıyor musun o bir canavar nasıl ona kapılabildin?

Brighteyes : Sehun laflarına dikkat et,onun hakkında hiç bir şey bilmiyorsun.Onun neler yaşadığını senin için neler yaptığını bilmiyorsun ona canavar demeye hakkın yok!

Beast: TANRIM Luhan ,onu savunuyorsun hemde bana karşı, bunu sonra konuşalım tamam mı ?

Beast:  Şimdi önemli olan  dün akşam öldürdüğü adam bu sefer büyük bir hata yaptı sanırım.

Brigtheyes :Tamam...

Brighteyes : Neden öldürdü o adamı biliyor musun Sehun?

Beast: Emin değilim  ama benimle ilgisi olduğunu düşüyorum.

Beast : Şimdi onun evindeyim ve duvarlarında bir sürü resim var.

Neden resim ekleyemiyorum Watty Neden yani ????Neyse sakinim !

The Psychopath 's Return[HunHan Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin