Brightetes: Beast!!
Beast: Ne oldu ?
Brighteyes : Ben iyi hissetmiyorum kendimi...
Beast:Neden?
Brighteyes: Yok birşey!
Beast: Luhan ne oldu?
Brighteyes: Neden bana mesafeli davranmaya başladın?
Beast: Senin istediğinde bu değil mi zaten,beni istemediğini söylüyorsun her seferinde bıktım anlıyor musun?
Beast: Benim olmayacaksan seninle konuşmamın,seni görmemin,dokunmamım bir anlamı yok artık!
Beast: Şimdi izin ver de ,yarın manşetleri süsleyecek olan cinayetimi işlim.
Brighteyes: Lanet olasıca sana iyi olmadığımı söylüyorum.Ölüyor gibi hissediyorum,Tüm vücudum binlerce,ağırlık altında eziliyormuş gibi, nefes alamıyorum.
Beast: Tebrikler Sehun malına tamamen aşık olmuşsun.
Brighteyes : Beyinsiz,sana hastayım diyorum. Beyinsiz ölüyorum gel beni hastaneye götür !!
Beast: Git o her yerde birbirini becerekmiş gibi duran arkadaşların götürsün.
Brighteyes: Sen kendin söyledin her yerde becermeye meyilliler ve evet aradım ama inlemekten başka bir şey yaptıkları yoktu.
Beast : Gelmiyorum Luhan, öl!
Luhan mesajla birlikte elindeki telefonu yatağına fırlattı.Gerçekten ölecek gibi hissediyordu.Hastaydı ve o hastaysa tüm tanıdığı insanlar etrafında olmalıydı.Onunla ilgilenmeliydi ama dedigi gibi iki yakın arkadaşı birbirini beceriyor,diğeri adam öldürüyordu.Aklına gelen fikirle gözlerinin kaybolan ışıltısı geri gelmişti.
Brighteyes: Kapıyı sinirler yumruklarken. Korkudan iyice kanepenin köşesine siniyorum.
Brighteyes: Kapının açılmayacağını anladığında, bir kaç darbede kırıp elinle koymuş gibi beni kanepenin köşesinden çekip sertçe sırtımı duvara çarpıyorsun.Acıdan inlememle kendini bana bastırıp boynuma,sıcak nefesini veriyorsun.
Beast : Luhan ne diyorsun?
Brighteyes: Hiç vakit kaybetmeden korkudan dişlediğim ve şişmiş dudaklarımı vahşice dudaklarının arasına alıyorsun.
Beast: Lu, siktir siktir siktir benimle sexing mi yapmaya çalışıyorsun?
Brighteyes: Göt kafalı bölme ve bana ayak uydur
Beast: Sana lanet olasıca birini öldürmek üzereyim diyorum ve sen benimle sex...tanrım geçen gün zor zapt ettiğim hormonlarımı bu sefer zapt etme derdine düşmem ve bu dediklerini aynısını sana yaşattırım.
Brighteyes:" Ahgg...ımmgg" dilin boynumdan aşağı vahşice ilerleyip izler bırakırken kendimi tamamen senin kollarına bırakıp sadece inlemeye devam edip seni daha da vahşileştiriyorum.
Beast: Lanet olsun sana Luhan becerilmekten ölen ilk insan olacaksın,öldürmüyorum lan adam falan...KENDİNİ HAZIRLA SEXİ AZMIŞ LOLİTAM, BEAST'İN SENİ SERTÇE BECERMEYE GELİYOR....
Fark ettimde bugün bölüm atmamışım 😱😱😱
Şimdi attığıma göre uyuyabilirim kkkk