BONUS ++

1.2K 132 33
                                    











Yoon Ae mencapai baju sejuknya serta selendang untuk dililit di leher.

"Yoon, where are u going??" Ellie, teman sebilik Yoon Ae yang berasal daripada England, bertanya apabila melihat Yoon Ae sedang bersiap.

"Ohh I'm going out with my friend." Jawab Yoon Ae.

"Alright then." Ellie hanya mengangguk dan kembali bermain dengan Macbook kepunyaannya.

"I'll catch up with you later." Kata Yoon Ae seraya keluar dari bilik itu.

Dia memandang telefon bimbitnya dan membaca perbualannya bersama Yoongi dua hari lepas.








I'm at Paris xD

So?

Meet up jom??

Bila??

Bila kau free :D

Ada apa kau dtg sini?

Saja. Well aku tgh sem break :)

Ouhh

Meet up??

Okay!





••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Yoon Ae dari tadi menggosok lengannya akibat sejuk. Dia menolak pagar kecil yang membolehkan dia masuk ke dalam kawasan Menara Eiffel.

Tapak tangannya digosok entah kali ke berapa.

Dari jauh Yoon Ae melihat seorang lelaki yang berambut kelabu, sedang memegang kamera canggihnya.

Kakinya sibuk berlari ke sana dan ke sini untuk mengambil gambar pada sudut yang sesuai.

Akhirnya, lelaki itu meniarap di atas rumput dan mengambil gambar Menara Eiffel dari sudut bawah. Dari sudut ini boleh menunjukkan betapa tingginya menara di kota cinta tersebut.

Semasa lelaki itu mengarahkan kamera ke arah dirinya sendiri untuk selfie sambil baring, Yoon Ae segera berlari ke belakang lelaki itu dan membuat photobomb.

Lelaki itu membuka gambar tadi dan dahinya berkerut.

"Min Yoongi!!!!" Yoon Ae menepuk kuat bahu Yoongi.

"OMMABOGOSHIPEO!!!!!!" Yoongi menjerit sekuat hati.

Yoon Ae segera menekup mulut lelaki itu memandangkan ramai mata-mata yang kini sedang melihat ke arah mereka berdua.

Yoongi memandang Yoon Ae dengan mata sepetnya.

"Wae??" Yoon Ae bertanya.

"Aku terkejut. Kalau aku mati macam mana?? Aku dah hampir graduate. Jangan sampai aku tak sempat nak pergi konvokesyen. Tak sempat aku nak buka studio sendiri. Omma appa aku pulak tak sempat nak bergambar dengan aku pakai jubah konvo nanti." Yoongi membebel dengan wajah kosongnya.

Yoon Ae menjongketkan mulutnya.

"Kau lapar??" Tanya Yoon Ae seperti tidak berperasaan.

"Lapar!! Kau belanja ke?? Jom!! Tadi aku nampak ada kedai macam best dekat jalan bawah sana!! Tunggu aku kemas kamera aku!!"

Sepantas kilat Yoongi mencapai beg kamera, beg laptop, tripod kamera, serta pelbagai lens yang bersepah di rumput.

Yoon Ae mengeluh seraya menggeleng perlahan.

"Kajja. Kau belanja??" Yoongi memandang Yoon Ae dengan sinar harapan di mata.

"Ani. Kau la belanja." Dengan pantas Yoon Ae menggeleng dan berjalan meninggalkan Yoongi.

"Eyyyy. Aku pelancong tau. Kau kena belanja." Yoongi berjalan pantas bagi menyaingi Yoon Ae.

"Aku student. So kau yang belanja." Yoon Ae berkeras.

"Taknak." Yoongi juga sama degilnya.

"Kau lah!!"

"Kenapa aku?! Kau!"

"Miskin eah???? Bayar sendiri!!"

"Alaaaa Yoon Ae!!!"




Semakin lama suara mereka sayup-sayup kedengaran. Dari jauh jelas kelihatan, mereka nampak gembira, mungkin sebab sudah lama tidak berjumpa??







💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕





Guyss,, who ship Yoon-Yoon couple?? 😂

Tbh,, i ship KyungAe 😔

(THE WATTYS 2016) Hobgoblin [디오 ✖️ 카이] ✔️Where stories live. Discover now