3. Bölüm:hava atma çabaları

136 54 2
                                    

Herkese merhaba millet multimedyada Seleni fazla uğraştıracak bir çakma sarışın gormektesiniz bu kıza dikkat
Multimedya: damla çakmak

Kader... İnsana öyle şeyler yaşattırıyor ve hissettiriyor ki neye uğradığımızı şaşırıyoruz. Bundan tam 1 sene önce Muratı gördüğüm an ona haddinden fazla tutulmuştum. Aptal aşık derler ya bende onlardan olmuştum. Kendimi pek beğenmezdim hala beğenmiyorum o ayrı konu ama kaderin bana böyle bir oyun oynayacağını sanmıyordum. Aklımın ucundan bile geçmiyordu. Neyse konuyu dağıtmayalım ne diyordum? Hah murat. Benim aşkımı kullandı o gözümün içine baka baka uyanık Selen'i öldürdü Saftirik Selen'i ortaya çıkardı. Sanki yoktan var etti. Geçen seneye gidelim. Bu şahıs nasıl olduysa ona olan sevgimi anlamış bence biri söyledi bana garezi olan sıkıntısı olan bırı söyledi sonra oda söyle demiş "Selende mi çıktı başımıza ya nedır benım bu kızlardan çektigim Tamam çok karızmatıgım ama benimkide can yanı bıktım bu kızlarla uğraşmaktan. Söyleyin o sürtüğe onla işim olmaz başkasını bulsun. " bu sözler aklıma geldikçe birşeyler kırıyorum yakışıklı ukala zibidi kıçı kalkmış zengin piç ne olcak. Of yine ne dıyorum küfürden nefret eden kız küfür etmez kendine gel Selen sakin ol sinirlerini yatıştır böyle yaparak kendıne zarar veriyorsun. Neyse biz şimdi asıl konumuza dönelim şu an kafamdan aşağıya kaynar sular döküldüğü kısıma....

"ne dedin sen buseeee!!!! " kafamdan adeta duman çıkıyordu. Buse şaşkınlıkla bana "ne oldu neden bağırıyorsun Selen" dedi bende durumu ona izah ettim kısaca. O sırada züppe salağın ağalık konuşmasını bitirip bana doğru yürüdüğünü gördüm. Tam önümde durdu ve yüksek sesle bağırarak konuşmaya başladı. "hey millet bakın burda kim var size bahsettiğim geçen sene benim kıçımın dibinden ayrılmayan bir sevimsiz vardı hatırladınız mı onun şu an benim mekanımda ne işi var" O sırada havalı sarışının bırı destek olmak için bizim zibidinin yanına geldi ve "aşkım bırak şu kaltağı ne hali varsa görsün sana laf bile edemez o." Murat da ona "tabikide bana bişey diyemez ama dediğin üzere kaltaklarında mekanımda işi olmaz damla." Tamam kabul ediyorum yardım istediğinde yardım ediyordum ona ama kıçının dibinde durduğum yoktu ne demek kıçımın dibinden ayrılmıyordu ben şimdi sana gösteririm. Ve o paçoz bana kaltak mı dedi ben şimdi gösteririm size Ya Allah Bismillah tutmayın beni.

"sen bana sürtük ve kaltak diyecek kadar kendini adam mı sandın he zibidi!!! Burası okul ve burasıda sınıf senin mekanın değil başkalarının parayla yaptırdığı yere sen nasıl posta koyuyorsun he kimsin sen sen kendini ne sanıyorsun be sen önce adam olmasını bil sonra insanları ıyıce tanı ona göre yorum yap tanımadıklarına ne sürtük nede başka bişey demeye hakkın yok senin ve ayrıca kaltaklarla aynı mekanda bulunmak istemiyorsun da yanındakini ne diye dolandırıyorsun ortalıkta valla benden söylemesi sahip çıkmak istiyorsan bi tasma takmalısın dışarıda itler çakallar çoktur kaparlar onu !!!!! " demem ile murat kıpkırmızı oldu ve damlada "ya uf aşkım bırak şunu işte ben onu kendi havamla söndürürüm" demesiyle ben susar mıyım başladım lafları saymaya.

"Ah tatlım sendeki hava topta bile var sen neyin kafasındasın ayrıca bana kaltak diyen ağzı tutar carrttt dıye yırtar o çakma sarı saçlarından tutar senin kafanı duvarlara vururum anladın mı beni lan bak kızım bana bulaşma ben laz kızıyım ayar etme beni yanındaki zibidi bile gelse kurtaramaz seni nede olsa babam çevik kuvvette çalışıyor bizde biliyoruz yanındaki zibidi gibi itlerden korunmasını" diyerek havalarını söndürdüm ve ikiside rezil olup dışarı çıktılar ve herkes beni alkışlamaya başladı ve bana buse dediki "kızım onları kımse akıllandıramadı sen bir geldin ilk günden hizaya çektin resmen ama dikkat et plan kurarlar sana bısey yaparlar ona göre" bende "bana bısey yapamazlar nasılsa onla görülecek büyük hesabım var o yüzden laf edemedi bana hiçbirşey yapamaz korkma" dedim ve bir özgüven patlaması yaşadım.

Ben bu okulu sevmeye başladım ilk günden galiba bu kadar çabuk alışacağımı sanmıyordum.







Bakalım o Murat bey ile damla hanımın hain planlari ne olacak birazcık argo kullandım e lafın altında kalmamak lazım değilmi hepinizden özür dilerim canlar sonraki bölümde görüşmek üzere 😍

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin