Selam gençler yine geldim bu seferki bölüm bir kesit gibi Selen'in düşünceleri var
Multimedya:selen yılmaz
İyi okumalar.....
Hayat insana öyle şeyler yaşattırıyor ki nasıl bir kaderim varmış ben deyiveriyorsunuz. En ilginç kaderlerden biride benimkisi herhalde. Önce murat kara sonra umut Bektaş ben ne yapacağım ya tam kafamda kestiremiyorum ne yapacağımı. Ben hayatımda ilk kez birine karşı böyle hissetmiştim. Vücudum bile daha önce böyle tepkiler vermemişti. Yanıma geldiği anda heyecandan vücudum titriyordu. Onu görmediğim her saat her saniye onu özlemekle ve düşünmekle geçiyordu. En çokta buna üzülüyordum. Boş yere fazla üstelemişim. Fazla değer verdim fazla umursadım fazla kafama taktım ama nafile hepsi boşmuş.
Muratı satsak acaba benim verdiğim değer kadar para öderler mi acaba? Sanmıyorum onu köpeklere yem atsak leş sanıp yemezler onu. Ben aslında onu unutamam sandım ama öylede güzel unutuluyormuş ki ben bile ona bu kadar takıntılıyken nasıl bu kadar kolay unuttuğum hayret ediyorum. Zaman herşeyin ilacı derler fazlası intihara girmez mi. Zaman herşeyin ilacı derler o zaman etrafımızda bu eczaneler niye?
Yani boşa zaman kaybıymış onunla ilgilendiğim ona değer verdiğim zamanlar. Ona verdiğim değeri umuta verseydim 10 sene sonra evlenmiş olurduk. "sana vermezsem kime verecem hobaaa 😂"
Umut... Belkide ben Murat'a nasıl değer verdiysem oda bana öyle değer veriyordu. Bana hakettiğim değerin kat be kat üstünde değer veriyordu. Ya ben ne yapacam he? Umut sırasımıydı şimdi bana aşk ilanı yapıp sonra kendimden geçirircesine öpmek. Sen beni böyle kendine aşık edeceğini mi sanıyorsun? Seni suçlamıyorum sevdiğin için herşeyi göze alıyorsun. Gözünden düşsen bile umrunda olmaz ona sahip olmaya çalışırsın. Umutta bir zamanlar benim düşündüğüm gibi düşünüyor. Ama yalan yok çocuk baya iyi öpüşüyor. Benim gibi acemiyle öpüşmek iğrenç olmalı. Öpüşmeyi bilen birinin tecrübeli biriyle öpüşmesi daha mantıklı.
Tecrübeli demişken umut daha önce biriyle öpüştü mü acaba? Baya iyi öpüşüyordu kerata. Ama benimle öpüşüyorken fazla heyecanlıydı. Heyecandan kalbi deli gibi atıyor ve titriyordu. Tecrübeli olsa gayet rahat olurdu. Rahat olmadığını anlamıştım. Belkide aşık olduğu kızla ilk defa öpüştüğü için o kadar çok heyecanlandı? Ya daha önce biriyle öpüştüyse?
Vallaha o yellozu önce kenara çekerim. Ağzıma geleni söylerim. Ha baktım anlamıyor sonra saçlarından tutar koridorda sürüklerim. Ha hala ayakta duruyor enerjisi yerinde sınıfa getirir boğazına yapışırım. Ha boğulmadı mı? Kolayı var kafasını duvarlara vura vura beynini akıtırım. O zaman o yelloz anlar ne demek istediğimi....
Ne oluyor bana ya hem aşık olmak istemiyorum hemde umutu kıskanıyorum ya saçmalıyorum şu an kimle öpüştüyse öpüştü bana ne umrumda değil artık.
Acaba benle öpüştüğü kadar güzel o kızla da öyle mi öpüştü? Biri benim beynimdeki şeytanı durdursun!!!!!
Ama şimdilik umuta teklifinin cevabını vermeyeceğim. Kabul ediyorum çok romantik bir teklifti ama daha yaşatılmışlıkların ve yaşanmamışlıkların intikamı var. Umut bu aralar geri planda kalacak biraz. Önce intikam sonra teklif cevabı veya belkide süpriz bir aşk......
Evet canlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceKendini ulaşılmaz zanneden yakışıklı havalı zengin züppenin tekiydi o. Bende onu yakışıklı ulaşılmaz buluyordum. Ta ki bana hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu en acı şekilde yaşatana kadar. Ben Selen Yılmaz Murat Kara'yı yontacağıma bana yaşattığı...