Selam canlar yine bomba gibi bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
Multimedya: Umut Bektaş ve Murat Kara
İyi okumalar.....
Çalan alarmın sesiyle aniden irkildim. Tek bir hareketle alarmı kapattım. Nedir benim bu alarmdan çektiğim. İstemiyorum okula gitmek biraz daha uyusam ne olur sanki? diye düşünürken annemin bağırışı kulağımı sağır etti. "Selen hadi kahvaltı hazır. Uykucu şekerparem hala kalkmadın mı sen ya? "
"kalktım anne ya ne bağırıyorsun alarmı kurmuştum zaten. Giyinip geliyorum şimdi." oflayarak kalktım yataktan. Banyoya girdim ve soğuk bir duş aldım. Malum haziran ayındayız ve sabahın köründe güneş "seni yakmak için can atıyorum" diyor adeta. Banyodan çıkıp saçımı kuruttum. Üzerime kot mavisi yüksek bel pantolon giydim ve üzerine ise beyaz önünde çılgın desenler bulunan tişört giydim. Hafif eyeliner çektim ve rimel sürdüm. Aşağı indim masaya. Annem yine "gızım bak habu makyaj malzemelerini atacum çöpe sen zate doğal güzelsun ne gerek var makyaj etmena. Okula gidiysın hem sen okulda yasak etmemişler mi makyaj işini?"
"ya anne okulda kimse kimseye garışmay ki hocalarda gızmay. Ne var bunda sadece eyeliner sürdüm hepsi bu. Fondöten bile sürmedim. "zaten ihtiyacında yokki senin yüzün tertemiz ve pürüzsüz." "Evet zaten o yüzden sürmedim anne bazı kaltaklara benzemek istemiyorum çok hafif bir şekilde sürdüm gözlerimi güzel göstermek için. "
"senin gözlerin zaten güzel. Aynı babana çekmiş. Onun gibi bakanların içine işliyorsun. Çok yakıcı ve delici bakışların var şimdi ise aynı oldun psikopat gibi.:D "
Babam diyince içimde çok kötü burulma oldu. Babamı 2 sene önce kaybetmiştik. Çok yıkılmıştık. Ama annem sağolsun babamın varlığını hissettirmedi bana. Hem anne hem baba gibi oldu. Bir kız çocuğunun babası herşeyidir. Koruyucu meleğidir tüm kötülüklere karşı. Erkekler annesine, kızlar babasına düşkün olur genelde. Çünkü anne ve babalar kız ve erkek evlatları için vazgeçilmezdirler. Onlara birşey oldugu zaman kendileri canını bile verebilecek duruma gelirler. Yani bir kız evladı bilir ki babası kadar merhametli, şefkatli, iyimser, koruyucu, tüm kötülüklere kol kanat geren birisini tanımayacaktır. Kız evladı babaların ilk aşkıdır. Babaların verdiği sevgiyi karşısına çıkacak kişi veremeyebilir. Babası kadar düşünceli olmayabilir. Diyeceğim o ki babalarınızın kıymetini bilin. Yanında olmadığı zaman daha çok kıymete biner. Emin olun buna. Babalarınız yanındayken istediğinizi yapın birlikte içinizden ne geçiyorsa.
"ya anne güldürdün beni ya. Olsun belki birini etkilerim bende fenamı okulda çok yakışıklılar var. Bakışlarımla etkilerim fena mı olur. " annem ayaklandığı gibi terlikle peşimden kovaladı. "seni küçük zilli gösteririm ben sana yakışıklıyı." derken annem benı ayaklarının altına alıp gıdıklamaya başladı. " anne dur yapma. Ahahah anne geç kaldım hadı kalk üstümden gidelim. "Tamam çantamı alayım geliyorum hemen kızım."
Okulun önüne geldiğimizde annemle vedalaştım. Okulun kapısına doğru yürürken biri gözlerimi kapattı. Ellerini tuttum ve kesinlikle bu yumuşak el buseye aitti. "buse senin olduğunu biliyorum. " of ya şu ellerim hep beni ele veriyor." dedi ve boynuma sarıldı. "ya kızım şu damlanın sana olan tepkisini çok merak ediyorum ya." "bence okula gelememıstır utancından buse." "sanmıyorum Kankacığım damla ölmediği sürece senden bir şekilde intikamını alacaktır. Dikkatli ol tatlım." "bende ölmediğim sürece bana dokunamayacak."
********************
Murat kara'nın ağzından
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomantizmKendini ulaşılmaz zanneden yakışıklı havalı zengin züppenin tekiydi o. Bende onu yakışıklı ulaşılmaz buluyordum. Ta ki bana hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu en acı şekilde yaşatana kadar. Ben Selen Yılmaz Murat Kara'yı yontacağıma bana yaşattığı...