Selam millet multimedyada Selen'in isyanının tercümanı olan şarkı var. Umarım beğenirsiniz..
Multimedya: Gökhan tepe kaderİyi okumalar.......
Dur bir dakika umut Bektaş mı dedi buse? Yok cidden bu kadar da olamaz ya bu nasıl iştir? Bu ne yaman çelişki anne!!! Of Allahım bi yandan eski sevdiğim çocuk bi yandan beni eskiden seven çocuk ben ne yapacağım bunlarla bide bu planın baş karakteri umut olayı o hazırladı bize şimdi ben umutun yüzüne nasıl bakacağım? Ne yapacağım ben bunlarla ya uf!!!!
Aklımda bu düşünceler dolanırken buse bana bağırıyormuşta farketmemişim. "kızım ne oldu sana ya kendine gelsene iyi misin betin benzin attı sanki bembeyaz oldun? " bende kendime geldim ve "yok Kankacığım iyiyim ben bileyim yok. " o sırada buse bişey anlamasın diye mecburiyetten umuta selam verdim. "bende Selen memnun oldum umut." umutla tokalaştıktan sonra Buse "e hadi o zaman cheeseburger yemeye gidelim ve şu plan işini konuşalım Selen şu işi detaylı konuşalım."
"Tamam canımın içi çok saol verdiğin bilgi için. Belki ben müsait olduğumda buluşuruz güzelim öptüm bb" biz buse ile cheeseburgerleri tıkınırken umut bize döndü ve şöyle dedi. "haberler bomba kızlar sonunda damlanın hain planını çözdüm yani kafamızdaki planı uygulamaya gerek kalmadı kızlar." buse ağzındakini tükürdü ve "neeee" diye böğürdü.
"ya güzelim demeyi tercih ediyorum ama bu yaptığından sonra sana lamacığım demeyi düşünüyorum. Ne dersin? " busenin burnundan duman çıkıyormuşcasına bağırdı. "kes sesini umut bağırtma beni de ne olduğunu anlat sen."
"kızım bak şimdi hani bana sırılsıklam aşık olan bir kız var ya o kız damlanın sağ kolu bu kızın adı ipek ondan öğrendim tıpış tıpış anlattı planını tabikide benim ağzımı damlaya açmamak kaydıyla öğrendim." bizim adeta ağzımız açık şekilde umuta hayranlıkla bakıyorduk. "ne bakıyonuz kızım siz ha tabi benden böyle birşey beklemiyordunuz da ondan dimi. "
"çok mu belli oluyor umut ya sen nasıl çözdün ya bu işi hem kız karşılığında bir şey istemedimi senden? " dedim oda bana "sadece benimle 1 gün takılmak istedi o kadar ipek damla gibi itici bir kız değildir benim içinde eğlence olur."
Damla çakmak'ın ağzından.....
"kızlar anladınız dimi plan değişti bizim ev değil olimpik havuz kiraladım yarışı orda yapacağız cumartesi saat 15.00 da olacak. Ben selene söyleyeceğim gününü saatini felan siz dediklerimi yapacaksınız benimle aranız hiç düzelmeyecek şekilde bozulacak ve onla samimi olacaksınız sonra zaten onu soyunma kabinine yönlendirmekte size düşecek haliyle bende kabindeki oturağın altına 20 cmlik yılanı koyacağım ve siz tam soyunma odasına girince serbest bırakacağım sonra bam Selenin korkudan altına yapma sahnesi önümüze gelecek." kızlar beni can kulağıyla dinledikten sonra ipek bana şöyle dedi. "üçümüz birden sana küsersek şüphelenir. Bence birimiz senle küsme numarası yapmalı. "
Aslında ipek mantıklı konuşuyordu fikri hoşuma gitti. "Tamam o zaman ipek haklısın sen ben sana çok güvenirim bilirsin sakın bişey çaktırma kimselere söyleme ona göre bizde şu Selen illetinden bir an önce kurtulmaya bakalım. "
İpek yalçın'ın ağzından......
Ne yapıp ne edip bunları umuta anlatmalıyım. Damlaya ne oldu böyle hiç anlamadım halbuki Selen çok sıcakkanlı bir kız. Damla iyice kendini murata kaptırdı gidiyor benim hemen umuta
mesaj atmam lazım!!!!Umut Bektaş'ın ağzından.....
İpekten mesaj mı hayırdır inşallah?
Kimden:2.güzelim
"Umut haberler kötü damla benimle arasındaki ilişkiyi kesmiş gibi yapıp Selen ile dost olamamı istedi ve yarışın olduğu gün soyunma odasındaki kabine 20 cmlik yılanı koyacakmış dikkatli olun ve yarış mekanını değiştirdi olimpik havuz kiralamış orda olacakmış mekanı Selen'e söyleyecekmiş kendisi. "
Ben şok oldum damlanın sinsi birşeyler yapacağını düşünüyordum ama bu kadar kötü olacağını tahmin etmemiştim.
Kime:2.güzelim
"Peki ipek sağol haber verdiğin için şimdi işler iyice çığırından çıktı sen damlanın dediğini yap ama herşey tersine dönecek o kabine Selen değil damla girecek tamam mı. Ayrıntıları ben sana mesaj atarım. "
Hemen bunu kızlara anlatmam lazım ve yeni bir plan kurmak lazım.
Selen Yılmaz'ın ağzından.......
Umutun anlattıklarıyla şaşırdım kaldım. Bu kadar hain bir insanmıydı o damla ya. Neyseki umut sağolsun göstereceğim ona Selen Yılmaz'ı hafife almaman gerektiğini göstereceğim sana çakma sarışın...
Yine bölüm sonu gençler yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin Allah'a emanet olun 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
रोमांसKendini ulaşılmaz zanneden yakışıklı havalı zengin züppenin tekiydi o. Bende onu yakışıklı ulaşılmaz buluyordum. Ta ki bana hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu en acı şekilde yaşatana kadar. Ben Selen Yılmaz Murat Kara'yı yontacağıma bana yaşattığı...