4.Bölüm : hain planlar

104 52 2
                                    

Multimedya: çakma sarışın ve Murtişi




İyi okumalar...










Murat kara'nın ağzından....


Neydi şimdi bu? Oyun felan mı? Ben bu kızdan kurtulamayacak mıyım? Nasıl olduda buldu beni? Aptal  kesin aşık oldu bana başka ne olabilir ki? Aşkından okul değiştirdiğimi anlamış bide üstüne üstlük hangi okulda olduğumu da araştırmış aptal aşık istemiyorum dedim hala anlamıyor ki benim peşimi bıraksın diye kıza hak etmediği sıfatı soyledım ıyı mi ama hala peşimi bırakmıyor. neden hep beni bulur zaten başka yakışıklı erkek mi yok sanki? Ama ben ilk defa böylesini Gördüm diğer kızlar sadece her tarafını gösterecek sekılde giyinip kıçımdan ayrılmıyorlardı. kızıda onlar gıbı gösterdim çünkü başka şekilde başımdan savamayacağım o kesin canını acıtmamak şekliyle ona birşeyler yapıp peşimi bırakmasını sağlamalıyım ama nasıl? Aslında bu kız kesin beni gerçekten seviyor dıger kızlar gıbı davranmadı bana. Kafamda düşüncelerimle meşgul iken damlanın bile konuştuğunu duymamışım.



"ya murat 2 saattir ne anlatıyorum ben dalıp gıttın yıne bak bu hiç senlik bir davranış değil aşkım" düşüncelerimden sıyrıldım ve ona döndüm. " ne diyordun ki anlamadım?" sıkıntılı edayla "o kız diyorum selenmidir nedir ondan kurtulmamız lazım yoksa okuldaki namımız sona erecek bu kız bizi bitirecek hem sen nasıl olduda laf edemedin firavun gibi dondun kaldın ne oldu sana başkası olsa ağzının payını verirdin hayırdır o kızdan etkilendin mi yoksa he murat söylesene!!"  şu kızın kıskançlık krizleri öldüriy beni yaa. "Hayır canım saçmalıyorsun benim gözüm senden başkasını görmüyor ve ayrıca haklısın bu kıza ayağının denk almasını göstermeliyiz ama şimdiden söylüyorum damla fazla aşırıya kaçmasın karşımızdaki erkek değil kız ona göre bişe buluruz artık" "o kıza gününü göstermeden bana rahat yok Murtişim kimle uğraştığını görsün damla çakmak kimmiş öğrensin" ( seni gidi pis paçoz sen daha neyle karşılaşacağını bilsen kılını bile kıpırdatmazsın)








Selen Yılmaz'ın ağzından...





Demek benimle ilgili hain planların var öylemi murat kara sen daha beni tanımadın ben ikinizde göstereceğim. O hain planlarınızın suya düşüşünü de zevkle izleyeceğim.

O ara bunları düşünürken buse bana "hain planlar mı kuruyorsun kankacım damla çakmak ve Murat kara'nın hakkından nasıl gelirim diye mi düşünüyorsun?" bende sessizce kulağına yanaştım "Evet can dostum ama Murat kara için 3 hain planım var ama  bir türlü seçemiyorum. Damla kaltağına gelirsek ona da belki yeni bulurum belki o 3 plandan 1 ini uygularım"

"kız harbi korkulur senden ha sen neymişsin ya böyle sen bu planları ne zamandır hazırladın ki " bende ona "geçen sene bana o aşk acısını en ağır şekilde yaşattığında bunun karşılığını ağır ödeteceğim için onun yüzüne karşı yemin etmiştim" dedim oda bana "harbimi ne yeminiymiş bu kankacım? Biz ne çabuk bu kadar yakın olduk anlamadım ki.


"Ben Selen Yılmaz seni yontacağıma bana yaşattığın berbat aşk acısının intikamını en kötü şekilde alacağıma yemin ederim. Ölümün benim elimde murat kara bunu asla unutma....."   










Yine bölüm sonu canlar umarım beğenirsiniz intikam planlarımız daha yenı başlıyor bakalım murat ve damlayı nasıl haın planlar bekliyor... Yeni bölümde görüşmek üzere 😊😊

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin