Selam gençler bu sefer çakma sarışının intikamını bu bölümde alma zamanı. Umarım bölümü beğenirsiniz...
Multimedya:umut ve ipek....
İyi okumalar.......
Umut bize ödetir mi hesabı tutturdu ben ödeyeceğim diye. Bizde ona teşekkür ettik. Artık tek bir korkum vardı. Umutun benimle geçen sene hakkında beni sorgulaması. Ama şuan daha önemli bir konu var "YARIŞ". Ne yapıp edip benim bu yarışı kazanmam lazım. Tamam ben cankurtaranım orası sıkıntı değilde damlada yüzmede il 1. Olmuş onuda hesaplamak lazım ama damla havuzdaki sürprizimi görünce bakalım havuza ayak basabilecek mi?
Sınıfa çıktık. Sınıfa girer girmez damla topluluk arasından sıyrıldı ve yanıma geldi.
"selenciğim cumartesi saat 15.00 da yüzme yarışı düzenliyorum mekanı söylerler sana zaten sadece sen ve ben yarışacağız ne dersin? " az önce bana o selenciğim mi dedi? Bir anda öğüresim geldi. "tatlım peki bu işin çıkarı var mı vardır elbet. "
"tabikide var neden olmasın kaybeden 1 hafta boyunca okulda tuvaletleri temizleyecek yanı yerleri silmeyecek klozetleri silecek. E tatlım bence sen hiç yarışıpta kendını rezil etme bence direk klozetleri temizlemeye başla benim il birinciliğim var sonuçta"
"AA öyle mi yeni öğrendim neden söylemedin bunu kaltakistanda böyle yetenekli insanları görmek ne güzel. Ve tatlım il birinciliğin bana sökmez ben trabzondayken can kurtaranlık yapıyordum buraya gelene kadar senin yüzme yeteneğin benim yanımda kıble rüzgarı gibi kalır canımmmm" o sırada herkes bir oooo çekti ve damla sinirden kıpkırmızı oldu ve bana döndü söyle dedi.
"sen o soyunma odasından içeri bir girde sonra havuza gir bakalım sen o havuza girebilecek misin sürtük? "
"sen o havuza sağ salim gir o yarışı kaybetsende ben sileceğim tuvaletleri Tamam mı? " herkes şok oldu.
"aklında bişey var demek küçük sürtükcüğümüzün elinden geleni ardına koyma."
"seni kaltakistana memleketine yollamak benim için büyük zevk olacak tatlımmm."
O sırada herkes dağıldı hoca geldi ve ders başladı. Ya bi insan bu kadar kolay planını belli eder mi ya bende onu akıllı sanırdım. Neyse artık aklıma planım gelince sinsice güldüm. Bu derste konuşamıyorduk çünkü ders kimya ve kadın fazla otoriter neyse dersi dinleyim ben bir yere dalıp gittiğimi anlarsa kızar bana.
Cumartesi saat:15.00
Damla çakmak'ın ağzından......
"kızlar herşeyi ayarladınız dimi? Yılan hazır kabinde bekliyor. İpek sen Selen'i alıp 8. Kabine koyacaksın tabelalar orda zaten bende 9. Kabinde soyunacağım kabin duvarları yerle bir olduğu için yılan yanınıza gelmez korkmayın asıl iş sende ipek Selen'i yönlendirmekte anladınız dimi. Kızlar ben yılandan çok korkarım cesareti olan biri varsa o yapsın mesela pelin sen yap.Hadi şimdi dışarı çıkalım burda beklersek dikkat çekeriz. " o sırada ipek duraksadı. "kızlar ben sıkıştım lavaboya gideyim gelirim." dedi ve bizde dışarı çıktık.
İpek sönmez'in ağzından.....
Damla herhalde Selen konusuna gelince fazla Saftirik oluyor galiba hala anlamadı ya bide kıza sürtük diyor asıl sürtük kendisi umutun babasıyla yatmış kaltak. Neyse hemen şu kabin numaralarını değiştirelim. Kabinler peş peşe olmadığı için çabuk yutar gerizekalı şimdi sen o yılan kabinine kendin girde gör bakalım. Daha seni ne sürprizler bekliyor.
Selen Yılmaz'ın ağzından......
"ipek dur çekiştirmesene kızım geliyorum işte." iyi De numara yapayruk şimdi kimse bişey anlamaz. "ya hadi Selen geç kalacağız çabuk." o arada soyunma odasına girdiğimizde ipek bana çaktırmadan damlaya göz kırptı ve bana dönerek "Selen gel ben 7. Kabine gireyim sende 8. Kabine gir Yan yana." bende itiraz ederek "ya olmaz 7 benim uğurlu sayım sen 8 e gir."
"kızım ne farketcek alt tarafı kabin işte gir içeri. " bende başımla onayladım ve girdim. Damlada o ara yanlış kabine girmesiyle cırıltıyı basması bir oldu. Ve damlanın resmini çekip okul sitesine resmini koydum. Bu daha başlangıç havuzdaki resminide çekeceğim. O ara güvenlik görevlisi geldi ve yılanı çıkardı dışarı. Damla kabine korka korka girdi. Ödlek kaltak ne olcak. Havuza gittik.
Damlayla başlangıç çizgisine geçtik o ara umuta göz kırptım oyuncak şeffaf deniz anasını suya koyup koymamasını kontrol ederek. Oda tamamdır işareti yaptı ve üçten geri doğru saydılar. Tabiki damla salağı beni geçmek için hemen one atıldı ve 25 metre gittikten sonra imdattt diye bağırmaya başladı bende onu uyanıklık yapıp atlamadığım için onu videoya çektim herkes gülmeye başladı. Damlayı zorla havuzdan çıkardılar. Sonra bana sert sert bakmaya başladı.
"sana klozetleri temizlemede iyi eğlenceler ve rezilliğinin keyfini çıkar. Ha bu arada kaltakistana yolculuk ne zaman? "
Evet canlar yine bölüm sonu umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceKendini ulaşılmaz zanneden yakışıklı havalı zengin züppenin tekiydi o. Bende onu yakışıklı ulaşılmaz buluyordum. Ta ki bana hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu en acı şekilde yaşatana kadar. Ben Selen Yılmaz Murat Kara'yı yontacağıma bana yaşattığı...