9.Bölüm:Aşık olmak istemiyorum

117 51 2
                                    

Selam gençler ben geldim yeni bölümü ancak bugün yazabildim ramazan Biliyorsunuz meşguldüm biraz. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz yorum ve oylarınızı bekliyorum.

Multimedya:bölüm ile ilgili bir şarkı var. Selenin en sevdiği şarkı. Fifth Harmony Work from home.





İyi okumalar....


Ah ne güzel şey kıçı kalkmışların havasını söndürmek. O kadar hoşuma gidiyor ki aklıma geldikçe her an gülüyorum. Dün damlanın o halini gören herkes kahkahalara boğuldu ve resimlerini çektiler ha muratı soracak olursanız oda damlanın bu halinden memnun değildi hatta bana "sen bittin kızım bakışı " attı. Umrumda bile değildi açıkçası daha benim elimden çekecekleri çok şey var ama hepsi zamanında olacak onlar daha beni tanımıyorlar dünyayı dar edeceğim onlara. Aklımda bu düşünceler dolanırken fizikçi kafamda dikilmiş bubannemin gözlük takınca bana attığı bakış gibi bakıyordu bana.

"Damla daldığın düşüncelerin benim anlattıklarımdan daha önemli herhalde. Söyle bakalım şu aklındakileri de bizde bilelim değil mi." o sırada damla salağı arkadan atıldı hemen.

"Aman hocam ne olabilir ki kuş kadar beyniyle kendini akıllı sanıyor. Aklı sıra kendini bişey sanıyor kuş beyinli kaltak."

Bende bekliyordum böyle bişey zaten ama dur kızım ağzının payını verecem ona kaltak mış gösteririm sana.

"ne kaltaklığımı gördün be. Bana kaltak diyenin kafasını tutar duvarlara vura vura patlatırım o kafanı sülük gibi beynini akıtırım aşağı doğru ona göre. Ve tatlım gayet düzgün terbiyeli aile kızına kaltak dıyorsunda sen umutun babasıyla yatmışsın asıl kaltak sensin. Kaltakistan kraliçesi seni."

Oh içimin yağları eridi ya yeter bu kızdan nedir benim çektiğim ya. O sırada fizikçi bağırmaya başladı.

"yeter ya çabuk müdürün odasına yeter Ettiğiniz terbiyesizlik." o sırada müdürün odasına doğru yürümeye başladık ve müdür bey damlayı görünce normaldi ta ki beni görene kadar.

"müdür bey bu kızlar dersimde terbiyesizlik yaptı bende size getirdim ilgilenirseniz sevinirim. Ben dersime devam edeyim. " dedi ve sınıftan çıktı. Müdür bey bir süre beni süzdü benden böyle birşey beklemiyordu galiba.

"hocam selen bana iftira attı ya resmen sürtük muamelesi yaptı bana. "

"damla yeter bu yaptıkların usandırdı beni yeter ya nedir senden çektiğim bak bu son uyarım eğer bir daha görürsem duyarsam okuldan atarım seni gözünün yaşına bakmam ona göre. "

"ama hocam ben..."

"aması felan yok son sözümü söyledim sana şimdi çık dışarı sınıfına git. " damla dışarı çıktı ve müdür hayal kırıklığı bakışı attı bana. Ve konuşmaya başladı.

"kızım bak eminim sen haklısındır damlayı çok şikayet ediyorlar yaptığı iyi bişey değil ama senin gelip bana anlatman lazımdı ne olduysa sıkıntını bana anlatmalıydın."

"biliyorum hocam ama ben kendi yöntemlerim ile onu dize getireceğim emin olun okuldan atmaya gerek kalmayacak."

"peki nasıl olacak?"

"Orasını siz bana bırakın hocam ben sizden ikimiz adına da özür dilerim böyle bir terbiyesizlik olmayacak bir daha." hocam siz bilseniz aklımdaki planları şok olursunuz orası bende sıkıntı yok muratta damlada benim elimde beni onlar fazla hafife alıyorlar. Sonlarını harika ayarladım göreceksiniz herkes istediğini elde edecek...


Dersler aynı şekilde sıkıcı devam ediyordu okulun başlarındaydık ama sıkıcı geçiyordu işte. Buse de hasta olmuş gelemedi o gün umutla birlikte oturuyorduk umut bana çılgınca birşey söyledi.

"ya Selen hadi okulu asalım nasılsa 3.gün bugün ilk hafta yoklama alınmıyor sahile gidelim mi yürüyüş yaparız?"

"umut aklımı okudun şu an sıkıntıdan patlamıştım hadi gidelim. "

Sahile doğru yürümeye başladık hava ılıktı tam yürüyüş yapmaklık bir havaydı. Sahile indiğimizde sıkıcı sessizliği bozdum ve konuşmaya başladım.

"ya umut ben özür dilerim böyle bir şey beklemiyordum ya damla işte sazan gibi atlıyor illa çomak sokacak bana durmuyor yerinde. " umut rahat bir tavırla.

"ya selen boşver ben alışkınım önemli değil isteyerek yapmadın zaten ben biliyorum seni seni senden bile iyi tanıyorum.

Şaşkın bir edayla şöyle dedim. " öyle mi en sevdiklerimi say o zaman."

Umut kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.
O sırada boş bank bulduk ve oturduk hava sıcaktı baya ama kıble esiyordu.

"mesela en sevdiğin renk mor, en sevdiğin yemek güveç, en sevdiğin tatlı Laz böreği, en sevdiğin şarkı bile Fifth Harmony work from home. Daha sayayım mı?

"yeter sayma anladım beni gerçekten iyi tanıyorsun."

"ve hala seni ilk gördüğüm andan beri çok seviyorum sana olan aşkım hiç sönmedi. Selen bak yanındayken bile heyecandan titriyorum bedenim hiç hissetmediğim fark etmediğim tepkiler veriyor. Elini getir bak kalp atışlarıma. Bu atışlar ömür boyu dinmeyecek selen sen ne kadar reddedersen et bu atışları sen ilk reddettiğinde susturmaya çalıştım ama olmadı yapamıyorum. Senin olmadığın her an ızdırap bana nefes alamıyorum sanki ne olur beni nefessiz bırakma beni ölüme terk etme yapamıyorum zorluyorum ama olmuyor işte ne olursun bana bir şans ver muratı sevmediğini biliyorum sadece onla intikam için uğraşıyorsun aslında ondan nefret bile etmiyorsun çünkü en büyük aşklar nefretle başlar ve sen onu istemiyorsun o riski göze alamazsın. Ne olur selen ne olur benimle çıkar mısın? "



"umut ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Geçen sene sana öyle söylediğim için özür dilerim. Sen öyle bir insan değilsin. Ben sana haksızlık ettim. Biliyorsun o sırada murattan başka gözümü birşey görmüyordu. Nolur anla beni şuan birşey diyemeyeceğim teklifine ama düşüneceğim zamanla şu an daha önemli işimiz var intikam işi onu halletmemiz lâzım. Ama sen sabredebilir misin biraz zaman alabilir cevabım."



"problem değil ben seni o kadar bekledim. Ölene kadar da beklerim yılmadan usanmadan."



Ben ne diyeceğimi bilemeden tepkisiz mal gibi çocuğun yüzüne bakakaldım. Umut bana doğru yanaştı. Yüzüme doğru eğildi. İnşallah beni Öpmez çünkü hiç öpüşmedim hayatımda nasıl bişey olduğunu bilmiyordum. Sonra dudaklarını benimkilere dokundurdu. Ben 2 saniye durdum sonra o benim dudaklarımı harekete geçirdi. Beni kendine çekti iyice ve bende karşılık vermeye başladım. Allahtan bank kuytu yerdeydide kimse görmüyordu bizi. Görse ne olacaktı kı sankı iki gencin öpüşmesi kimin umrunda olurdu. Umutun dudakları fazla hoşuma gitmişti. Kabul etmeliyim ki öpülesi dudakları vardı. Umutun arsız dili ağzımı zorlayınca istemsizce inledim. Bu öpüşme fazla ateşli oluyordu. Ne kadar sürdüğünü bilmiyordum. Ama hiç bitmesin istiyordum. Umut birden çekildi ve nefes almamız için durdu.


"yeter selen eğer seni daha fazla öpersem şuracıkta kendimden geçerim." dedi ve bana sarıldı. kokusu çok güzeldi ilk defa bir erkeğin kollarında bulduğum huzuru ve sevgiyi buluyordum.Yoksa ben umuta aşık mı oluyordum? Hayır aşık olmak istemiyorum daha çok işim var benim şimdi olmaz Hayır...





Evet canlar bölüm sonu yine yeni bölümle karşınızda olcam Allahınzniyle inşallah umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve oylarınızı beklıyorum Allaha emanet olun 😘

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin