Selam gençler yine burdayım damla yine iş başında hain planları var tabikide selenimiz geri kalır mı kalmaz. Kozlar paylaşılıyor...
Multimedya:çakma sarışın ve Melek yüzlü selenimiz.İyi okumalar......
Damla çakmak'ın ağzından....
İşte buldum. Ne yapacağımı buldum sana göstereceğim melek yüzlü görünümlü şeytan damla çakmakla uğraşmak ne demek göreceksin. Okula gelmeye bile yüzün olmayacak. "buldummmm aşkım buldummmm ne yapacağımızı buldummmm" murat yüzünü ekşiterek bana döndü ve "ne bağırıyorsun babaannen oturmay garşında" Ah şu murat yokmu bayılıyorum şiveli konuşmasına. "Tamam ne buldun söyle" bende başladım planımı anlatmaya. " aşkım bizim havuzda yarış düzenleyelim sonra bu kaltağıda çağıralım ve ona soyunma odasında kızlarla hain planım var onu uygulayacağım ve böylece bi daha kimsenin yüzüne bakmayacak ve okul değiştirmek zorunda kalacak ne dersin? " murat bıraz düşündükten sonra "Tamam bu güzel mekan Tamam ama senin sinsi planın ne onu de bana" bende şöyle dedım "orası sır söylemeyeceğim o kıza nasıl süpriz olacaksa sanada öyle süpriz olacak tamam mı?" murat uyarır tonda konuştu. "ama bak damla şimdiden uyarıyorum çok ağır oyunlar oynama birazcık yüzü kızarsın bu ona yeter çokda rezil etme sakın." bende "Tamam Murtişim sen hiç merak etme."
Beni böyle rezil eden birine sadece yüzünü kızartacak değilimya görsün gününü umrumda değil en ağır sekılde ödeteceğim sana bunu Selen Yılmaz....
Selen Yılmaz'ın ağzından.....
"annemde geldi buse istersen senide eve atabiliriz hadi atla" buse bana öpücük attı ve "ya sen varya çok temiz kalplisin ya seni yerim ben biz bundan sonra " bff " yiz Tamam mı?" ya ben dayanır mıyım başladım onu maçur muçur öpmeye."tabikide bffyiz canımın içi bu kadar samimi olacağımızı düşünmüyordum ama oldu işte sen bana telini ver akşama konuşuruz tamam mı?" arabaya atladık ve busenin telini aldım sonra evine bıraktık. Vedalaştıktan sonra bizim eve geçtik ve annem bana okulun ilk gününü sordu kısa muhabbet ettik yemek yedik ben odama çekildim ve telefonuma mesaj gelmiş. Kim olabilir diye düşünüyorken bi baktım mesaj buseden imiş.
Kimden: En Best bff💕
"Kızım damla yüzme yarışı düzenliyor kendı havuzunda ve senide çağırıyor ne diyim ona bilemedim çabuk dön bana."
Kesinlikle aklında ne plan varsa onu uygulayacak benim acilen buseye bu planı öğrenmem gerektiğini söylemem lazım ve planımı uygulamaya koymam lazım.
Kime: En Best bff💕
"Kankacığım anlasana damlanın hain planı var uygulayacak ve bunu öğrenmemiz lazım onlarla takılan biri olması lazım kız olmaz çünkü kızlar onun yandaşıdır bu planı öğrenmemiz için bize bir çaylak lazım nasıl olacak bilmiyorum ama ben bu planı bozacağım. Sen şimdi damlaya katılacağımı söyle ve ne zaman olduğunu öğren saat gün felan sonra planı ögrenebileceğimiz birini bulmamız lazım Kankacığım acele et 💕💕"
Çok uzun sürmeden 5 dakika sonra mesaj geldi.
Kimden: En Best bff💕
"Kızım tamamdır cumartesi günü saat 15.00 da damlaların evinde olacak ve sen o öğrenme işini bana bırak halloldu bil
😍"Kime: En Best bff 💕
"Sen harikasın en Best bffem benim. De nasıl olacak o iş nasıl öğreneceksin?" 😘
Kimden: En Best bff 💕
"Kızım ben sene ilk tanıştığımızda ne dedim bir arkadaşım var dedim havalı olmayan onla yakın olduk felan çok ıyı çocuktur adı umut onlarla takılır sır vermez gıbı görünür ama onunda amacı onları pusuya düşürmek damlayı sevmiyor oda zamanımda umutun babasını ayarttı onun yüzünden anne babası ayrı oda intikam peşinde sen o işi olmuş bil yarın umutla konuşur planlarını anlarız merak etme canım Kankacığım."💜
Kime: En Best bff 💕
"Vay çakma sarışın vay bide bana sürtük diyor kendı yedıgı haltların haddi hesabı yok ya çok üzüldüm umut adına ve Kankacığım sen birtanesin ıyıkı tanışmışım senle çok ıyı dost olduk ama benım uykum geldi bffem yarın görüşürüz öptüm balım benim ." 😘
Kimden: En Best bff 💕
"Bende seni çok seviyorum Kankacığım iyi geceler görüşürüz yarın bende çok öptüm." 😘
Telefonu kapattım ve aklımdan tek bir düşünce geçti.
" Demek hain planların var. Kahvemi yudumlar gibi oturup seni izlerken rezilliğinin tadını çıkaracağım çakma sarışın. "
Evet gençler bir bölüm daha bitti umarım beğenirsiniz bakalım selenimizin bu planlara karşı cevabı ne olcak tekrar görüşmek dileğiyle Allaha emanet ol olun 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceKendini ulaşılmaz zanneden yakışıklı havalı zengin züppenin tekiydi o. Bende onu yakışıklı ulaşılmaz buluyordum. Ta ki bana hayatımda hiç tatmadığım bir duyguyu en acı şekilde yaşatana kadar. Ben Selen Yılmaz Murat Kara'yı yontacağıma bana yaşattığı...