6.Bölüm: yine mi beni buldun kader

111 54 2
                                    

Selam gençler. Diğer bölümde selenimiz durumu erken çakıyor. Çünkü her daim uyanık bir kız. Umarım beğenirsiniz.

Multimedya: Umut Bektaş

İyi okumalar.....



Sabah annem yine meşhur seslenişiyle uyandım. " şekerparem hadi kalk geç kalacaksın uyan!!" oflayarak kalktım yataktan ve anneme cevap verdim. "kalktım anne ya zaten bi uyutmadın ki ne güzel rüya görüyodum ya!!" banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve çiçekli elbisemi giyip altına beyaz spor ayakkabılarımı giydim çantamı da toparlayıp aşağı indim.

"Rüyanda ne görüyordun söyle bakayım? " haha rüyamı hatırlayınca kahkaha patlattım. Annemde sen delirdin mi sabah sabah bakışı attı ve bana "gız neye güliysın benum bidenecuk laz guzum?" ya annem bağladı yıne kendini Trabzon'a.

"ya anne neye gülecım damlayı gördum rüyamda gızlar tuvaletinde o yellozum saşlarından tutup klozete sokup çıkariydım anne" neyse normale dönelim çıtayı fazla çıkardık Trabzona.

"ilahi kızım o nasıl rüyaymış ya Allah iyiliğini versin de bakayım kimmiş bu damla ve niye yelloz oluyormuş? " bende o ara saatime baktım Allahım kurtardın beni şimdi tüyebilirim işte.

"annecim acele et geç kaldık ya çabuk ben okulda yerim bişeyler zamanımız yok zaten hadı anne ben arabadayım sende gel"

"Tamam kızım in sen geliyorum bende". 10 dakika içinde annem yanıma geldi ve okula doğru yol aldık. Okul zaten çok uzak değil bizim ev ile 20 dakika var arasında. Okula gelince annemin yanağından makas çaldım ve annemde bana "kızım okulda biri sana takılırsa Aman diyim kızım geçen sene zaten çocuğun biri sana çıkma teklifi etti diye çocuğu hastanelik ettin yavrum. "

"anne ama ya ne bileyim ben onun benimle dalga geçtiğini sandım o yüzden öyle oldu" "ben onu bunu bilmem kızım ona göre akıllı ol iyi geçin insanlarla" annemin her zamanki konuşmaları işte napıcam ben bu annemle yaa. "Tamam annecim"

Buse Yavuz'un ağzından.....

"umut ne yaptın hallettin mi kanka o işi?" umut nefes nefeseydi resmen. "halledeceğim güzelim sabret 1 günde olacak iş değil bu biras sakin ol" sıkıntıyla oflamaya başladım. "ama kanka cumartesi günü yarış ve 2 günümüz var ne yapcaz?"

"sabret Best kankanın aklında süper plan var" demek süper planın var umutcuk zehir gibi çocuk cidden yav. "anlat bakayım Albert Einstein neymiş bu süper fikrin çok meraklandım?"

"aslında burda işi ben değil sen halledeceksin. Ben sınıfta damla ve ekibini kollayacağım biliyorsun bunlar gidecekleri yeri sınıfta anırarak söylüyorlar ve tuvalete gittikleri zamanı kollayacağım sende o sırada tuvaletteki herkesi boşaltacaksın ve tuvalette saklanacaksın kabinde saklanma biri olduğunu anlar ve konuşmazlar sende başka biyere saklanacaksın ve onları dinleyeceksin. Ben damlaların yanında gidince susuyorlar çünkü sana bişey anlatmamdan şüpeleniyorlar. En iyisi böyle olur sanırım. "

"bana uyar güzel fikir aslında ama senden daha iyisini beklerdim. Ayrıca şimdi bunu benim hemen Selen'e anlatmam lazım"

"Selen demişken şu kızla beni tanıştırmayı düşünmüyor musun artık?" bu umutta amma sabırsız çıktı ha. "tanıştıracağım sabret biraz önce şu planı anlatayım ona sonra öğlede birlikte Takılırız o zaman tanışırsınız. "

"tamamdır güzelim dört gözle bekliyorum. "

Umut Bektaş'ın ağzından......

Selen... Geçen seneden beri hiç koşulsuz seviyordum onu ama ona bir türlü açılamıyordum. Çünkü fazla utangaçtım. Selende murat denen şerefsize tutulmuştu. ne vardı onda anlamıyordum herkes onun peşinden koşuyordu. Ben onu hep uzaktan sevdim. Onu gördüğüm an vücudumdaki tüm enerji çekiliyormuş gibi hissediyordum. Bayılacak gibi oluyordum. Tek hayalim Selen benim sevgilim olmasa dahi ona sarılmak saçlarını okşamak ve kokusunu içime çekmek. Sevgilim olmadığı halde bunu nasıl yaparım bilmiyorum ama yapacağım işte aradığım aşkı onda buldum ben ama o murat pisliği sağ olsun o kızı haketmediği kadar çok üzdü ve onun yüzünden Selenden yumruk yedim. Hiç beklemiyordum bana vurmasını ama çıkma teklifi edince kızdı anlamadım bir anda vurdu işte.

14.10.2015 saat:12.30

Kantinden karnımı doyurmak için aparatif birşeyler aldım ve sınıfa çıktım o ara koridorda Selen'in hıçkıra hıçkıra ağlayarak koştuğunu gördüm ve elimdekileri çabucak sınıfa bırakıp peşinden gittim. Aradım ama ilk başta bulamadım. Sonra bahçeye indim en arka tarafta kimseye görünmemek için orda oturmuş ağlıyordu. Yanına oturdum ilk 5 dakika sakinleşmesini bekledim. Sonra konuşmaya başladım. "Selen iyi misin?"

"hayır değilim umut kızmazsan eğer beni yanlız bırakır mısın?"
"olmaz seni bu halde bırakamam ve konuşmamız lazım."dedim ve devam ettim. "o şerefsiz seni bu hale soktu dimi onun yüzünden böylesin dimi ben sana demedim mi o seni üzer yapma diye neden dinlemedin beni ha neden onun böyle biri olduğunu bile bile inat ettin bak üzülen sen oldun işte!!! "

"umut sus şu lanet çeneni kapat kötüyüm görmüyor musun ne kadar kötüyüm görmüyor musun gelme üstüme artık!!! "

"bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum Selen benimle çıkar mısın bak o pisliğin seni üzdüğü gibi üzmeyeceğim seni nolur bana şans ver beni nefessiz bırakma kendinden mahrum etme beni seni görmediğim her gün azap çekiyorum onun için gösterdiğin çabayı gördükçe kendimi paralıyorum. Sen benim senin için ne kadar uğraştığımı görmedin. Hep onun peşinden dolaştın. Ne olur dünyamı aydınlatan sendin beni karanlıklara sürükleme lütfen!!!"

O ara Selen ayaklandı ve bende onunla birlikte ayaklandım. Bana söyle dedi "ben bu haldeyken sen sadece kendini mi düşünüyorsun. Sakın yüzüme bile bakma" dedi ve yüzüme yumruğu geçirdi. Sonrası hayal zaten hatırlamıyorum. O günden sonra o okuldan ayrıldım ve buraya geldim Kader bizi tekrar bir araya getirdi. Belkide Selen benim sönmüş gökyüzümü neşesiyle varlığıyla gökyüzümü tekrar ışıldatacak......

Selen Yılmaz'ın ağzından......

Telefonum titredi ve baktım ki mesaj gelmiş.

Kimden: En Best bff 💕

"Kankacığım ben umutla birlikte bahçedeyim sende gel dışarıda öğle yemeği yiyelim ve sizde tanışın artık umut kafamın etini yedi çabuk ol"💜

Hemen mesajı cevapla tuşuna bastım ve yazmaya başladım.

Kime: En Best bff 💕

"Tamam Kankacığım bende onunla tanışmak için sabırsızlanıyorum geliyorum şimdi"😍

Sınıftan çıktım ve bahçeye yöneldim. bahçede buseyi gördüm yanında bir çocuk vardı ama sırtı dönüktü yanlarına gittim ve Buse bana "Merhaba bffem" dedi tam cevap verecektim ki hayır bı olamaz bu bizim umut olmasın ya yok artık önce Murat sonra umut mu nasıl bı Kader bu ya.

"Kankacığım bu benim kankam Umut Bektaş"

Evet canlar bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir yeni bölümle karşınızda olacağım Allah'ın izniyle 😍

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin