who I am

171 6 0
                                    

《Se spune că sufletul pereche există.. Si obisnuiam să cred si eu asta. 》


Parul ciocolotatiu imi este total incurcat acum , cand ceasul arata 8:00. Incerc sa il imblanzesc cu mana , dar onduleurile nu au nici un gand sa stea cuminti intr-o coada de cal ce o prind cu repeziciune.

Dupa ce ma schimb de pijamalele mele roz, de care sunt de nedespartit , cobor jos si imi torn o ceasca de cafea deja facuta si imi iau un croissant din dulap.

Se pare ca sunt singura acasa asa ca imi voi face de cap azi .

Recent am cunoscut un baiat pe facebook. Dupa mai multe conversatii cam vagi dupa parerea mea am hotarat sa ne vedem maine pentru a ne cunoaste mai bine.

Din cate am vorbit stiu doar ca numele lui este Matt si e tot din Munchen ca si mine iar dupa pozele postate e dragut ,saten cu ochi verzi patrunzatori si desigur niste patratele ispititoare.

Am hotarat sa il intalnesc , nu am nimic de pierdut , iar firea mea de adolescenta rebela ma face sa fiu indrazneata si cu vorbele la mine. La cei 16 ani ai mei nu am avut o relatie inca , dar mi se pare ceva nesemnificativ. Totul vine cu timpul...

***

Ma pregatesc de intalnire imbracandu-ma cu o pereche de jeans cu talie inalta si o bluza alba transparenta, potrivind un machiaj simplu si balerini negri. Parul il las liber si ies grabita pe usa. Parul mi-o ia razna cand face contact cu vremea de afara .

Este o zi ploioasa si friguroasa. Vantul bate cu putere si ma face sa tremur in timp ce vantul imi arunca cateva frunze in fata. Se pare ca ideea mea de tinuta nu a fost tocmai potrivita. Bine ca miam luat umbrela in geanta,in rest frigul mi-a cuprins fiecare centimetru al corpului dandu-mi fiori reci pe sira spinarii .

Inainte sa imi intalnesc admiratorul de pe facebook , o sun pe prietena mea cea mai buna Genny sa ma insoteasca. Nimic nu se intampla fara stirea ei. Suntem foarte bune prietene si inseamna foate mult pentru mine. E o sora din alta mama.

Parul ei saten, la fel de incurcat ca al meu ii acopera privirea sa calda , iar micii pistrui de pe obraji sunt foarte putini vizibili prin "masca"de fond de ten. Niciodata nu i-au placut pistruii , insa mie mi se pare ca ii dau o infatisare unica. O fac originala.

- Deci ... ai intalnire? Hmmm...asa de neobisnuit pentru tine . Nu prea te stiam asa aprinsa dupa baieti. Vad ca esti tare nerabdatoare, ma tachineaza in timp ce-si aranjeaza parul .

- Oamenii se mai schimba , Genn .

- Zici? Parca mai ieri te târam pe la toate intalnirile mele , iar tu te plictiseai de moarte ascultandu-ne dulcegariile.

- Sau mai bine zis le dadeam "flit" fraierilor cu care te vedeai tu! Zic cu un zambet inocent.

Izbucnim in ras si fara sa ne dam seama ajunsesem la " locul de intalnire".

Matt isi face aparitia. Doi ochi verzi si par ciufulit il fac mult mai atragator decat in realitate. Imbracat cu o pereche de blugi de o culoare albastra stearsa si un tricou alb mulat, imi da electrosocuri numai cu privirea lui de jad.

Vad ca el nu a uitat sa isi ia si un hanorac. Ii vine ca si turnat pe corpul lui sculptat parca de Afrodita.

"Hmm...ce sexy e! N-as fi zis ca arata asa bine."

In incercarea mea de a ne cunoaste mai bine realizez ca nu avem asa multe lucruri in comun si totusi se aprinde o scanteie intre noi. Plimbandu-ne si vorbind nu am realizat ce repede trecuse timpul.

Uite ca vine clipa in care trebuie sa plec. ( am uitat sa mentionez ca am o mama foarte stricta care imi da ora sa ajung acasa si care imi confisca telefonul din orice).

Inainte sa ne despartim el ma lua de mana si se apropie de mine. Buzele noastre sunt la o distanta milimetrica , iar respiratia lui mentolata imi da fiori in tot corpul. Ma ia in brate, iar intr-o clipa buzele noastre se prind intr-un sarut plin de pasiune . Ii raspund la sarut, ghidandu-ma dupa el, despartindu-ne buzele doar atunci cand aveam nevoie disperata de aer.

Vorbim de vreo saptamana pe facebook atat, insa sentimentele mele pentru el sunt mai intense ca niciodata. Nu am avut niciodata aceste senzatii ce el mi le aprinde cu o singura privire. Nu m-am indragostit. Nu e posibil!

Ne despartim , dar tristetea ma apasa, nevoia de el si de imbratisarea lui isi fac aparitia imediat. Baiatul asta m-a inebunit.

Ajung acasa si ma gandesc la intalnirea de azi. Nu cred ca o sa fie ceva intre noi doi. Suntem foarte diferiti. Nu oi fi eu o fire timida si tacuta dae el e genul de baiat rau cu viciul bauturii si al anturjului,din cate am inteles din discutia noastra. Si totusi ... Incep sa simt ceva. Momentul in care m-a luat de mana a fost unul magic dar nu imi fac sperante. Pentru ca abia incepem sa ne cunoastem.
Iar momentul sarutului a fost pur si simplu minunat. Simt ca mam nascut din nou. El e fericirea mea.

Cand ma vede intrand pe usa se aude un tipat groaznic. E mama, ma asteapta furioasa :
-Cat ti-am zis eu sa stai afara ? Data urmatoare cand o sa iti ceri voie cu siguranta nu o sa te mai las!
Plec si o las vorbind.

Intre noi exista o oarecare tensiune. Ea fiind de moda veche ar face orice sa ma tina in casa si sa nu vorbesc cu nici un baiat. Eu cred ca la varsta mea e normal sa ies cu fetele sau sa vorbesc cu un baiat. Doar nu ma marit acum.
Adevarul e ca e influientata de tatal meu vitreg care este un om foarte violent si plin de sine. Nu stiu ce vede mama la el dar eu nu il plac deloc.

***

Sa va spun mai multe despre mine. Eu am doua surori : Ana de 12 ani si Mary de 9 ani. Ele sunt puse la treaba mereu ( alaturi de mine bineinteles) de tatal meu vitreg Daniel. Mama parca e orbita de el si il lasa sa ne certe si sa ne injure cand are el chef. Ce-i drept are viciul bauturii si cand bea este groaznic. Deasta mai si vreau sa plec de acasa sa nu-i mai vad cum beau si cum ne cearta fara ca mama sa nu spuna nici un cuvant in fata lui.


First.
Enjoy the story :*
Love u all

Atingeri FataleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum