The sweet taste of freedom

28 4 0
                                    

       Îmi aranjez pentru ultima data rochia neagra pana deasupra genunchilor , ce imi vine ca si o a doua piele, apoi imi verific parul prins intr-o impletitura sofisticata ce ia forma unui coc destul de elegant.

    Imi incalt pantofii negri cu toc , apoi merg in sufragerie, unde Tony ma asteapta de mai bine de jumatate de ora , plictisindu-se deja.

- In sfarsit! Credeam ca te-a rapit un extraterestru, zice Tony pe un ton amuzat

- Nu au avut nicio sansa in fata rochiei mele, mă amuz pe seama lui.

- Atunci, daca in sfarsiit esti gata,accentuand "in sfarsit" sa mergem! Clubul ne asteapta!

***

   Pasim in club hotarati, unul langa altul, facand contact cu multimea de tineri ametiti de alcool ce se unduiesc pe ritmurile muzicii data mult prea tare dupa parerea mea.

   Luminile colorate danseaza si ele pe ritmul muzicii , care se aude de la cateva zeci de metri distanta de localul in care ne aflam.

    Ne asezam la o masa unde Tony comanda cate ceva de baut. Tinuta sa fara cusur, ca de fiecare data  , atrage atentia multor domnisoare , imbracate care mai decare mai sumar, si ametite de aburii alcoolului.  Insa Tony nu le da importanta. Isi asteapta bautura in liniste.

  - Ai de gand sa stai asa toata noaptea? Il intreb, hotarata sa sparg linistea apasatoare dintre noi.

  - Ce zici de un dans? Zice, aparand-ui un ranjet pe fata ce acum cateva secunde era cat se poate de serioasa.

  - Mai tarziu, nu vreau sa ma fac de ras. Nu prea ma pricep sa dansez, nu am mai fost in cluburi.

  - Cum? Nu ai mai fost niciodata intr-un club? Spune razand in hohote.

  Ma rusinez putin si imi las capul in jos. Un val de tristete ma apasa, la amintirea vietii mele de inainte sa vin aici.

  - Hai , nu te supara! Am glumit doar.

  - Ok, ii raspund absenta.

  Brusc ma ia de mana si se indreapta spre ringul de dans.

  - O sa fac seara asta speciala pentru tine! Ca o primă data ...

                         ***

   In hohote de ras , incerc sa urc spre apartamentul meu dar mi si pare mult prea greu. Defapt imposibil. Tocurile imi ingreuneaza situația asa ca decid sa-mi le scot apoi imi continui drumul spre etajul doi pe scari.

   Afurisitul de Tony m-a facut sa beau , iar dupa a plecat imediat ce a primit un telefon , nu inainte sa imi cheme un taxi care sa ma aduca acasa, vazand ca eu nu sunt in stare singura.

   Cu parul ravasit, sprijinindu-ma de fiecare perete, cu  tocurile in mana, iar rochia sifonata , sunt sigura ca daca ma vede cineva o sa creada ca sunt o parașuta beata. Cam asa ma și simțeam.

   Ajung in sfarsit la usa apartamentului meu micut, deschid usa, apoi arunc tocutile pe undeva prin dormitor. Nici nu ma mai obosesc sa ma schimb de rochia mult prea scurta, ci doar ma asez pe patul moale, invelindu-ma cu plapuma pufoasa si calduroasa, cazand imediat intr-un somn adanc.

                    ***

      Este aproape amiaza iar eu inca ma chinui sa scap de durerea ingrozitoare de cap ce ma enerveaza de cum am deschis ochii.

  Nici o pastila nu a fost de ajutor,  iar acum simt ca din minut in minut capul imi sta sa explodeze. Tony nici nu s-a deranjat sa imi dea un singur mesaj de aseara, fiindca datorita lui sunt in starea asta oribila.

   Dupa ce mananc, lucru destul de greu, pentru ca de la prima inghititura, senzatia de greata isi face aparitia, decid sa imi fac o cafea , lucru neobisnuit la amiaza, dar foarte obisnuit pentru mine din moment ce mam trezit la zece jumatate.

    Imi savurez linistita cafeaua la masuta mica de sticla de pe balcon, gandindu-ma ce as putea face astazi, fiind duminica, iar eu sunt libera.

    Gandul mi-a zburat la un oarecare blond sexy , care imi daduse numarul lui. Apelez dar apoi decid ca e o prostie asa ca inchid repede.

   Dupa cateva secunde imi suna telefonul. Cine naiba?

  -Alo! M-ati sunat mai devreme...

Pierzandu-ma total auzindu-i vocea sexy , imi gasesc cu greu cuvintele.

- C-cred c-ca am g-gresit n-numarul...

  Bravo Maya, ai fost foarte convingatoare, balbaito!

- Hmmm....fata din supermarket! Ai o voce inconfundabila printeso! 

- Nu mai spune! Curajul venindu-mi deodata in voce.

- Asa e! Deci ai decis sa ma suni? Remarc glasul sau mandru ce se aude din telefon.

- Se pare ca da, cum ti-ai dat seama? Incercand sa fac haz de necaz.

   Conversatia nu dureaza prea mult, sfarsindu-se cu mine si el, sambata la cafea. Nu pot spune ca nu sunt entuziasmata, chiar ma incanta ideea de a iesi cu un blond sexy si sa atrag atentia tuturor. Nu ca as fi un mare fan al atentiei.

   Ma scufund in canapeaua moale, uitandu-ma la tv pentru restul zilei, asteptand ziua de maine, unde ma voi distra din nou cu cei doi  ingerasi care ma iubesc la fel de mult pe cat ii iubesc eu.

    Buna dragilor! Uitati ca l-am terminat. Imi pare rau pentru intarziere. Ca deobicei necorectat.
Va pup!
   La multi ani 2018!

Atingeri FataleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum