Noapte

42 5 0
                                    

Ma indrept spre hotelul in care trebuie sa ma intalnesc cu Tony. Il gasesc repede : e imposibil sa nu vezi cladirea impunatoare din centru. Intru, merg spre receptie.

-O rezervare pe numele Tony...am realizat ca nu stiu care e numele sau de familie. Reincep. Camera 216 de la etajul doi este libera?

-Este rezervata pe numele Maya Apfel.

-Pefect, eu sunt aceea.

-Un act de identitate va rog!

-Desigur! Ii dau buletinul, iar dupa cateva secunde in care se holbeaza la propriu in calculator imi inapoiaza buletinul si imi da cheia.

Urc repede si descui usa . Este o camera frumoasa in culori calde , un pat mare de doua persoane cu cearsafuri albe imaculate , pat care imi va face aceasta noapte un chin. In camera este si o canapea maro din piele si o masuta de sticla. Vad si un dulapior in care gasesc ciocolatele Milka si jeleuri. Iau o ciocolatica apoi ma indrept catre fereastra , care e ascunsa dupa niste perdele lungi dintr-un material incredibil de frumos albe cu fire aurii la margini.

Ferestrele imi ofera o priveliste minunata, gradina cu flori din spatele hotelului e uriasa, plina cu trandafiri intr-o multitudine de culori.

Imi las geamantanul langa pat, iar geaca de piele in cuier.

Merg in baie, ma spal pe fata si apoi fac un dus lung. Simteam nevoia de relaxare. Relaxare ce doar un dus fierbinte mi-o ofera. Imi usuc parul apoi ma duc si caut in geamantan niste haine pentru ca sunt numai un prosop. Iau un sutien negru si chiloti de dantela de aceeasi culoare si o rochie scurta, vaporoasa , de vara, crem.

Ma imbrac si ma privesc in oglinda.

Pentru cine dracu ma pregatesc asa? Am inebunit cu totul? Fraiera ce sunt! Pfff...

Ma fac comoda pe canapea si imi mananc ciocolatica in liniste. Simt cum somnul ma fura din minut in minut. Deschid televizorul pentru a alunga acest somn ce ma domina. Degeaba! Casc incontinuu si hotaras sa imi sprijin capul de marginea saltelei. Adorm repede.

Tony pov.

Am cam intarziat la intalnirea cu mica incapatanata dar nu conteaza. Afacerile mai pot astepta. Am mevoie de putina relaxare in bratele pustoaicei aleia care mi-a atras atentis de la primul zambet. Ajung la hotel, aflu ca ea ajunsese de cateva ore si urc la etajul2 . Intru nerabdator in camera gata de actiune cand ce vad?

Mica incapatanata doarme pe canapea cu mainile sub ea , respirand usor, foarte usor. Expresia ii este plina de inocenta. Oare de ce ar vrea sa plece din tara? Ce probleme are? Inttebarea asta ma framanta de cand am intalnit-o prima oara. Trebuie sa aflu in seara asta!

....nu ca mi-ar pasa...doar de curiozitate.
Trantesc geaca pe pat si ma duc in baie , fac un dus scurt dupa care imi infasor un prosop in jurul taliei si ies din baie.

Zaresc copila stand in fund pe canapea si butonand telefonul. Cand imi simte prezenta intoarce capul spre mine si observ o fața timida ce roseste instantaneu, buzele ramanand intredeschise si nemiscate. Ochii mari practic se holbeaza la mine cu o curiozitate al naibii de stresanta.

Maya pov.

Ma trezesc buimaca dupa ce un afurisit de mesaj imi tulbura somnul. Intind mana si imi caut telefonul ce zace pe podea. Vad ca am primit un mesaj. Ma uit surprinsa sperand sa nu fie de la mama sau de la scoala.

In sfarsit intru la mesagerie si nu vad decat o noua oferta din partea companiei de telefonie mobila. Pff ce pierdere de timp!

Brusc aud niste pasi venind din baie. Simt cum un fior rece imi trece pe sira spinarii, mai apoi instalandu-se frica. Ridic capul din telefon speriata si il zaresc pe Tony numai intr-un prosop infasurat in jurul taliei.

Simt cum obrajii imi ard cand ii vad corpul bine facut, abdomenul fiind plin de niste partatele ademenitoare. Las capul in jos putin rusinata, dupa care se apropie.

-Ce e scumpo? Nu iti place tinuta mea? zice pe un ton serios dar cu tenta jucausa.

-Ar fi mai bine daca ti-ai lua ceva pe tine. Te rog! zic eu cu o voce de copil ultima parte schitand un mic zambet.

Se conformeaza nu inainte sa bag capul in perna rusinata si isi ia o pereche de pantoni scurti largi albastri si un tricou negru mulat. As minti daca as spune ca nu arata bine cu hainele astea. Totusi gandul la noaptea asta ma face sa ma ingrijorez.

Stai chill Maya! O sa treaca! Trebuie doar sa uiti de toate si sa te bucuri de placere! Maine vei fi plecata de aici si vei uita tot!

Incerc sa ma incurajez dar nu prea reusesc. Arunc un ochi la telefon care arata ceasul 22: 18. Incep sa casc si senzatia de mai devreme revine . Vreau doar un pat, o perna si o patura pufoasa.

-Deci, pisi, cand incepem?

Tresar cand ii aud glasul si fiind luata prin surprindere nu stiu ce sa ii raspund.

-Sigur! Hai sa terminam o data. Zic pe un ton scazut sa nu ma auda.

Se apropie de mine cu pasi inceti dar siguri. Fara sa clipesc imi captureaza buzele intr-un sarut plin de dorinta si ma ia in brate ducandu-ma pe pat. Intrerupe putin sarutul si ma pune pe spate asezandu-se peste mine. Continua sa ma sarute pe gat coborand pana in dreptul sanilor.

Se opreste o clipa vazand ca eu nu interacrionez cu el si ma priveste cu o privire intrebatoare.

-Ai de gand sa stai asa pe tot parcursul partidei? Zice pe un ton putin nervos. Nu cred ca vrei sa ramai aici, nu?

-Nu! Zic hotarat.

-Atunci straduiestete putin. Nu iti cer decat sa te futi cu mine o noapte! Striga deja vizibil enervat.

-Ok, ok....zic ezitand putin.

Imi inclestez bratele in jurul gatului sau apoi il sarut cu foame. Ma straduiesc cat pot.

Ma saruta pe gat in timp ce isi strecoara mainile sub rochia mea. In cateva secunde ma dezbraca, ramanand doar in lenjerie. Se dezbraca si el , lasand-usi doar boxerii pe el.

Ma mangaie usor pe spate apoi ma pride de fund in timp ce ma saruta pe sani. Incep sa ma excit si las un scancet sa isi faca aparitia.

Un zambet pervers ii apare pe chip.

-Asa mai merge!

Imi desface sutienul si il arunca pe jos , moment in care ma rusinez si rosesc vizibil.

-Nu vrei sa stingi lumina te rog? Mi-ar fi mai comod! Ii zic cu voce scazuta.

Aproba din cap si stinge lumina. Omul asta nu e rau asa cum credeam. E destul de tandru si intelegator.

Se apropie de mine si ma saruta din nou pe sani. Imi arcuiesc spatele si imi infing mainile in spatele lui in timp ce il simt cum arde de nerabdare. Imi indeparteaza chilotii , apoi si pe ai lui si se aseaza peste mine . Departez picioarele apoi in cateva secunde il simt cum intra in mine , un val de caldura cuprinzandu-ma. Dupa ceva timp il simt obosit cum se retrage si ma ia in brate.

-Esti minunata!

-Multumesc. Murmur surprinsa la remarca facuta la adresa mea. Cu siguranta nu ma asteptam la asta. E cu adevarat un om cu suflet cald.

Adorm linistita in bratele acestui necunoscut cu gandul ca maine voi pleca iar singurele lucruri care vor fi dovada ca am fost aici vor fi doar asternuturile care arata ca dupa o lupta daco-romana.

Atingeri FataleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum