Ma indrept catre cafeneaua din centru. Crimsons este un loc destul de linistit si stilat.
Ajung in fata cafenelei si respir din greu. Urmeaza sa fac cel mai mare targ din viata mea. Asta o sa ma schimbe complet ca persoana. Deodata imi aduc aminte de mama si ce s-a intamplat aseara. Ma incrunt si intru in cafenea.
Ma uit dupa Tony care nu e nicaieri. Vazand ca am ajuns inaintea lui , lucru asteptat la cat de somnoros era cand l-am sunat, ma asez la o masa aleasa la intamplare si instinctiv ma uit in meniu. Dupa ce am cantarit numeroase posibilitati mi-am comandat un cappuccino cu ciocolata. Imediat dupa ce am dat comanda vad un tip ce se apropie de masa mea.
-Da? Ii zic eu surprinsa. Ai treaba cu mine?
-Sunt un prieten de-al lui Tony scumpo. M-a trimis sa iti zic ca amana intalnirea la ora 11. 00 . Are putina treaba si nu poate pierde un contract numai pentru o pustoaica amarata.
-Ok si de ce nu m-a sunat?
-Te-a sunat scumpo dar cica ai telefonul inchis. Oricum sa fii aici la unspe. Lui Tony nu ii place sa astepte. Oricum nu fi asa incapatanata, lui Tony nu ii plac astfel de oameni.
Imi imchipui. Auzi , si-a trimis omul sa ma anunte. Pfff tipic unui infractor.
Omul acela, normal ca nici nu stiu cum il cheama se indeparteaza rapid. Era brunet si cu ochi caprui. Cret si cu dintii imaculati. In partea stanga a fetei in dreptul obrazului avea o cicatrice destul de evidenta care ii dadea o expresie feroce. M-a bagat in sperieti omul asta .
Nici nu stiu cat e ceasul. Imi deschid telefonul si brusc imi aduc aminte de Matt. Oare ce o face? E distrus probabil.
Imi apar 12 apeluri pierdute de la el si un mesaj:
-ce ai de gand sa faci? Sper sa nu ne afecteze relatia. Te iubesc.
A reactionat mult mai bine decat ma asteptam. Timpul trece destul de greu. Imi mai iau un cappuccino si il beau linistita la masa. Mii de ganduri imi invadeaza mintea , si nu mai reusesc sa ma concentrez pe nimic. Sute de intrebari si posibile urmari ale faptelor mele imi bantuie acum in cap.
Nici nu stiu cand s-a facut 11 caci il zaresc pe Tony intrand in cafenea cu un mers hotarat dar totodata elegant imbracat intr-un costum negru , o camasa alba si cravata albastra. Parul ii sta impecabil, e asezat pana la ultima suvita dupa cum se vede cu gel de par. Parul ii e dat tot intr-o parte cateva suvite acoperindu-i ochiul stang.
-Buna, scumpo!
-Hei! Strig eu fara chef.
-Deci suntem aici sa discutam afaceri.
-Desigur.
-Acum spunemi ce ai nevoie sa iti ofer.
-Deci..eu am nevoie de acte pentru a pleca din tara. Fiind minora am nevoie de semnatura mamei iar ea nu este deacord.
-Aha , se rezolva in maxim 2 zile.
-Doua zile??!!
Imi pare rau eu am nevoie de ele maine dimineata.-Se poate si asa. Dar stii foarte bine ce trebuie sa faci pentru a le primi.
-Stiu. Dar pe langa asta am nevoie si de un bilet de avion.
-Catre?
-Asta nu te priveste!
-Deci joci dur fetito. Uite cum facem. Pe mine nu ma interesezi deloc. Te vreau numai pentru o noapte , in rest nu-mi pasa ce faci. Deci sa nu exageram. Daca vrei biletul zi-mi unde vrei sa mergi. Si asa sunt foarte ingaduitor. Pentru o noapte de distractie imi ceri cam mult.
-California.
-Acolo vrei sa mergi deci.
Aprob din cap. El cade pe ganduri. Dupa 10 minute de liniste mormantala si putin stanjenitoare se ridica de la masa si imi arunca un biletel.
-Sa vii la hotelul asta diseara. Maine o sa ai ce ai cerut. Sa fii dornica de distractie, imi zice cu un zambet pervers .
Se indeparteaza repede. Iau biletul si citesc ce scrie pe el. Hotel Hilton ,etaj 2 ,camera 216 .
Deci acolo o sa dorm in seara asta...
Ma cuprinde un sentiment de melancolie. As vrea sa vorbesc cu Matt sa stiu ce sa fac. El intotdeauna ma sfatuieste. El e singurul care imi vrea binele. Si acum o sa plec de langa el.
O sa ma intorc ... promit Matt. O sa vin si o sa te iubesc neincetat, o sa te iubesc cu toata fiinta mea , toata viata mea. Lacrimi mi se preling pe obraz. Durerea si sentimentul de vinovatie imi strapunge inima ca un fulger.
O sa doara dar o sa fie bine.
"Intotdeauna finalul e fericit. Daca nu e fericit inseamna ca inca nu e final".
Ies tacuta din cafenea dupa ce las banii pentru cappuccino.
Ma plimb pe strada cu geamantanul si nu stiu incotro sa plec. Hotarasc sa ma opresc la un restaurant si sa-mi comand ceva de mancare. Ma asez la masa si ma uit in meniu. Imi comand o portie de paste bolognese si un vin rose.Asteptand sa vina mancarea simt cum telefonul imi vibreaza. Il scot din buzunar si vad ca ma suna mama.
Aleg sa nu raspund chiar daca insista.
Dupa ce se linisteste si nu mai suna, primesc mesaj."Inca nu ai ajuns la scoala?
Unde naiba esti? Ai face bine sa ma suni mai repede , altfel vin maine la scoala!!"
Asta ma face sa vreau si mai mult sa plec, sa vada ce bine e fara mine. O sa ii para rau. Dar o sa fie prea tarziu...Buna! Ce parere aveti despre carte? Astept comentariile voastre. Cel mai explicit comentariu va fi premiat cu o dedicatie la un capitol. Deci hai cu comm-urile! Va pup. :*
P.S. : needitat si necorectat.
In media este Tony..