Si trece...trece timpul , tu nu-mi treci. Zi de zi dorul ma apasa din ce in ce mai mult. Zilele trec din ce in ce mai greu. Minutele mi se par ore iar cu fiecare minut ce trece dorul de el devine tot mai profund.
"Se numeste dor pentru ca doare."
Mintea mea isi face tot felul de scenarii cum ca este cu alta fix in momentul asta , ii saruta buzele. Buzele care trebuiau sa fie numai ale mele. Arunc o perna cu putere pe podeaua rece.
Zgomotul nu imi provoaca nici o stare. Am ochii plini de "am nevoie de iubire" iar buzele mele cer numai saruturi calde si umede din partea lui.
E deplorabil cum am ajuns in ultimele doua luni. Arat de parca as fi plans o vesnicie. Cearcanele adanci pot fi observate de oricine si tristetea din ochii mei poate fi ascunsa cu greu.
E adevarat ca in aceste doua luni ne-am vazut de cate ori am putut . Am incercat sa ne vedem de cat mai multe ori dar suspiciunile si exigenta alor mei nu au fost in favoarea noastra.
Iubirea noastra creste cu fiecare intalnire. Si fiecare clipa petrecuta impreuna este din ce in ce mai intensa.
Iubesc prezenta lui si el ma face pe deplin fericita.
Nu am avut de ales si usor usor am inceput sa ne obisnuim cu ideea ca nu putem sa ne vedem de cate ori vrem noi si nu ne mai deranjeaza atat de mult. Am trecut si peste faptul ca m-a inselat si am inceput sa am iar incredere in el.
Situatia s-a schimbat mult in bine. Nu conteaza ca nu suntem mereu impreuna , ci iubirea dintre noi . Clipele petrecute cu el sunt memorabile.
Timpul a trecut iar vara s-a sfarsit. Se apropie inceputul noului an de liceu cu pasi repezi.
VEu sunt la un liceu de arte care este in afara orasului. Pe timpul saptamanii stau la internat iar vinerea vin acasa si stau pana duminica ...cand trebuie sa plec la internat din nou.
***
Este duminica. Aceasta ultima saptamana de vacanta mi-am petrecut-o pregatindu-mi bagajul, facand cumparaturi si planuri. Mi-am pregatit tot ce imi este necesar. De la haine pentru scoala , uniforma si camasi in noile tendinte pana la rechizite noi, produse pentru dus , prosop , pieptan , sapun dar si produse de make-up.
Logic ca nu mi-am pus in bagaj toate trusele mele doar necesarul : fondul de ten better skin, kit-ul pentru sprancene, o trusa de farduri, rimelul Collosal de la Maybelline care este preferatul meu, un eyeliner, un creion de ochi negru si doua rujuri. Unul nude si unul roz pal.
Cu bagajul ( doua genti destul de grele ) urc in autobuz alaturi de mama bineinteles. Imbracata intr-o pereche de blugi mulati albastri, o bluza putin transparenta alba si o pereche de sneakers crem sclipiciosi. Asa am ales sa ma duc spre internat.
Mi-am recapatat telefonul ieri si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ii trimit mesaj Lui. Conversatia nu a fost cum ma asteptam :
Eu : Buna iubitule! Ce faci?
Matt: Hei ! Uite bine pe acasa . Tu ce faci Maya?
Eu: In sfarsit mi-am recapatat telefonul. Si am vrut sa vorbim. Pot sa te sun? ♥♡♥♡♥♡
Matt: Mananc acum. Te sun eu dupa.
Eu: Ok iubitule. Te iubesc. ♥♥♥
Matt: Si eu.
Cam asta a fost. Si nu m-a sunat. Am asteptat vreo 3 ore si nici un apel. Nu am putut sa rezist. L-am sunat eu pana la urma.
Eu:Hei! Am asteptat sa ma suni...
Matt: Scuze iubita , am uitat...
Eu: Ce scuza buna! Ai uitat de iubita ta cu care nu puteai vorbi mereu...si acum cand ai ocazia o ratezi. Multumesc mult.
Matt: Scuze iubita...sc...
Si i-am inchis . Acum sunt suparata pe el. Mi-a trimis astazi un "buna dimineata iubita mea". Nu i-am raspuns.
Ajung la internat si astept. Ma uit la ce camera sunt inscrisa anul acesta.
Am primit camera 2 de la etajul 3. Merg , si imi las bagajele pe pat. Colegele mele de camera ajunsesera.
Buna! Ce faceti fetelor? zic eu.
Buna, Maya ! Te asteptam sa stii ! Tu esti ultima ajunsa deci tu primesti prima zi de curatenie. :)) zise Alexa , una dintre colegele mele de camera si de clasa.
In camera suntem patru fete : eu , Alexa care imi este foarte buna prietena , Roxy si Lora.
Alexa este inalta si slabuta cu parul saten , ochi negri si zambet obraznic.
Roxi este roscata cu ochii verzi, parul fiind usor ondulat si cu cativa pistrui draguti pe obraji. Nu este foarte inalta si nici slabuta de felul ei. Are fundul bombat si niste sani potriviti dar arata foarte sexy.
Lora , cea mai glumeata este blonda cu parul drept , lung pana la fund, cu ochii mari si albastri si buze carnoase de un roz pal perfect, este cea mai inalta din toate , are un corp perfect.
Incunviintez din cap la remarca Alexei, imi las bagajele in siguranta si dupa ce scap de mama care nu vroia sa mai plece , merg in baie si imi reimprospatez machiajul , imi iau o rochie usoara de vara , roz pana deasupra genunchilor cu model floral si o pereche de sandale negre cu platforma. Parul il las liber prinzand-ul intr-o parte cu o clămița discreta cu floricele.
Ies ca o furtuna din camin, merg in statie si astept autobuzul. Imi suna telefonul:
Matt: Buna iubita , esti gata ? Eu te astept la cafeneaua din centru.
Eu: Am plecat acum . Ajung in 20 de minute.In timp ce mergeam spre internat mi-a dat mesaj Matt sa ne vedem. Si am acceptat. Acum sunt in autobuz si mai am 3 statii.
Ajung la cafenea. Imi arunc ochii prin jur si il vad pe Matt la o masa mai retrasa. Se ridica cand ma vede si imi face cu mana sa vin. Ajung la masa .
Matt: Arati minunat, iubito!
Eu : Multumesc Matt!
Matt: Mai esti suparata ?
Eu: Nu... mi-a trecut.
Matt: Ma bucur! Te iubesc enorm ! Si sunt foarte fericit ca in sfarsit putem vorbi zilnic , sa stiu ce faci si daca esti bine.
Eu: Si eu sunt foarte fericita! Te iubesc .
Chelnerul ne aduce cafelele comandate de Matt inainte sa ajung. Mie cappucino si lui o cafea cu lapte.
Ne bem cafeaua si vorbim indelung. Din cand in cand imi da cate un sarut care simt ca nu se mai termina. Tot timpul m-a tinut de mana si m-a privit in ochi. Il iubesc nespus!!
Timpul trece neasteptat de repede . Venise momentul sa plec si asta ne-a intristat foarte mult. Il strang tare in brate si ne sarutam de parca ziua de maine nu ar mai veni. Ne luam la revedere intr-un sfarsit, eu plecand spre statia de autobuz cu ochii in lacrimi.
Buna dragilor! Astept opiniile voastre despre carte! Sper ca va place ! Va pup. ♥
P.s. : necorectat si needitat.