Este ora 10. Ma trezesc cam buimaca si cu ochii rosii si umflati. Ma uit in oglinda de la baie si ma sperii. Arat oribil. De la atata plans cred si eu.
Intru in dus si las apa sa curga pe mine. Sute de ganduri imi navalesc in minte. Ma simt minunat invelita de caldura apei. De ar disparea gandurile astea contradictorii care ma obosesc vizibil.
Ziua trece pe neobservate . Mi-am facut temele si miam pregatit haine pentru saptamana viitoare de scoala. Am vorbit putin cu Matt azi. Sper ca in seara asta sa vorbim mai mult. Imi e dor de el. Uite ca ma suna:
-Alo!-Alo! Buna iubita mea, ce faci?
-Bine iubitule, tocmai vroiam sa te sun. Mi-e foarte dor de tine!
-Si mie iubita. Nu te-am mai strans in brate de o saptamana!
-Abia astept ziua de maine sa te vad sa te iau in brate si sa te sarut.
-Si altceva ce vrei sa imi mai faci?
-Hai nu fi pervers! Am stabilit deja! Maine o sa fac dragoste cu tine!
-Abia astept iubito! In sfarsit relatia noastra o sa fie completa. O sa vezi! Asta o sa ne uneasca si mai mult.
Mai vorbim cateva lucruri apoi ma pun la somn. Maine e ziua cea mare si nu vreau sa fiu obosita. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea. Matt e iubitul meu si e perfect normal sa ma culc cu el. Nu vreau sa o fac din obligatie. O fac pentru placerea mea si a lui. Pentru noi.
Ma trezesc pe la 10 . Am dormit destul de mult. Ma duc si fac un dus , ma epilez peste tot apoi ma dau cu lotiunea mea de corp preferata pt a mirosi cat mai frumos cand o sa fiu cu Matt. Imi iau halatul si merg sa imi aranjez bagajul. E aproape 12. Dupa ce imi asez hainele si cartile in bagaj ma pregatesc sa plec. Merg in camera mea si ma dau din nou cu lotiune. Sper sa reziste mirosul. Apoi deodorant, imi iau o lenjerie din dantela rosie apoi o rochie mulata neagra pana deasupra genunchilor. Imi prind parul intr-un coc lejer si ma machiez foarte putin. Ma dau cu parfum , imi iau balerinii negri, geamantanul si plec.
Bine ca sunt singura acasa, altfel mama m-ar intreba unde plec asa aranjata. Merg pe strada si il sun pe Matt:
-Unde esti?
-Te astept la intersectia aia de langa blocul colegei tale.
-Ok . Ajung in 5 minute.
Ajung la intersectie. Il vad pe Matt si il iau in brate. Ma saruta apasat si se ofera sa imi duca geamantanul. Accept si mergem tacuti spre casa lui.
Am ajuns la el. Ma descalt la usa si intru. Nu are o casa mare dar e foarte frumoasa. Are curtea plina de trandafiri si foarte ingrijita. Inca sta cu parintii dar asta nu e o problema.
Intram si mergem spre camera lui. Am intrat prin sufragerie care este foarte spatioasa cu doua canapele maro din piele si o masuta de sticla in mijloc. Am observat un aranjament floral foarte frumos pe masuta. Avea si o plasma mare prinsa de perete , iar privelistea care se vedea de la fereastra era magica. Se vedea gradina din spate cu flori micute , aranjate , copacei si cateva banci amplasate la umbra copaceilor.
Ajung in camera lui Matt. E crem cu alb si negru si nu e foarte mare. Are un pat aranjat foarte frumos cu pernute decorative de catifea , un dulap mare unde are si o plasma incorporata si un birou unde are laptopul.
E destul de bine pentru un baiat. Nu e mizerie si miroase foarte frumos aici. Imi lasa bagajul jos si pune muzica. E o melodie destul de lenta. Vine la mine si ma ia in brate. Ma saruta pasional iar eu ii raspund la sarut. Isi strecoara limba in gura mea apoi ma prinde de fund. Ma tranteste pe pat si se pune peste mine.
Imi desface rochia si raman doar in lenjeria mea rosie. Ma priveste plin de dorinta. Ma intreaba inca o data daca sunt sigura de asta. Ii raspund afirmativ. Ma mangaie usor pe sani in timp ce ma saruta. Imi desface sutienul apoi se dezbraca si el ramanand in boxeri. Imi musca un san apoi incepe sa ma sarute. Coboara mai jos pe abdomen apoi ajunge la chiloti. Mii da jos cu dintii si imi spune sa departez picioarele. Fac ce imi spune. Incepe sa ma sarute pe sani ajungand in dreptul gatului. Ii simt respiratia calda ce imi gadila urechea. Multitudinea de senzatii ma face sa gem din ce in ce mai tare. Dupa ce termina ma saruta pe buze. Acum iau eu initiativa.
Nu aveam de unde sti cum dar m-am informat . Il mangai si il sarut reudind sa il satisfac auzind cum scoate un geamat. Ma pun pe spate iar el se pune peste mine. Il simt din ce in ce mai doritor, amandoi ardem de dorinta. Ajungem la mult doritul contact ce ne implineste dorintele, lasandu-ne mai fericiti ca niciodata. Matt e tot transpirat si rasufla din greu. Eu ma simt epuizata de parca am carat zece saci cu ciment. Adorm in bratele sale , dupa ce il sarut si il privesc fericita. Eram in sfarsit fericita si implinita! Il simteam aproape! Il simteam al meu!
Ma trezesc cand aud sunand un telefon. Era a lui Matt. Nu stia ce numar este.
-Raspunde!zic eu.
-Alo!
-Alo ! Buna seara! Sunt pedagoga de serviciu de la liceul de arte. Domnisoara Maya Apfel nu a ajuns astazi la internat. I-am sunat parintii si au zic ca a plecat de acasa azi spre internat. Stiti ceva de ea ? Din moment ce sunteti prietenul ei?
Matt si cu mine ne panicam.
- Imi pare rau nu stiu nimic de Maya!
-Pustiule, te rog! Sunt in varsta! Dami-o la telefon. Nu ma poti minti asa usor!
Eu incuviintez din cap sa mio dea la telefon pe pedagoga. Am dat de dracu' !
-Alo, Maya?
-Da...
-Maya de ce nu ai venit la internat? Nu iti e rusine? Iti faci parintii de ras!
-Imi pare rau..
- Uite am vorbit cu mama ta si e foarte ingrijorata! A sunat la politie! Credea ca ti sa intamplat ceva!
-...
-Deci maine dimineata te astept! Si raspunde-le parintilor!
- Da doamna!
-Bine, noapte buna!
-Sarut mana!
Simteam cum imi cade pamantul de sub picioare. Nu stiam ce sa fac. O sa fiu pedepsita mult timp de mama. Iar o sa trec prin chinul de a nu-l vedea pe Matt. Plus ca o sa am cearta la scoala. Imi suna telefonul. E mama . Ii raspund.
-Fututi gura matii de curva! Te-ai dus la futut in loc sa te duci la scoala? Imi vii acasa acum. Te omor in bataie ai auzit?
-...
-Ai auzit? Curva dracului! Ma facu de ras in tot orasul!
-Da...
Incep sa plang. Plang pana ma inec. Mama mia zis ca ma asteapta la intersectia aia. Matt incearca sa ma linisteasca si imi zice ca ma conduce el pana aproape acolo. Accept.
Ma imbrac si imi iau bagajul. Se imbraca si el si ma ia de mana. Ma saruta si ma strange tare in brate.
-Stii ca nu o sa mai putem vorbi deacum? Zic eu.
-Nu-i nici o problema iubito. Eu o sa te astept. Nu o sa te las acum ca m-am culcat cu tine. Te iubesc prea mult.
-Nici nu am apucat sa ne bucuram unul de altul...
-Nu-i nimic iubito. Avem timp.
-Asa-i.
Am ajuns aproape de intersectie. Il sarut indelung si il imbratisez. Apoi imi iau geamantanul si plec spre mama plina de frica...
Bună. Continuarea in urmator capitol. Vreau sa va stiu parerile voastre deci hai cu comentariile! Va pup! Si ca de obicei nu e corectat. :*