Ajung la internat si imi sterg lacrimile. Pentru prima data in viata imi incolteste in minte un gand nebun. Ce ar fi daca as pleca? De tot sa plec...
Asa ca m-am apucat de treaba. Am contactat un avocat si m-am interesat de actele necesare plecarii din tara. Nu am gasit nici o solutie. Pentru a pleca am nevoie de insotitor si de acordul mamei.
Toata saptamana m-am gandit la solutii dar... nimic. E vineri. Dupa ore imi iau geanta si bagajul cu haine murdare si merg spre statia de autobuz. Urc si stau tacuta pe scaun.
Dupa vreo cateva statii se aseaza langa mine un barbat inalt, bins facut brunet cu ochi caprui. Avea o camasa alba si pantaloni albastru inchis la dunga. Tinea in mana o servieta neagra si un dosar cu mai multe hartii. Cred ca avea in jur de 26 de ani.
Nu i-am dat prea multa importanta. Eram suparata . Vroiam sa plec cu orice pret de aici si nu gaseam calea.
-Buna , eu sunt Tony.
- Maya. Incantata , zic eu putin nedumerita. E un strain. Nu ar trebui sa vorbesc cu el.
-Te vad putin suparata... abatuta chiar. S-a intamplat ceva?
Stau putin pe ganduri . Chiar simteam nevoia sa ma descarc. I-am povestit tot balamucul. Ca vreau sa plec departe sa scap de familia mea . Am numai 16 ani si nu pot pleca singura, am o relatie " interzisa " si m-am saturat sa ma ascund.
-Ooohh... viata ta e foarte complicata. As putea sa te ajut. Ce zici?
-Cum ai putea sa ma ajuti? Il intreb surprinsa.
-Am ceva relatii si te pot ajuta sa pleci de aici.
-Pai si de ce faci asta?
-Normal ca vreau ceva in schimb.
-Cum ar fi?
-O noapte cu tine!
Raman cu o expresie de nedumerire. Nu pot sa fac asta oricat as vrea sa plec. Sa-mi pierd virginitatea cu un strain... Nu am facut-o cu Matt si il stiu de atata timp si pulă ăsta vrea sa ma futa si mi-o zice fara nici o retinere.
-Eu trebuie sa cobor! Uite numarul meu ! Ma suni cand te decizi, imi zice cu un zambet pervers pe fata.
Raman uimita si privesc pierduta pe geam.Ajungand acasa ma tot gandesc la ceea ce mi-a propus necunoscutul ăla. Cum zicea ca il cheama? Ma uit pe hartia unde era scris numarul lui. Ahaammm deci Tony...
Toata seara am stat cu gandul la acest Tony... Am si uitat de Matt care imi trimisese un mesaj acum 47 de minute. Ii raspund acum:
Eu : Hei scuze ca nu ti-am raspuns , am fost la dus.
Matt: Ok , Maya. Ma ingrijorasem. Credeam ca ti s-a intamplat ceva.
Eu: Nuu... nimic.
Matt: Ok si cum te revansezi ca nu mi-ai raspuns ?
Eu: Adica?
Matt: Pai daca eu nu ti-as fi raspuns ai fi dat cu mine de pereti pana acum! :))
Avea dreptate.
Eu: Nu stiu iubitule. Zi-mi tu.
Matt: Ce zici sa facem pasul cel mare? Suntem de 8 luni impreuna si nu am facut nimic.
Intradevar... stau pe ganduri. Nu stiu ce sa ii raspund. Daca as faceo cu Matt nu as mai fi virgina, deci nu m-as mai darui lui Tony prima data. Deci da, o sa accept. Ma sacrific. Sper sa am o viata mai buna. Dar nu trebuie sa afle nimeni. Mai ales Matt. Nu ar accepta in ruptul capului ca sa ma fut cu un strain pentru a-mi indeplini visurile. E ca si cum m-as vinde. Ca o prostituata.
Imi displacea ideea dar nu aveam de ales. Ii raspund lui Matt:
Eu: Nu stiu ce sa zic iubitule..
Matt: Nu te oblig. Zi-mi sincer ! Vrei sa o facem sau nu?
Eu: Mhmm...
Da Matt, vreau!Matt: Bine iubita mea. Cand vrei sa se intample? Si unde?
Eu: La tine desigur.. daca se poate. Si Cat mai repede , adica duminica.
Matt: Poimaine? Dar nu te duci la internat. ?
Eu: Ba da. Ma duc luni dimineata. Iar duminica noapte dorm la tine. Vreau sa avem mult timp la dispozitie , nu o ora , doua.
Matt: Bine iubita. Nu imi vine sa cred ca ai acceptat . Pana acum nu vroiai nici in ruptul capului sa auzi de asa ceva iar acum...
Eu : Da . Stiu ca e surprinzator dar ma simt pregatita. Simt ca mi-am gasit sufletul pereche! ♥
Pe dracu! Mint cu nerusinare baiatul pe care il iubesc. Am ajuns prea de tot.
Matt: Puiul meu! Te iubesc enorm!
Eu : Si eu te iubesc , viață! E cam tarziu. Eu ma pun la somn . Vorbim maine.
Matt: Bine iubita. Noapte buna. Te iubesc.♡♡
Eu : Si eu te iubesc . Noapte bună. :*
Ma simt oribil ca il mint dar toate astea sa-mi indeplinesc scopul. Coplesita de ganduri adorm pe canapea cu capul in perna.
Inca un capitol. Sper sa va placa. Imi pare rau pentru dimensiune dar imi facea figuri watt-ul cu capitolul asta. Asa ca am decis sa il postez mai repede. Va pup :*.
P.s. needitat si necorectat