Suferință

77 6 0
                                    

Ma apropii de mama cu pasi inceti. E noapte , nu se vede nimic. Ma uit la ceas. E 23:13 . Teama mi se citea pe chip. Tremuram cand ma gandeam ce o sa mi se intample cand ajung acasa. Mama nu e o persoana care sa renunte usor. O sa faca orice sa ma puna la punct. Si eu o sa fac in contra ei ca deobicei.

Zaresc o lumina la cativa metri de mine. Aud susotind. Din cate observ e mama alaturi de iubitasu. Se repede spre mine si ma ia de par. Ma smunceste de cateva ori apoi imi arunca o palma peste fata.

Cad jos si instinctiv imi pun mana pe obrazul lovit. Ma apuca plansul. Imi da un picior in burta si raman fara aer. Pret de cateva secunde ma chinui sa respir dar nu reusesc. Ma ghemuiesc pe pamantul rece cand dau de o gura de aer. Picaturi de sange mi se prelingeau de la gura. Mi se sparsese buza atunci cand imi daduse acea palma.

-Asa iesi tu din casa , curvo? In halul asta?

Vorbea despre rochia mea mulata , care se ridicase in timpul cazaturii. Nu se vedea nimic fiindca era intuneric , de aceea nici nu am traso. Era pustiu. Numai cuvintele ei pline de sila si ura se auzeau. Nu tipa. Nu vroia sa fie auzita. Doar sa imi spuna cuvinte care sa ma sfasie. Intradevar simteam ca vreau sa mor. Asta imi era singura dorinta in momentul asta.

-Treci acasa, jegoaso!

Ma ia de o mana si ma ridica in picioare mai mult aruncandu-ma. Merg incet.

-Treci mai repede si da-mi telefonul imediat! Nu o sa il mai vezi niciodata!

Ii dau telefonul.

-Te trimit la scoala si tu te duci la futut! O sa imi vii si cu copil in brate daca nu sunt atenta. Las' ca am eu grija de tine! Ajungem acasa imediat.

Ajung acasa si ma trimite in camera mea. Am scapat usor. Imi spune ca trebuie sa ma trezesc la 5:30 sa plec cu primul autobuz. Ma pun in pat fara sa ma mai schimb. Nici la baie nu ma duc. Astept sa se faca 5 . Nu am inchis un ochi. Nu am putut. O seara minunata s-a transformat intr-un iad.

Timpul trece neasteptat de repede. Toata noaptea m-am gandit la ce mi sa intamplat. Nu pot sa imi imaginez viata fara Matt mai ales in cercumstantele acestea. As vrea sa dispar in momentul asta. Sa nu mai stie nimeni de mine, sa nu mai am nici o problema.

Ma uit la ceas. E 4:55. Ma trezesc si ma duc la baie sa ma spal pe fata. Arat dezastruos. Nici cel mai bun machiaj nu poate acoperi cearcanele imense, ochii rosii si umflati de la plans dar si vanataia de la ochiul stang, ce a aparut datorita palmei primite aseara.

Ma spal pe fata si ma imbrac cu o pereche de blugi negri, un tricou alb simplu si geaca mea de piele maro. Imi iau balerinii si incep sa ma machiez. Vazand ca nu da rezultate nici un fond de ten, imi iau o pereche de ochelari de soare negri. Ma dau cu un ruj rosu pal , imi iau geamantanul si ies pe usa.

-Sper ca te duci la scoala de data asta!

Ma opresc brusc. Imi dau iar lacrimile cand imi amintesc ce sa intamplat aseara.

-Ia-ti telefonul! Sa ma suni cand ajungi! Vreau sa vorbesc cu pedagoga.

-Bine. Zic eu incet stand cu privirea in pamant.

Plec in statia de autobuz. Nu stau prea mult pe ganduri si il sun pe Tony.

-Alo! Se aude o voce somnoroasa.

-Alo! Buna, Tony!

- Buna zici? Nu crezi ca e prea dimineata pentru dat telefoane, fetito? Si apropo , cine esti?

-Sunt Maya. Tipa din autobuz...

-Aaa... deci sa inteleg ca vrei sa facem intelegerea.

Tac cateva secunde in timp ce ma gandesc din nou si ii zic:

-DA ! SUNT DEACORD!

-Ahaam.. eram sigur ca vei accepta. Uite , hai sa ne intalnim la o cafenea la ora 8:00 si discutam toate detaliile.

-Ok. La Crimsons.

-Ok, ceao!

Ii inchid. Acum nu stiu ce sa fac cu Matt. Daca ii zic adevarul sigur nu o sa fie deacord. Si nici nu am alta solutie. Vreau sa scap odata de familia mea de nebuni.

Ii trimit un singur mesaj lui Matt ca sa nu complic lucrurile. Mu vreau sa il implic in asta

"Matt imi pare rau. Plec. Te rog sa nu ma cauti. Te voi cauta eu cand voi putea. Te iubesc enorm."

Acum imi inchid telefonul pentru ca sunt sigura ca ma va suna imediat ce va vedea mesajul.

Buna dragilor! Vreau opiniile voastre despre carte deci lasati comentariu va rog! Va pup si scuzati dimensiunea capitolului dar si greselile. Nu este editat. :*

Atingeri FataleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum