Luci
Το πρωτο πραγμα που εκανα οταν βγηκα απο το ταξι ηταν να σταθω για λιγο μπροστα απο το καινουργιο μας σπιτι. Η ταμπελα που εγραφε "ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ" ηταν κρεμασμενη στο καγκελο μπροστα απο το σπιτι. Η πορτα του σπιτιου ηταν λευκη και ξεχωριζε απο τα αλλα σπιτια.
Εκτος απο αυτο ,ηταν πορτα ασφαλειας,ετσι πληρουσε ολες τις προϋποθεσεις που ζητουσαν οι γονεις μου. Βασικα οι γονεις μου ειχαν κανει αρκετη ερευνα μεχρη να καταληξουν σε αυτο το σπιτι στο Sidney, οταν ο πατερας μου πηρε προαγωγη στη δουλεια του.
Τελος παντων, το σπιτι παριφραζοταν απο λευκο φραχτη, στο οποιο διακοσμουσαν πικνοι θαμνοι με μικρα λουλουδια γιασεμιας. Το γρασιδι στον κηπο ηταν περιποιημενο και υπηρχε πλακοστροτο δρομακι με μικρες πετρες διακοσμιμενες στη χοριστρα μεταξη του πλακοστροτου και του γρασιδιου και οδηγουσε στην πορτα εισοδου.
Προσωπικα δεν ηθελα να μετακομισουμε ,ουτε η αδερφη μου η Emily. H Emily ειναι κατα 7 μηνες μικροτερη μου και ημαστε στην ιδια ταξη.Δεν ημαστε οπως τα αλλα αδερφια που μαλλονουν. Αντιθετος εχουμε μια ιδιετερη αδερφικη αλλα και φιλικη σχεση. Με την Εmily εχουμε τις ιδιες φιλες και ημαστε στην ιδια παρεα. Ετσι μπορουμε και εμπιστευομαστε η μια την αλλη οχι μονο σαν αδερφες αλλα και φιλες.
Οπως ειπα και πριν, δεν ηθελα να μετακομισω. Μια χαρα ηταν η ζωη μου στο Μiami. Ειχα περασει τα 16 μου χρονια εκει με τις φιλες μου. Τωρα θα επικοινωνουμε μονο με μηνυματα ή απο το Skype, ομως τιποτα απο αυτα δεν θα συγκρινεται απο τις καθημερινες μας βολτες.
Η Εmily ειχε δει την εκφραση στο πρωσοπο μου.
"Ολα θα πανε καλα, Luci μου. Θα δεις" Ειχα αναστεναξει και καταφερα να χαμογελασω για λιγο .
"Μακαρι".
Δεν ειμαι συγουρη μα απο οτι θυμαμε εδω κοντα εμενε και ο ξαδερφος μας ο Jake. Ειναι ενα χρονο μεγαλητερος μας μα και παλη εχουμε πολυ φιλικες σχεσεις αν και ειναι λιγο προστατευτικος.
"Θα βοηθησεις ή μπα?" μου πεταξε ο πατερας μου βγαζοντας με απο τις σκεψεις . Χαμογελασα σφιγμενα.
YOU ARE READING
What If -5sos Fanfiction In Greek
FanfictionΤι θα γινοταν αν αλλαζαμε αποφασεις καθε μερα στη ζωη μας? Αραγε θα ειχαν την ιδια καταληξη ή ολη μας η ζωη θα ηταν εντελος διαφορετικη? Ωμως οι περισσοτεροι λενε οτι καθε δυσκολια που εχεις στη ζωη σε κανει δυνατοτερο ατομο. Αυτο αν ειναι αληθεια θ...