Part 12

19 2 0
                                    

Τιιι... Οχιιι.. Emilyyyy

Luciii...Luuuciiii, ξυπναααα

Lc: Μμμμ

Em: Ξυπνα καλεε..

Ξυπνησα απο τις φωνες και απο το ταρακουνημα που μου εκανε η Emily.. Μισο, με ξυπνησε η Emily? Μα..δεν πεθανε???

Lc: Emily, Emily εσυ εισε?

Em: Οχι ειμαι ο γητονας. Ναι βρε κοιμησμενο εγω ειμαι.

Lc: Μα ,μα δεν ειναι δυνατο..αφου εισουν νεκρη..σε σε ειχαν πυροβολησει.

Η Emily παραξενεμενη απο την συμπερηφορα μου εβαλε το χερι της στο μαγουλο μου και μετα στο μετωπο μου.

Em: Μπααα δεν εχεις πυρετο.. μηπος χτυπησες το κεφαλι σου πουθενα?

Lc: Μα δεν σε κοροϊδευω. Δεν θυμασε? Εισουν μαζι μου και με παρακαλουσες να σου πω τι εγεινε στο ραντεβου μου με τον Luke και μας ειχαν ακουσει ο Ian με τον Calum και σε ειχαν σκοτωσει.

Em: Τι ειναι αυτα που λες καλε? Φτου φτου να μην με ματιαξεις. Και ποιος ειναι αυτος ο Ian και ο Calum??

Lc: Αληθεια δεν θυμασε?

Em: Τι να θυμαμε καλε? Τους ειδες σε ονειρο και περιμενεις να ξερω ποιοι ειναι αυτοι? Και αντε ντισου αλιως θα αργησουμε για το σχολειο.

Lc: Σχολειο?? Οχχχ σχολειιοο, πως το ξεχασα?

Em: Ναι, αϊντε ντυσου τωρα και δεν προλαβενουμε ουτε πρωινο να φαμε με τον μονολογο που εκανες στον υπνο σου. Και επειδη δεν προκητε να παω στο σχολειο χωρεις να εχω τιποτα στο στομαχι μου,θα σταματησουμε εστο σε ενα περιπτερο για να παρω καφε.

Lc: Χεχεχε, αλλο που δεν θα ελεγες. :)

Em: Σους εσυ, σε 10 λεπτα να εισαι ετημη.

Lc: Μαλιστα.

Μολεις ειχε βγει η Emily απο το δωματιο που συκωθηκα απο το κρεβατι και ανοιξα την ντουλαπα για να βρω τι θα φορεσο. Ειναι και πρωτη μερα στο σχολειο, δεν πρεπει να ειμαι στα μαυρα μου τα χαλια. Τελικα μετα απο μια αποφαση λιγον δευτερολεπτων κατεληξα στο να φορεσω ενα ψυλομεσο μαυρο παντελονακι με μια γκρη αμανικη φανελα και εδεσα το καρο(κοκκινο-μαυρο) πουκαμισο γυρο απο την μεση μου. Φορεσα τα μαυρα μου all stars παπουτσια και εκανα τα μαλλια μου μια ψυλη αλογοουρα με τις 2 ακρινες τουφες να πεφτουν ελευθερα. Πειρα την μαυρη τσαντα μου, το κινητο μου και χρηματα για να παμε απο το περιπτερο να παρουμε τιποτα για να πιουμε στην διαδρομη για το σχολειο και βγηκα διαστηκα απο το δωματιο μου. Παλη καλα η Emily με περιμενε στην κουζινα, ετσι αποχερετησαμε βιαστηκα στην μαμα μας και βγηκαμε απο το σπιτι. Για καλη μας τιχη το σχολειο δεν ηταν μακρια απο το σπιτι μας διοτι το ειχα δει οταν ειχα παει για τρεξημο και εδω κοντα ειχα δει ενα περιπτερο οποτε δεν δυσκολεφτηκαμε ουτε τωρα για να το βρουμε. Η Emily "κλασικα" ειχε παρει καφε mr brown κι εγω caramel late. Στην διαδρομη για το σχολειο, της ειχα ανοιξει κουβεντα για το περιστατικο που εγεινε, μηπως και με κοροϊδευε ολοι αυτη την ωρα και να εκανε την ανηξερη.

Lc: Αληθεια δεν θυμασε τιποτα?
Εm: Αχχ επειδη θα μου σπασεις τα νευρα για πες μου λιγο τι ακρηβως ειδες στο ονειρο για να καταλαβω.
Lc: Μα δεν ηταν ονειρο σου λεω, αφου νιωθω πως ειχα δει εκεινα τα 5 ατομα.
Em: Περιμενε, παρτο λιγο απ'την αρχη ,τι 5 ατομα ελεγες?
Lc: Δυλαδη δεν θυμασε που την πρωτη μερα που ειχαμε ερθει εδω ειχα παει για τρεξιμο και εκει ειδα 5 αγορια..
Em: Ναι ναι αυτο μου το ειχες πει ,οτι ειχες δει 5 αγορια και ηταν λιγο χαρητομενα αλλα σου ειχε αρεσει περισσοτερο ο ξανθος απο την παρεα και οταν πηγες να προχωρησεις σκονταψες στο πεζοδρομιο και επεσες. Και μετα ηρθε αυτο το ξανθο αγορι που σου αρεσε για να σε βοηθησει να συκωθεις και σου ειπε πως τον ελεγαν "Luke"
Lc: "Luke"
Ειπαμε και οι 2 συγχρωνησμενες.
Lc: Μισο, τι εγεινε? Σκονταψα και και βοηθησε να συκοθω??
Em: Ναι, γιατι εσυ τι νομιζες πως εγεινε?
Lc: Μα μα αφου τους ειδα, ειχαν σκοτωσει καποιον και οταν με ειδαν ηρθε ο Luke και με απηλησε πως αν πω σε κανεναν αυτο που ειδα θα με σκοτωναν.
Εm: Χμμ νομιζω βλεπεις πολλες ταινιες.
Lc: Κι αν ειναι ετσι τοτε πως εξηγεις αυτο που ειχε πει η Ioanna? Οτι υπαρχουν επικοινδυνοι εκει εξω που σκοτωνουν αθοους ανθρωπους?
Em: Ποια Ioanna καλεε??
Lc: Η Ioanna, αυτη που βρηκαμε στο εμπορικο κεντρο και μας ειπε πως θα ημαστε στο ιδιο σχολειο μαζι της.
Em: Πρωτο δεν βρηκαμε καμια Ioanna στο εμπορικο και δευτερο, πρεπει να κοψεις τις πολλες ταινιες.
Lc: Λες..
Em: Συγουρα πραγματα.
Lc: Πφφ μου μυραζεις την καρδια στην μεση :(
Em: Sorry sis μα κοιτα τι ονειρα βλεπεις τωρα. Ακομη λιγο θα μου πεις πως βγηκες ραντεβου με αυτον τον Luke και σε φυλισε στην παραλια κατω απ'τα αστερια.
Μα πως το ηξερε?? Χμμμ, μαλλον θα εχει δικιο. Βλεπω πολλες ταινιες και παρασυρθηκα οπως φαινετε.

Για σας και παλη. Τελικα δεν ειχα βαλει χθες αυτο το επισοδιο γιατι μου ειχε τελιωσει η μπαταρια στη μεση του κεφαλαιου. Τελος παντον, τι λετε να γινει στο σχολειο? Καντε μου vote please και σχολιαστε μου τι νομιζετε πως θα γινει στην συνεχεια. :)

What If -5sos Fanfiction In GreekWhere stories live. Discover now