Lc: Εε.. τίποτα, να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
Sh: Φυσικά
Lc: Ξέρεις ποτέ είναι τα δοκιμαστικά των κοριτσιών για το basket?
Sh: Εμμ , έχουμε σήμερα γυμναστική την τελευταία περίοδο. Νομίζω είναι εκείνη την ώρα.
Lc: Ευχαριστώ
Μετά από λίγα λεπτά είχε χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα ( επιτέλους) και βγήκαμε όλοι από την τάξη.
Εγώ με την Emily και την Ioanna πήγαμε πρώτα στα ντουλαπάκια μας για να αφήσουμε τα πράγματα μας και μετά πήγαμε σε ένα παγκάκι, λογικά εκεί θα είναι το (στέκι) της παρέας.
Τα αγόρια δεν είχαν έρθει ακόμα ,έτσι βρήκε την ευκαιρία η Ioanna να μου μιλήσει πριν να έρθουν οι άλλοι.
I: Luci γιατι μιλούσες με τον Shawn πριν?
Lc: Να ,βαριόμουν τόση ώρα μέσα στην τάξη και έπιασα κουβέντα με τον Shawn για να περάσει η ώρα.
Em: Μισό, ποιος είναι ο Shawn?
Lc: Α καλα, εσύ χαμπάρι δεν είχες πάρει αφού δεν σου έφτανε φορούσες και ακουστικά.
Em: Αφού ήθελα να ακούσω το τραγούδι που έπεζα στο piano. Είναι τέλειο το παιχνίδι, δεν ξέρω καν γιατι δεν σου αρέσει.
Lc: Αν δεν φορούσες τα ακουστικά θα είχες την ευκαιρία να γνωρίσεις 2 κουκλους που ηταν στις μπροστινες μας θέσεις. 🙄😉
Em: Περίμενε .Τιιιιιι???
Lc: Και ο ένας από τους 2 έπεζε το ίδιο παιχνίδι με σένα.
Em: 😍😍 Πφφφ,έχασα έτσι ευκαιρία?Και πως τον λένε?
Lc: Cameron. Cameron Dallas. Κάνει παρέα με τον Jack.
Εm: Αλήθεια??😍😍 Άρα θα τον βλέπουμε συχνά στη γειτονιά μας.
Lc: Εεεηηηη σιγά καλέ ,ηρεμισε και λιγο.Ακόμα δεν τον γνωρίσεις και θα χρειαστούμε σφουγγαριστρα από την πισίνα που έχεις κάνει με τα σάλια σου. 😂😂
Em: Ha-ha-ha γελάσαμε 😐😒
I: Hahhah έχετε πολύ πλάκα εσείς οι 2.😂
Lc: hahah θα το συνηθίσεις σιγά-σιγά.
I: hahah τέλος πάντων, έτσι πληροφοριακά σε παρακολουθούσε ο Luke όταν μιλούσες με τον Shawn και νομίζω ζήλεψε λιγάκι.
Lc: hah ναι, μου το έχει πει ο Shawn.
I:😕Να σε ρωτήσω κάτι? Μήπως σου αρέσει ο Shawn?
Χμμ αλήθεια.. μήπως μου αρέσει?
Δεν πρόλαβα να απαντήσω διοτί τα αγόρια είχαν έρθει στο παγκάκι.I: Για σας παιδιά. Α κορίτσια, να σας γνωρίσω τα αγόρια της παρέας. Αυτός είναι ο Michael..
M: Γειααα
I: Από δω ο Ashton
Ash: Hii
I: Αυτός είναι ο Luke
Luke: Γεια σας!
I: Και τελευταίος ο Calum
Cal: Εεε γι..αα
Οπας , στα σίγουρα του αρέσει η Emily 😮😉
I: Κι αυτές είναι η Emily και η..
Luke: Lucii??😮
YOU ARE READING
What If -5sos Fanfiction In Greek
FanfictionΤι θα γινοταν αν αλλαζαμε αποφασεις καθε μερα στη ζωη μας? Αραγε θα ειχαν την ιδια καταληξη ή ολη μας η ζωη θα ηταν εντελος διαφορετικη? Ωμως οι περισσοτεροι λενε οτι καθε δυσκολια που εχεις στη ζωη σε κανει δυνατοτερο ατομο. Αυτο αν ειναι αληθεια θ...