??: Ναιι ελα πες της για τον Lukee. Τι εχεις να φοβηθεις
Κοιταξα προς το μερος που ακουσα αυτη την φωνη. Δεν το πιστευω. Την γλιτωσα την πρωτη φορα αλλα τωρα συγουρα θα πεθανω.
Ηταν ο Calum με τον Ian και μολεις ειχαν βγει απο ενα πολυ σκονεινο παρκο που βρισκοταν ακριβως διπλα μας. Για μια στιγμη πιστευα πως επεζα σε ταινια thriller διοτι μπορουσα να φανταστω πως θα κατεληγα αφου ακουσαν για τον Luke. Αν επιζησω μετα απο αυτο θα πρεπει να μου δωσουν βραβιο Oskar. Ας μην ξεφευγω απο το θεμα ομως. Ολο και πιο πολυ μας πλησιαζαν μεχρει που ειχαμε δυο βηματα διαφορα μεταξη τους και με κοιτουσαν με το ιδιο αποιλητικο βλεμα που με κοιτουσαν και χθες. Ετοιμοι για φωνο ηταν, αληθεια.
Cl(Calum): Βρε,βρε,βρεεε! Ian για δες ποιαν βρηκαμε!!
Ian: Τι ωραιιαα εκπληξηηη!! Καλε, γιατι σταματησατε να μιλατε? Συνεχιστε,δεν καναμε και τιποτα..
Cl: Τι εγεινε κοριτσακι? Σου αρεσε η χθεσινη περιπετιουλα και θελεις κι αλλη με το ιδιο ατομο?
Δεν ηξερα τι να απαντησω ή αν θα επρεπε να απαντησω. Η Emily ειχε καταλαβει φυσικα για τι πραγμα μιλουσαν και πηγε να με υποστηριξει.
Em: Αφηστε την ησυχη
Ian: Μεινε μακρια εσυ, δεν σε ενδιαφερει.
Em: Φυσικα με ενδιαδερει ειναι αδερφη μου.
Ian: Hahaha, δηλαδη βαζεις την αδερφουλα σου να μιλαει για σενα? Μικρη, μαζεψε την αν δεν θες να δεις το ιδιο περιστατικο με χθες.
Lc: Αφηστε ησυχη την αδερφη μου, δεν σας εκανε τιποτα.
Ian: Αλλα επειδη ρισκαρει την ζωη της ετσι οπως κανει θα της δειξουμε εμεις,Calum ξερεις τι πρεπει να κανεις.
Lc: οχιι
Ο Calum αρχισε να πλησιαζει ολο και περισσοτερο στην Εmily κι εγω δεν ηξερα τι να κανω διοτι ο Ian ηταν κολλημενος διπλα μου και με πλησιαζε ολο και περισσοτερο και φοβομουν για την επομενη κινηση του.
Emily Pov
Cal: Βρε βρε βρε, το πισματαρικο που θελει να υποστιριξει την αδερφουλα του.Με πλησιαζε ολο και περισσοτερο. Φοβομουν,δεν ηξερα τι ηταν ικανος να μου κανει. Θα μπορουσε να με σκοτοσει κιολας.
STAI LEGGENDO
What If -5sos Fanfiction In Greek
FanfictionΤι θα γινοταν αν αλλαζαμε αποφασεις καθε μερα στη ζωη μας? Αραγε θα ειχαν την ιδια καταληξη ή ολη μας η ζωη θα ηταν εντελος διαφορετικη? Ωμως οι περισσοτεροι λενε οτι καθε δυσκολια που εχεις στη ζωη σε κανει δυνατοτερο ατομο. Αυτο αν ειναι αληθεια θ...