Pov Lucy
Μετα απο λιγα λεπτα ειχαμε φτασει στο σχολειο. Μπορω να πω οτι ηταν αρκετα μεγαλο και τα περισσοτερα παιδια συζητουσαν για την φετινη χρονια.
Οσο περνουσαμε απο τους διαδρομους του σχολειου ψαχνοντας να βρουμε που ειναι το γραφειο του διευθυντη για να μας δωσει το προγραμμα που θα εχει η καθε μια,ενα κοριτσι μας πλησιασε. Ηταν λιγο πιο ψιλη απο μας με ισια μαυρα μαλλια και καστανα ματια. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφη.
Μα..για μια στιγμη. Αυτη ειναι η Ιoanna.. αν οντως την λενε ετσι οπως ειδα και στο ονειρο μου.
(...): Για σας! Ειστε καινουργες στο σχολειο? Διοτι δεν σας εχω ξαναδει!!
Luc: Ναι, μετακομισαμε εδω πριν λιγες μερες. Λογικο να μην μας ξερεις!
I: Αα παρεπιπτωντος με λενε Ioanna!
Το ηξερα!!Αν και ειναι λιγο περιεργο που βρηκα το ονομα της στον υπνο μου.
Luc: Χαρηκα για την γνωρημια. Εμενα με λενε Lucy και αυτη ειναι η αδερφη μου η Emily.
I: Ωραια, τι ταξη θα πατε?
Luc: δευτερα!!
Ι: Ιιι κι εγω!!
Εm: Aν και δεν ξερουμε που ειναι το γραφειο του διευθυντη για να μας δωσει το προγραμμα μας.
Ι: Καλε εγω ειμαι εδω,θα σας βοηθησω!! Ακολουθηστε με!!
Luc-Em: Ευχαριστουμε!!
Ι: Το κανετε συχνα αυτο?
Luc: Τι πραγμα?
Ι: Να μιλατε συγχωνος
Luc-Em: Εε..μερικες φορες..
Ι: Hahah Οk
Ακολουθησαμε την Ioanna και αφου ειχαμε περασει απο 3 διαδρομους περιπου,βρηκαμε το γραφειο του διευθυντη.
Παλη καλα ο διευθυντης ηταν πολυ ευγενικος και φιλικος μπορω να πω. Ελπιζω σε αυτο το σχολειο να ειναι ολοι τοσο καλοι διοτι στο προηγουμενο μας σχολειο ο διευθυντης αντιπαθουσε σχεδον τους παντες.Τελος παντον, μας εδωσε το προγραμμα που εχει η καθε μια και τον αριθμο για τα ντουλαπακια μας.
Εξω απο το γραφειο του διευθυντη μας περιμενε η Ioanna. Φαινεται πολυ καλο κοριτσι!
Για να μην τα πολυλογω μαθαμε πως τα ντουλαπακια μας ειναι διπλα απο το ντουλαπακι της Ioannas και θα ειμαστε στην ιδια ταξη!!! Παλη καλα διοτι δεν ξερουμε κανεναν εδω για να κανουμε παρεα και θα ειχαμε λιγο προβλημα μεχρι να καταφερουμε να βρουμε τις εθουσες μας.
YOU ARE READING
What If -5sos Fanfiction In Greek
FanfictionΤι θα γινοταν αν αλλαζαμε αποφασεις καθε μερα στη ζωη μας? Αραγε θα ειχαν την ιδια καταληξη ή ολη μας η ζωη θα ηταν εντελος διαφορετικη? Ωμως οι περισσοτεροι λενε οτι καθε δυσκολια που εχεις στη ζωη σε κανει δυνατοτερο ατομο. Αυτο αν ειναι αληθεια θ...