Part 7

37 4 0
                                    

Luci

Μια υποψια χαμογελου αυλακωσε το ομορφο προσωπο του. Μα τι εκανα? Ειχα ξεπερασει καθε οριο. Ειχα μολις δεχτει να βγω με εναν αγνωσο, τον οποιο ειχα δει να γρονθοκοπει εναν αλλον ανθρωπο.

Και παρ' ολο που εκεινος δεν εμοιαζε αληθινα επικινδυνος,οι αλλοι?

"Βασικα, δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ καλη ιδεα", ψελλισα.

"Σε παρακαλω!" με ικετεψε, κοιτωντας με στα ματια. Τα ματια του μου θυμιζαν τον ωκεανο. Ηταν αναμφιβολα απο τα πιο ομορφα ματια που ειχα δει στην ζωη μου.

Βγες μαζι του

Αγνοησα την σιγανη φωνη στο κεφαλι μου. Γιατι να βγω μαζι του? Δεν μου αρεσε καν, ωστοσο....Τον σκεφτομουν ολη την ωρα. Η στιγμη μας επαιζε συνεχεια σο κεφαλι μου, οσο κι αν προσπαθουσα να αποσπασω τις σκεψεις μου απο το χθεσινο περιστατικο. Δεν μπορουσα! Δεν μπορουσα! Το μυαλο μου ηταν ενα αχουρι. Επρεπε οπως δηποτε να παρω απαντησεις σε ορισμενες ερωτησεις που με βασανιζαν απο χθες.

"Καλα" ,απαντησα καπως απροθυμα.

"Δωσε μου τον αριθμο σου,αμα ειναι "

Τον αριθμο μου? Δεν ηταν και λιγο να δωσω τον αριθμο μου σε εναν τυπο που δεν ηξερα. Ομως πως αλλιως θα μπορουσαμε να συνεννοηθουμε για το ραντεβου ? Δυστυχως ,ηταν αναγκαιο, οποτε μου εδωσε το smartphone του κι εγω πληκτρολογησα τον αριθμο μου. Με κοιτουσε καπως καχυποπτα. Αναστεναζοντας ,πατησα το πρασινο κουμπι κλησεων και απο το κινητο μου αρχισε να ακουγεται το 'Hall of fame'.
Διεκοψα την κληση και τον κοιταξα, εμοιαζε ικανοποιημενος. Επειτα ,επελεξα Προσθηκη στις επαφες και εγραψα Luci. Εξαλλου,ηξερε πλεον το ονομα μου.

"Οριστε ", ειπα και του εδωσα το κινητο του.

"Θα σου στειλω μηνυμα για την ωρα και για το που".

Δεν ειχε αποσπασει το βλεμμα του απο πανω μου ολη αυτη την ωρα και ενιωθα καπως αβολα. Ημουν σιγουρη οτι ειχα κοκκινισει κιολας.

"Αχα" ,ψιθυρισα.

Εχωσε το κινητο στην πισω τσεπη και εντελως ξαφνικα ακουμπησε με την παλαμη του το μπρατσο μου. Ανατριχιασα ολοκληρη. Τι ηταν αυτο παλη? Και γιατι ανατριχιασα? Αν ηθελα να ειμαι ειλικρινης με τον εαυτο μου, θα ελεγα οτι μου αρεσε κιολας. Αλλα ποιος μιλαει για ειλικρινεια ? Εχω κρυψει απο τους γονεις μου κατι που αν το μαθουν θα με σκοτωσουν.

What If -5sos Fanfiction In GreekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang