Part 19

8 1 0
                                    

Pov Luke

Δεν έπρεπε καν να ανοίξω αυτή την κουβέντα. Τώρα θα έχει υποψίες και καήκαμε αν μάθει την αλήθεια. Αλλά ήθελα πραγματικα να μάθω τι σκέφτεται. Πώς θα το πάρει αν μάθει την αλήθεια. Βασικά όταν μάθει την αλήθεια διότι ίσος κάτι να υποψιάστικε έτσι όπως την μπέρδευα με τις ερώτησής μου. Τώρα να ενημερώσω και τον Calum για να είμαστε εν δράσει για κάθε ενδεχόμενο.

Luke
Cal έχουμε πρόβλημα..

Calum
Τι έγινε πάλη??😡😡

Luke
Οπ σε διέκοψα από κατι??😏😉

Calum
Ναι..😡 Να την πέσω στην Emily αλλά τώρα μου τα χάλασες και αυτός ο χλεχλες ο Cameron θα μου την φάει😑

Luke
Ποιος Cameron ρε?? Ο Dallas από την ομάδα??

Calum
Ναι. Μέχρι και ραβασάκι της έδωσε με το τηλέφωνο του και φαίνεται να της άρεσε. 😡

Luke
Ε τι θέλεις να κανει? Αφού εσύ δεν της έδωσες κανένα σημάδι μέχρι στιγμής πως σου αρέσει, σε πρόλαβαν άλλοι.😂😚

Τελος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα. Η Luci άρχισε να μας υποψιάζεται γι'αυτό πρέπει να ήμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο.

Calum
Όταν λες να μας υποψιάζεται..τι εννοείς?😐

Luke
Εννοώ πως θυμάτε γεγονότα αλλά πιστεύει πως είναι όλα ένα όνειρο. Γι'αυτό για να το καλύψω είπα πως είδα το ίδιο όνειρο. Γι'αυτό ενημέρωσε και τους άλλους .Μην τυχόν ρίξετε καμιά μπούρδα και καταλάβει τίποτα.

Calum
Οκ έγινε. Όμως αν το μάθει, μην μου πεις πως θα κάνεις.. ξέρεις τι😐

Luke
Δεν έχω άλλη επιλογή. Όμως Μην ξεχνάς και την άλλη ομάδα. Δεν θα μας συμφέρει αν πάει με αυτούς. Και κυρίως η Emily😉😏

Calum
Δεν θα αφήσω κανέναν Dallas🐾 να πάρει την Emily😡

Luke
Και απ'οτι έχω μάθει έχουν κι ένα συγγενή που είναι στην ομάδα και πιο πιθανόν να πάνε με το μέρος τους.

Luc: Εμμ εγώ θα πάω να πάρω νερό κι έρχομαι να συνεχίσουμε.

Μόλις άκουσα την φωνή της σταμάτησα να πληκτρολογο και κοίταξα προς το μέρος της. Νόμιζα πως θα ήταν η τελευταία φορά που θα την έβλεπα. Σίγουρα δεν θα ήθελα να την χάσω. Ιδικά μετά από όλα όσα έχουμε περάσει. Μπορεί η ίδια να μην το γνωρίζει. Αλλά εγώ θυμάμαι ακόμη και το κάθε δευτερόλεπτο που την είδα για πρώτη φορά. Όμως από αύριο όλα θα είναι διαφορετικά. Είμαι σίγουρος ,δεν θα το αφήσει έτσι. Θα αρχίσει να ψάχνει μέχρι να βρει την αλήθεια.

...

Μετά την βραδινή μας περιπετιούλα και το υπερβολικό μεθύσει αρχίσαμε να το διαλύουμε. Εγώ φυσικά δεν ήθελα να πάω από τώρα σπίτι έτσι αποφάσισα να πάω στο μέρος μου.

Hahaha😂😂 Όχι, δεν είναι η παραλία αυτό το μέρος. Είναι στην κορυφή ενός λόφου και βλέπεις ολόκληρη την πόλη από ψιλά. (η εικονα απο πανω⬆)
Κάνεις δεν ξέρει αυτό το μέρος,ούτε καν οι φίλοι μου. Εδώ ερχόμουν από 5 χρονών και κάνεις δεν μπορούσε να με εντοπίσει διότι ήταν το κρησφύγετο μου.

Η είσοδος ήταν ένα μικρό μονοπάτι ανάμεσα από θάμνους και πάντα την έκριβα με κλαδιά με σκοπο να μην την εντοπίσει κάνεις και να θέλει να διαλύσει την φυσική ομορφιά του τόπου.

Η είσοδος ήταν ένα μικρό μονοπάτι ανάμεσα από θάμνους και πάντα την έκριβα με κλαδιά με σκοπο να μην την εντοπίσει κάνεις και να θέλει να διαλύσει την φυσική ομορφιά του τόπου

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Πάντα όταν έρχομαι εδώ χαλαρώνω. Προσπαθώ να πάρω τις πιο δύσκολες αποφάσεις ακόμη κι αν δεν έχω άλλη επιλογή. Σε αυτό το σημείο ακριβός,στον μεγάλο βράχο..ειχα μεταμορφωθεί.

Flashback
Όταν είχα κλείσει τα πέμπτα γενέθλια μου πήγα με τους φίλους μου σε ένα πάρκο εδώ κοντα. Ήταν νύχτα και με δυσκολία μπορούσαμε να δούμε προς τα που πηγαίναμε με το λιγοστό φως του φεγγαριού. Έτσι χωρίς να το έχουμε καταλάβει είχαμε απομακρυνθεί ο ένας από τον άλλο και περιτριγιριζόμασταν από ψηλά δέντρα. Κάποια στιγμή είχα ακούσει ένα περίεργο ήχο γι'αυτό άρχισα να τρέχω μέχρι που σκόνταψα. Είχα χτυπήσει πολύ άσχημα σε σημείο να μην μπορώ να σηκωθώ. Ο περίεργος ήχος που άκουγα προιγουμένος όλο και περισσότερο με πλησίαζε και ηχούσε στα αφτιά μου τόσο έντονα που νόμιζα πως κάτι θα μου επιτεθεί.

Για μια στιγμή είχα χάσει τις αισθήσεις μου. Νόμιζα πως ήμουν νεκρός,μα έκανα λάθος. Ήταν η στιγμή της μεταμόρφωσης μου.
Από κεινει την στιγμή φοβόμουν. Δεν μπορούσα να μιλήσω σε κανέναν. Δεν εμπιστευόμουν κανεναν. Ερχόμουν κάθε μέρα εδώ μέχρι που έγινε το δεύτερο σπίτι μου. Το μέρος μου.

End Flashback

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 31, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

What If -5sos Fanfiction In GreekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum