Part 4

57 3 0
                                    

Luci

Το επομενο πρωι ξυπνησα με τα χιλια ζορια στις 11:30. Η βροχη επεφτε δυνοτερα πιτσιλωντας το παραθυρο του δωματιου μου και αυτο δεν βοηθουσε την ολη κατασταση.
Θα μπορουσα ανετα να κοιμηθω ολη την ημερα και να ξυπνησω παλι αυριο. Δυστυχως δεν μπορουσα.

Η μαμα ηθελε να παμε για ψωνια σημερα στο εμπορικο κεντρο κοντα στο σπιτι μας,πραγμα που σημαινε οτι θα ξετιναζαμε παλι την πιστωτικη της καρτα. Υποθετω οτι δεν υπαρχει προβλημα αφου η ιδια την γεμιζε συνεχεια και μας προτεινει να βγαινουμε συχνα. Τωρα με την προαγωγη του πατερα μας στην εταιρια γαιοκτημονων που δουλευει, τα πραγματα θα βελτιωθουν ακομα περισσοτερο.

Τελος παντων ,η πρωτη μου σκεψη οταν ανοιξα τα ματια μου ηταν εκεινος, πραγμα που καταντουσε σπαστικο. Οσο και να ηθελα ,δεν μπορουσα να ον βγαλω απο το μυαλο μου. Το ολο σκηνικο επαιζε συνεχεια στο μυαλο μου ξανα και ξανα. Μια μερα μονο ημουν στο Sidney και ειχα μπλεξει. Ετρεμα την ωρα και την στιγμη που θα το μαθαιναν οι γονεις μου. Ελα τωρα- ολοι ξερουμε οτι η αληθεια παντοτε βγαινει στην επιφανια. Εγω δεν μπορουσα να κανω διαφορετικα. Επρεπε να την κρυψω οσο περισσοτερο καιρο μπορουσα.

Πεταξα τα σκεπασματα και σηκωθηκα απο το κρεβατι μου. Περπατησα μεχρι το μπανιο που ειχα στο δωματιο μου (Ναι ναι ,καλα καταλαβατε. Ειχε ο καθενας απο ενα μπανιο στο καθε υπνοδωματιο.) και επλυνα το προσωπο μου και τα δοντια μου με παγωμενο νερο, μπας και καταφερω να ξυπνησω.

Μετα απο ολο αυτο ξαναμπηκα στο δωματιο μου και σταθηκα μπροστα απο την ντουλαπα μου. Εκανα ωρες να διαλεξω τι να βαλω,αλλα κατεληξα σε ενα σκουρο μπλε κοντο παντελονακι με μια κοντη μαυρη μπλουζα της Chanel,που ειχε τιραντακια ,οποτε αποφασισα να βαλω και την ασπρη μου λεπτη ζακετα. Την ωρα που εδενα τα κορδονια των κοκκινων παπουτσιων μου all stars ,μπηκε μεσα στο δωματιο μου η Emily. Φορουσε εναα μαυρο κοντο παντελονακι ,την αγαπημενη της ασπρη κοντομανικη φανελα που ειχε πανω φοινικιες και ως συνηθως ,φορουσε τα μαυρα της all stars.

"Καλημερα Luci !!!"

"Ααα.. νομιζω καποια στιγμη θα σου κρεμασω καμπανακι, και καλημερα"

"Ηahahah..sorry. Εισαι ετιμη να παμε στο εμπορικο?"

"Ναι, μολεις ετημαστικα"

"Αα,τωρα που το θυμηθηκα. Θα ερθει μαζι μας και ο Jack επειδη βαργιεται και θα μας ξεναγισει κιολας"

What If -5sos Fanfiction In GreekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin