Savas
Sabah uyandıgımda hemen kızın yanından ayrılıp sudenin yanına gittim. Hala uyuyordu. Dısarı manava gidip biraz meyve aldım hastaneye dönerken dün akşamki kızı düsündüm hala adının ne oldugunu bilmiyordum ama cok hırcındı. Bi sakin olmadı ya. Kendi kendime söylenirken hastaneden cıktıgını gördüm hızlı adımlarla yanına ilerledim.
Savas: Sana kim çıkman için izin verdi?
Nazlı: Bunun icin birisinden izin almam gerektigini düşünmüyorum
Savas:Ben senin doktorun...
Nazlı: -dun iyileştiğime göre şuan hiçbirseyim degilsin. Bu nedenle bana ne yapıp ne yapmam gerektiğini söyliyemezsin.
Savas:İyi ne halin varsa gör.
Diyerek yanından uzaklaştım ukala.
Hemem sudenazın yanına cıktım. Elimdekileri sallayarak.
Savas: meyve saati.
Sudenaz: Ama benim hic iştahım yok
Savaş: Kızıyorum ama hadi kalk bak bunların hepsini bitireceksin.
Elime meyve bıcagını alıp aoymaya basladım bir yandanda soyduklarımı ona veriyordum. Hem gülüyorduk hemde egleniyorduk.
Nazlı
Eve anahtarlarımla girip hemen yukarı odama cıktım Allahtan annem farketmemişti. Hemen banyoya girip sıcak bi duşun altında zaman öldürüyordum. Birden aklıma dün akşam geldi. Bi ara saclarımın arasında birisinin elini hissetmiştim yoksa yok yok ya savas olamaz dimi ne işi var sonucta benim odamda hemen banyodan cıkıp üzerime birşeyler gecirdim. Kapıyı actıgım an annem belirdi karsımda.
Canan: dün akşam nerseydin?
Nazlı: Arkadasta ödev yapıyorduk uyuyakalmışım anne
Canan : Bana neden haber vermedin?
Nazlı: Telefonumun sarjı bitmişti bir daha olmıycak söz
Canan: Tekrarlarsan bu kadar tolerans göstermem haberin olsun.
Nazlı:Tamam annecim. Ben şimdi okula gidiyorum zaten gec kaldım.
Annem arkamdan kahvaltı et desede duymamazlıktan geldim.
Savas
Bugun psikoloji bölümü ögrencilerinle panelim vardı doğru hemen koşarak odadan çıkıp arabama doğru ilerledim. Üni. geldigimde herkes beni bekliyordu. Büyük salona geçip konusmaya basladık. Konumuz bizim hastaneyle psikoloji okuyan ögrenciler iki ay staj görüceklerdi. Bilgilendirme amaçlı toplantı yapıcaktık ama fikirlerini önemsedigim icin ögrencilerinde olması istedim. Salon doluncu konusmaya basladım.
Savas: Bildiginiz üzere bu sene bizim hastanemizde staj görüceksiniz. Herkes farklı alanlarda calısacak. İki ay sonunda her hastanın psikolojik olarakta incelenmesini istiyoruz.
Herkes kafalarını olumlu anlamda salladı. Birden arkada hareketlenme dikkatimi cekti. O kız dün akşamki kız. Hemen elimle onu işaret edip.
Savas: Mesela arkadasınız benimle calısacak.
Nazlı:ben mi
Savas:Evet.
Nazlı
Bu olamaz dimi daha sabah kavga ettigim adamla aynı yerde calısamazdım hemde iki ay boyunca hayır hayır yönetim kurulunun bana baktıgını görünce kafamla onaylayıp düsünmeye basladım. Toplantı bittikten sonra herkes dışarı cıktı sadece savasla ben kalmıstık.
Savas:Ben savas
Nazlı:biliyorum
Savas:Nerden biliyorsunuz?
Yaka kartını işaret ettim.
Savas:Aaa evet tamamen unutmusum.
Nazlı:Bende nazlı.
Elini uzattı bende uzattım. Selamlaştık.
Savaş:Noldu hırcınlıgın birden yok oldu ? Dedi gülerek.
Gözlerimi pörtletik ona baktım.
Nazlı:Terbiyesiz.
Hızlıca masadan kalktım.
Savas: Seninle işimiz var.
Arkamı dönüp laf sokmak istesemde daha onunla uğrasıcak cok vaktim oldugunu hatırladım yürümeye devam ettim.Yarın
Nazlı
Hastaneye doğru yürümeye başaladım acaba bugün nasıl geçicekti. En iyisi biraz müzik dinlemekti. Kulaklıklarımı takıp müziği aon ses açtım. Hastane kapısının önüne geldiğimde acaba beni neler bekliyordu. Nasıl gecicekti. Savas denilen kişiyle anlaşabilicek miydim yada durmadan kavga mı edicektik. İnşallah onun yüzünü hiç görmem diyerek hastaneye girdim. Girer girmez onu görmeyi beklemiyordum.
Savaş: Nerde kalsın ? Saat kaç farkında mısın?
Nazlı : Ama sa...
Savas: Saat 9 da hastanede olunacak. Sert kahve içerim. Her sabah masamda olucak.
Nazlı:Ben buraya çalısmaya geldim aizin hizmetlarşığınızı yapmaya degil.
Savas:Sen benim asistanımsın ve benim istediklerimi yapacaksın. Bidahada bana karsı gelmeyeceksin. Külahları değişiriz.
Nazlı:tamam savas bey
Savas: Aferin şimdi 1078 numaralı odada intihar vakası var onunla ilgilen.
Nazlı:Tamam.
Diyerek hızlıca uzaklaşmaya başladım bu adam beni çıldırtıyordu.Savaş
Bu kızla işimiz vardı. Onunla daha çok uğraşıcam.Nazlı
Hızlıca 1078 numaralı odaya girdim. Derin bir nefes alıp kadının yanına gittim.
Nazlı:Merhaba ben nazlı. Dedigimde hiç ses çıkarmadı yanına gidip oturdum.
Neden intihar ettiniz? Yine cevap vermedi. Böyle olmayacaktı. Kalkıp canım önünde durdum. Biliyor musun bende çok canımı kıymak istedim. Gökyüzünü izlemeye başladım sonra. Hayatımın en berbat gecesini yaşamıştım. Ba-ba-m kardeşimi gözümün önünde öldürmüştü. Dediğim şeyle kadının gözlerini üzerimde hissettim. Konusmaya devam ettim. Hayatımda en korktuğum şey kardeşimi koruyamamaktı, koruyamadım. Gözlerimden istemsizcez yaşlar süzülmeye başladı. Biliyor musun diyerek kadına doğru döndüm. Sorar gözlerle bana bakıyordu. Yanına gidip oturdum. O gece hayatımda yaşadığım en kötü geceydi. Çünkü en degerli varlığımı kaybetmiştim.Savas
Duyduklarımla şok olmustum. Acaba gercek miydi. Bence degildir olsa bu kadar rahat nasıl anlatabilir ki. İnsan psikoloji etkileme amaçlı yapmıştır dimi. Öyledir kesin dedim kendi kendime.Nazlı
Bende intihar etmeyi düşündüm çok kezde denedim ama başaramadım. Geride bir intikamım vardı. Babam gitmişti evet ondan nefret ediyordum ama cezasını dahi çekmemişti. Onu bulmak ve cezasını çektirmek için yaşıyorum. Diyede ekledim.
Bade: İradeli bi insan degilim. Bianda kendimi balkonda buldum. Aslında aklımdan atlamak gecmiyordu ama bunu tetikleyen şey duyduğum ses oldu. "Sadece biraz tadına bakıcam güzellik" eski kocamdan kaçıyordum ve bi anda kendimi çatıda buldum atlayıp atlamama arasında kalsamda atlayıp kurtulmayı seçtim.
Nazlı:Sürekli geliyor muydu sana?
Bade: Evet genellikle para için geliyordu ama bu sefer sarhoştu ağlamaya başladı sonrada ona sarıldım hemen.
Nazlı: Tamam sakin ol ben yanındayım istersen sonra devam edelim ?
Sadece kafasını sallamakla yetindi. Bir süre sarıldık sonra ayrılıp yataga doğru kıvrıldı. Üzerini örtüp yavaşça dışarı çıktım. Çıktığım an gördüğüm görümtüyle şok oldum. Savas kapıda durmuş bizi dinliyordu.
Nazlı:Bu hiç etik değil.
Savas: Neden? Hastalarımıza yalan bir hikaye uydurup onun yasadıklarını öğrenmeye çalısmak etik mi ?
Gözümden elmacık kemiklerime doğru bir yaş süzüldü.
Nazlı: Anlattıklarım gerçekti.