16. Bölüm

178 17 3
                                    

Savaş soru sorar baktı yüzüme. Sustum. Ne diyecektim ki. Dört duvar ve çatı değildi. Babasıydı kızların evlerin. Ve ben evi varken evsiz bir kızdım. Bunu yaşamayan anlamazdı. Gölgesine sığınamadığım koca bir çınardı babam. Belki de babam beni sevmemekte haklıydı. Ben herkese zarar verirdim ancak babam bunu ben daha çok küçükken anlamıştı. Ama bazen bazen böyle olur muydum diyordum evim olsaydı böyle olur muydum yine. Kendimi büyütmek zorunda kalmasam.

Savaş ın kokusu geliyordu hala burnuma kokusunda güven vardı. Güveninde kokusu varmış meğer. Ama her zamanki gibi bana huzur yasaktı kendimi güvende hissetmem bunun tadını çıkarmam mümkün değildi. Savaş ın telefonu çalmaya başladı. Panikle sustur şunu dedim

S- sakin ol.
N- annem duyacak şimdi..

Savaş telefonu cebinden çıkardı.

S- açmak zorundayım hastaneden arıyorlar.

Annem kapıdan seslendi. Bu saatte ne telefonu diye bağırıyordu. İyi ki içeri girmeye çalışmamıştı

N- sen yat anne. Acil bir hasta gelmiş hastaneye gitmek zorundayım.

Annem kapıdan ayrıldı. Kapıyı açtım. Savaş ı çıkardım gizlice. Beklemesini söyledim. Ceketimi aldım anneme seslendim ve çıktım evden.

N- yaptığını beğendin mi

S- ne yapmışım ben
N- bu saatte dışarıda ne yapacağım ben
S- sanki ben dedim annene öyle söyle diye
N- aklıma ilk o geldi. Odaya girse neler olurdu hiç düşünüyor musun
S- doktorculuk oynuyoruz Savaş doktor oldu ben hemşire derdin
N- komik mi
S- bence fena değildi
N - sen öyle san. Gece yarısı dışarıda kaldım ya. Senin yüzünden başıma başka ne gelecek acaba. Açelya da uyanınca delirir. Onu da uyandıramam.
S- Madem benim yüzümden dışarıda kaldın. Cezamı çekeyim hadi atla arabaya gidiyoruz

N - hastaneye dimi beni çalıştırmaya niyetlisin.
S- hayır değil. Sen içeri girdiğinde aradım bir şeyin yerini sordular. Yani özgürüm bu gece istediğin kadar dağıtabiliriz.

Savaş nazlıyı barın önüne getirir. Arabayı durdurup ona döner.
S- Eğlensek ya az kafa dağıtsak ne dersin?
N- Olmaz desem beni bırakabileceğin bir yerde yok. Yani hayır deme şansım yok.
S- Olsa zaten sormazdım. Der gülerek.
N- Uyuz! Diyip arabadan iner. Savaşta inip yanına gider. Elini uzatır.
N- Neden ?
S- Burası benim ortamım değil. Sadece birkaç tanıdığım var diğerlerinin öküz gibi bakmasını istemiyorum bana birkaç saat katlanıcaksın yani.
N- Çok fazla şey istemeye başladın. Ben gidiyorum. Deyip arkasını döner.

Nazlı nereye gidiyorsun ha nereye. Açelyaya gitsen kafanı kırar. Annene gitsen hastaneye gittin biliyor of kafayı yiycem kafayı. Arkasını dönüp savaşa bakar. Geliyorum ama elini tutmam. Deyip içeri dalar.

Savaş " Baş belasısın kızım!" Diye arkasından söylenir.

Nazlı içeri girer. Ama girdiği gibi kulaklarını kapatır.

N- Bu ne be kulaklarım patlıycak.
Savaş arkadan gelip elini kavrar ve onu çekmeye başlar. Arkadaşlarının olduğu masaya gelince durur.
S- Selam der.
Hepsi savaşa bakar sarılırlar falan.
Mert- Ahmet nerde?
S- Bilmem konuşmadık gelir o sonra.
M- İyi o zaman. Yanındaki güzellikle tanıştırmıycak mısın bizi.
S- Kes!
Savaşın ani çıkışı nazlıyı şaşırtsada elini sıkmaktan başka birşey yapmaz.
M- Sanki birşey dedik.
S- Sen biraz daha konuşursan. Konuşmak için dilin kalmıycak haberin olsun.
N- Savaş sakin ol der kulağına doğru.
Savaş nazlıyı aldırmadan elini omzuna yerleştirip onu kolunun altına yerleştirir. İyice gögüsüne bastırır.
Mert- Tamam anladık.
S- Sevindim. Der

Bir süre öyle durarlar nazlı anın verdiği şokla birşey yapmaz. Savaşın davranışları çok farklıdır. Masaya içkiler gelir. Elimi uzatıcakken savaş tutar.
S- Birimizin ayık kalması gerekiyor.
N- O kişi neden ben oluyorum?
S- Nedeni yok.
N- Öyle mi diyip savaşın sıkışmış kollarından ayrılır. Barmenin yanına doğru ilerler. Savaşta onun arkasından tabi. Nazlı masaya oturup bi bira söyler. Barmenle savaş göz göze gelir. Barmen yaptığı işi bırakıp başka tarafa geçer.
N- Noluyor ? Nereye.
Arkasını dönünce savaşı dibinde bulur.
N-Niye herkes sana böyle davranıyor ?
S- Çok mu merak ediyorsun?
Nazlı biraz düşünür. Önüne döner.
N- Hayır.
S- Aferin.
Savaş nazlının yanına oturup barmeni geri çağırır. Bira söyleyip 4 5 tane içer. Nazlı sesini çıkarmaz.
S- Bir....
N- Yeter.
S- tamam son.
N- peki son ama sende kolay sarhoş oluyormuşsun.
S- Sadece kafama bir şey takılı olduğunda.
N- kafana ne takıldı.
S- boşver
N- ya insanlar genellikle sarhoş olunca şirin olur geveze olur sen yine aynı Gıcıksın.
S- sakallarım yüzünden oldu mu
N- o ne demek
S- onu da sen bul

N- Savaş
S- yine ne var
N- telefonun çalıyor

Savaş telefonu açmak için dışarı çıkmıştı resmen sallanıyordu. Neden bu kadar içmişti. Sakallarıyla oynamıştım öpmüştüm. Benim için çok özel bir şeydi. Ama Savaş o neden bu kadar etkilenmişti. Onun Neyi vardı. Savaş hızla girdi bara. Ya da elinden geldiğince hızlı kolumdan tuttu.

S- gidiyoruz
N- nereye
S- hastaneye

N- sarhoşsun.
S- Nazlı bin dedim arabaya.
N- bu halde kullanamazsın
S- acelemiz var anlamıyor musun.
N- sakallarınla ne ilgisi olduğunu söylersen binerim.
S- tamam atla.

Nazlı arabaya biner. Savaş hızla arabayı sürerken
N- yavaş. Bu halde birde hız yapıyorsun. Yavaşla ve cevap ver.

S- Alya yüzünden
N- o kim.
S- özel biri.
N- sakallarınla ilgisi ne
S- yeterince cevap verdim oldu mu
N- hayır hiçbir şey anlamadım.
S- Tamam anlatıcam sus.

Buseye burdan bol öpücükler 😘

Geçmişin YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin