Van egy olyan érzésem, hogy egy vérfarkas.
-Max?
-Hmm?-Közelebb hajolt.
-Szerintem a tanárunk egy vérfarkas.-Súgtam Maxnak.
-Én is ezen gondolkodtam.
-Figyelj kérem majd hogy korrepetáljon és szólunk majd Zecknek.
-Oké.-Egyezett bele Max.
Aztán tovább figyeltem az órán. Majd kicsöngettek. Miután mindenki kiment a teremből odamentem Mr. Smithhez.
-Szia Maya!
-Jó napot Mr Smith. Megszeretném kérdezni, hogy tetszik-e engem korrepetálni?-Mosolyogtam.
-Hát te tudtad a legtöbbet nem hiszem hogy...
-Kérem!-Szakítottam félbe.-Megszeretnék kérdezni valamit.
-Jó rendben akkor ma tanítás után!-Adta meg magát.
-Oké Köszönöm.-Mosolyogtam majd kimentem a teremből. Mikor kimentem a falnak dőlve észrevettem Ryant.
-Annyira hülye vagy, hogy korrepetálni kell?- Mosolygott. Hallgatózott. Jobb lesz ha vigyázok vele. Rossz előérzetem van...
Éppen megszólaltam volna mikor megjöttek a bátyámék. Zeck átölelt és egy puszit nyomott az arcomra. Ryan érdeklődve nézett minket.
-ő ki?-Biccentett Ryanre.-A pasid?
-Ne...
-Már be is pasiztál?-Kérdezte Logan miközben félbeszakított.
-Ja hófehérke. Első nap egy hódolója van.-Nevetett Max vállon csaptam mivel ő nagyon jól tudja a történet. Közben Ryan csak nézett.
-Fogd be vöröske! Nagyon jól tudod, hogy ő egy senki. Amúgy tényleg ő csak egy egoista hiú majom.-Mosolyogtam Ryanre.
-Egy nagyon jó képű és szexi egoista majom!-Javított ki Ry.- Te pedig törpe vagy!
-Beszóltál a húgomnak?-Éreztem ahogy Zeck izmai megfeszültek.
-Ja. Miért Max is beszólt neki.-Mondta zsebre dugott kézzel és unottan Ryan.
-Igen, de neki megengedtem.-Összefontam a karom a mellkasom előtt.-Ő az Vöröském.
-Ő pedig az én Hófehérkém.-Jött mellém és állát a fejemre támasztotta.
-Szóval ha bajod van a húgommal nekünk mond!-Nézet dühösen Zeck.
-Jó jó elég lesz! Inkább menjünk órára!-Kezdtem el tolni a fiúkat.
Aztán elindultunk.
-Még, hogy én uralkodjak magamon!-Mondtam aztán mentünk tovább.
-Jól van na!-Mondta idegesen Zeck.
-Na de van egy hírem.-Logan és Zeck érdeklődve néztek rám.-Szerintem a töri tanár vérfarkas.-Zeck és Logan szemei elkerekedtek.
-Vérfarkas és ez biztos?-Kérdezte Zeck.
-Igen nagyon sokat tud a vérfarkasokról, szóval van egy tervem!-Jelentettem ki.
-Hallgatlak.-Mondta Zeck.
-Korrepetációt kértem, és akkor majd te is velem jössz. Szerintem nincs falkája, ha igen akkor megszívtuk de maradjuk annál, hogy nincs. Mivel Mr Smith felnőtt lehet hogy tud majd egy-két vadászt akiket jobb ha elkerülünk. És még is jobb lenne ha egy felnőtt is lenne a falkában.
Ahogy körbenéztem a fiúkon még Max is tátott szájjal nézett.
-Mi az? Nem jó a terv?-Néztem rájuk aggódva.
- De tökéletes!-Ölelt meg Zeck.
-Ja Hófehérke kitettél magadért!-Mosolygott Max.
-Köszi.-Mosolyogtam.
Aztán becsöngettek. Elindultunk az kövi óránkra ami matek volt. Ma 6 órám van ami nagyon hamar eltelt. Kibírtam Ryan hülyeségeit. Aztán elmentünk ebédelni a srácokkal. Nem kellett sokáig sorba állnunk. Én salátát ettem a fiúk pedig pizzát. Elindultunk egy üres asztalhoz ahogy elhallottam Ryan mellett meghallottam.
-Törpe még mindig jó a segged!-Az a perverz mosoly...úgy bevernék neki egyet. De helyette megfogtam Zeck Coca coláját és nemes egyszerűséggel a fejére öntöttem.
- Ezt még nagyon meg fogod bánni, Törpe!-A szemembe nézett és megint láttam azt a nézést...ijesztő. De próbáltam nem figyelni rá. Ebédközben a srácokkal sokat nevettünk, és persze direkt loptak a salátámból miközben ők nem is szeretik...
-Na jó ne egyétek már meg a salátám! Nem is szeretitek!-Motyogtam neki.
-Nem akarsz adni a saját bátyádnak!- Durcizott Zeck én csak elnevettem magam.
-Jó ez az utolsó!-Ezzel egy jó nagy villányival elvett belőle.-És csodálkoztok, hogy nem adok a nutellámból.
A fiúk csak elnevették magukat, aztán már én indulunk is nevettem. Majd megettük a kajánkat és elindultunk Mr. Smithez.
YOU ARE READING
A fehér Farkas #Befejezett#
WerewolfMaya 17 éves és vérfarkas.Bátya Zeck szintén vérfarkas ráadásul alfa. Az erdőben élnek, de a vadászok egyre többször megtalálják őket, ezért úgy döntenek újra emberek közé mennek. De Maya utálja az embereket. Vajon mi lesz ha gimibe megy? Tud magán...