Sziasztok! Itt az új rész! Be kell, hogy valljam nekem eddig ez a kedvencem. Remélem nektek is tetszeni fog! Kérlek Írtok komentbe, hogy nektek is tetszett-e. Persze ha rossz lett az is írjátok nyugodtan.
Hamar elrepült ez a két nap és már a bál napja van. A Bál 5 kor lesz. Szerencsére a bál miatt nem kell suliba menni. Felkeltem és lementem a konyhába.
-Uh de jó illatok vannak!-Mondtam és megláttam hogy Max az én kék kötényemben süt palacsintát a fiúk pedig a pultnál ülnek és várják a kaját. Én is leültem közéjük. Miután megreggeliztünk leültünk Spongebobot nézni. Igen mi is értelmesek vagyunk. A délelőtt unalmasan telt. De a délután már pörgős volt. Ki be rohangáltam a fürdő és a szobám közt. Rengeteg bőrápolót használtam, hajat mostam, lezuhanyoztam. Majd megcsináltam a sminkem és a haj. A sminkem egyszerű szempillaspirál és tus meg persze rúzs. A hajamat csak egy nagyon kicsit hullámossá tettem.
Végül a ruhát és a cipőt is felvettem és lementem a fiúkhoz. Mát 4:30 van.
-WOW.-Mondták egyszerre. Aztán Luke mellém állt és a karját nyújtotta amit persze elfogadtam. Majd beszálltunk a kocsiba...illetve próbálkoztunk.
-Neee..Zeck összegyűröd a ruhám!-Nyafogtam.
-Bocs húgi, de ez a ruha hatalmas! Alig férsz be.-Pff kedves.
-Te választottad!-Förmedtem rá.
Aztán végre sikerült és elindultunk a sulihoz. Mikor megérkeztünk a kiszállás már jobban ment. Mikor beértünk a terembe..azaz a tornaterembe..Gyönyörű volt minden a disco gömb is csodás volt. Egyszerűen ez a nap tökéletes! Persze kurvára irritált hogy mindenki bosszúsan nézett rám. Most mi van? Én csak Lukeval jöttem a többi meg csak potyautas. De akkor is nagyon zavar. Hirtelen egy megnyugtató kezet éreztem a vállamon, felnéztem és Max volt. Én csak hálásan pillantottam rá. Nem lenne jó vérfürdőt tervezni...
Ittunk a puncsból ami kivételesen nem rózsaszínvolt..Köszönöm Istenem! Hanem kék!! KÉÉÉK a kedvenc színem! Hát tényleg tökéletes minden! Nevettünk és még lassúztam is Lukeval. Aztán ráztunk pörgősebb számokra is. Egyszer csak Megláttam Ryant kint aki éppen azt mutatta, hogy beszélni akar velem..Jó legyen gyereknap. Elküldtem Lukeot puncsér (mert be kell valljam isteni és a színe..!) Aztán elindultam kifele. Ha előre láttam volna...de ilyenkor senki nem állított meg. Se Zeck Se Max se senki...Pedig meg kellett volna.
Kimentem Ryanhez de nem találtam aztán megláttam ahogy a parkolóban nekidől egy kocsinak. Odamentem.
-Mit akarsz?-Nem válaszolt csak hirtelen egy rongyot éreztem az orromon és a számon. És elsötétült minden.
Miért? Miért kellett nekem pont akkor odamennem? Miért kellet pont akkor levegőt vennem? Miért nem lehetett egy tökéletes nap? És...Miért kell pont nekem lennem A fehér farkasnak? Senki sem kérdezte meg tőlem, hogy akarok-e az lenni. ÉS MIÉRT NEM TUDTAM ÉSZREVENNI HOGY EZ EGY BÜDÖS VADÁSZ??? Féltem..most először féltem. Nincs velem a falka...nincs velem az erő.
De nem. NEM NEM NEM NEM ÉS NEM. Nem fogom hagyni hogy azt csináljon velem amit akar!
Kezdtem ébredezni. Megéreztem az arcomon csorgó könnycseppet. Egyből letöröltem. Mióta vagyok ilyen gyáva? Ilyen törékeny? Térj észhez Maya! Enged szabadjára a vadállatot...
Várjunk...körbenéztem. Komoly egy kicseszett ketrecben vagyok? Megfogtam a rácsot...acél. Jól felkészült ez a rohadék. Lépteket hallók. Ö...nem lenne jó ebben a ruhában harcolni... A végén még elszakad. Ezért átváltoztam.
-Szia Maya!-Jött elő egy ismeretlen srác. persze ez is magasabb nálam. Pff.
Fekete haj, bőrdzseki, szaggatott nadrág, oh és fehér póló végre valami nem fekete...Amúgy a haja fel van zselézve. Hm...egész jól néz ki, kár hogy meg fogom ölni.
-Ki vagy?-Morogtam és vicsorítottam.
-Jaj. Ne legyél ennyire ellenséges. Az öcsém hozott ide Fe-hé-far-kas.-Gúnyosan tagolta az utolsó szót. Oh szóval Ryan 2 remek..-De mikor megtudtam, hogy el akarja fogni a fehér farkast gondoltam majd lesz mivel elfoglalnom.-Ördögi mosoly de unalmas.
-Aha. Nagyon érdekel...-Mondtam és ásítottam.-Amúgy meg minek kellek én nektek?-Néztem rá unottan.
-Te leszel a kutyám!-Mosolygott. Erre én elnevettem magam.
-Hahahah. Jaj ez jó vicc volt. Soha a büdös életben nem fogok beszelídülni neked.-Mondtam. és Farkasszemet néztem vele. Haha de vicces vagyok.
-Majd meglátjuk!-Mosolygott majd elment.
Én csak lefeküdtem. Már a falka biztos keres. Úgy látszik még sem egy tökéletes nap...Fejem a mancsaimra hajtottam a fejem és végül elaludtam.
Holnap megöllek titeket. A szavamat adom. És én azt mindig betartom!
DU LIEST GERADE
A fehér Farkas #Befejezett#
WerwolfMaya 17 éves és vérfarkas.Bátya Zeck szintén vérfarkas ráadásul alfa. Az erdőben élnek, de a vadászok egyre többször megtalálják őket, ezért úgy döntenek újra emberek közé mennek. De Maya utálja az embereket. Vajon mi lesz ha gimibe megy? Tud magán...