S E V E N

9.8K 607 57
                                    

Megálltam és körbenéztem de nem láttam sehol majd lenéztem és alattam feküdt.

Megálltam és körbenéztem de nem láttam sehol majd lenéztem és alattam feküdt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ez komoly? Egyszerre vicces, perverz és tuskó. Én csak lenéztem rá. Hirtelen a hátsó lábaimat kirúgta és így rá estem...PERVERZ. Én csak morogtam majd leszálltam róla és végül visszaváltoztam. Majd később Luke is és megint átkarolta vállaimat. Én csak a szemeimet forgattam.

- Valld be, hogy élvezted!-Mosolygott rám.

-Nem élveztem!- Na jó valahol talán mégis. Csak elnevette magát és kezeit a zsebeibe dugta. Nem hitt nekem.

Aztán lassan elérkeztünk a házhoz. Mr, Smith aki azt mondta szólítsuk Williemnek csak suliba ne és Lukenak leesett az álla.

 Mr, Smith aki azt mondta szólítsuk Williemnek csak suliba ne és Lukenak leesett az álla

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jó igaz bazi nagy a ház, de a bátyám intézte és nem szoktam megkérdezni, hogyan. Lehet jobb is ha nem tudom xD. 

-Ti itt lakotok?-Kérdezte Luke.

-Ja.-Válaszoltam.

-Na vezesd körbe Lukeot!-Mondta Max.

-Miért pont én?-Kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Mert már olyan jól összemelegedtetek.- Mondta Max és elkezdett Logannel együtt röhögni.

-Pofa be vöröske!-Néztem Maxra izzó szemekkel. Egyből befogták.-Na gyere!-Megragadtam Luke karját.- De ekkor megint elkezdtek röhögni. Felment bennem a pumpa.- Maradj itt!- Mondtam Lukenak, és átváltoztam. Elindultam Max felé. Észrevették és meredten nézett rám Max.

-Nyugi Maya, csak vicc volt! Tudod, hogy szeretsz!-Kezdett ideges lenni Max. De csak mentem meg se hallottam. Hirtelen átváltozva előttem meredt Luke. Morogva jeleztem, hogy menjen el de ő nem ment így neki mentem pár másodperc alatt már eszméletlenül feküdt, utána Max felé vettem az irány ráugrottam és megkarmoltam a nyakát. Hirtelen Zeck farkasként lökött le róla majd rám morgott és vicsorgott. Csak álltam nem értem mi ütött belém...Fogtam magam és befutottam a házba Luke lába mellett suhantam el és egyenesen mentem a szobámba.

Mi a szart csinálok??? Csak vicc volt és így felhúzom magam. Hülye Ryan az is egész nap basztatott és nagyon furcsa érzésem van vele kapcsolatban... A gondolkozásból egy kopogás zökkentett ki. Visszaváltoztam emberré. Aztán bejött a bátyám.

- Szia.-Köszönt és bejött.

-Szia.- Köszöntem alig hallható módon.

-Mi volt ez?-Kérdezte aggódva.

-Nem tudom, ma egész nap basztatott Ryan és biztos ő hozta ki belőlem. Bocs.-Hajtottam le a fejem.- És rossz érzésem van vele kapcsolatban.- Zeck csak megölelt.- Hogy van Luke és Max?

- Lent vannak a konyhában de Luke még nincs magánál.-Mondta Zeck. Azonnal elindultam lefele. mikor megláttam egy pirosló hajat egyből az illető nyakába ugrottam. fejem a mellkasának nyomtam.

-Úgy sajnálom! Utálom magam emiatt!-Sírtam...igen én sírtam már évek óta nem sírtam. Meleg kezek éreztem a hátamon.

-Semmi baj! De ne bőg itt mint egy lány.-Viccből belebokszoltam a karjába.

-Lány vagyok! Luke?-Néztem aggódva Maxra. A nappali felé biccentett. Elindultam a nappali felé. Láttam ahogy a kanapén Luke fekszik. Odamentem leguggoltam mellé.

-Luke? Hallasz?-Ja persze, hogy hall hisz nem most ütötted ki...Maya gondolkozz!!! Nem reagált odahajoltam hozzá és átöleltem. Hirtelen magához szorított én csak nevettem.

- Ezt élvezed igaz?-A mosolya elárulta.- Azt hittem soha nem ébredsz fel!

-Ilyen könnyen nem szabadulsz meg tőlem!-Odahajoltam és megpusziltam az arcát.

-Bocs, hogy majdnem megöltelek!-Suttogtam a fülébe.

-Semmi baj. De kapok csókot ugye?-És előjött a perverz mosolya.

-A sírba viszel a hülyeségeiddel!-Nevetem el magam.

-Nem, csak az ágyamba!- Megveregettem a mellkasát majd kimentem a nappaliból a konyhába.

-Már jól van!-Szólók Maxnak és elindulok a szobámba.


A fehér Farkas #Befejezett#Donde viven las historias. Descúbrelo ahora