SZUPER SZUPER KÜLÖNKIADÁS

5.9K 454 130
                                    

Annyian szeretettek volna egy szebb befejezést...hát itt van remélem örültök ennek a résznek és várom a véleményeteket. :)

Maya:

Na jó ezt nem bírom...a bátyám itt rinyál előttem. Nem igaz nem tudom magára hagyni ezt a bagázst. Próbáltam mozgolódni.

-Engedj vissza Kérlek!-Mondtam a fának. Majd hirtelen a törzse szétnyílt én pedig kiléptem rajta.-Köszönöm.-Fogtam meg a fa törzsét.

Na most pedig megyek és szétverem az én pisis bátyám. Még hogy a legfélelmetesebb Alfa...Pff. De hogy lenne a nagyobb belépő?Hmm..Megvan! Farkassá változok.

Át is változtam. És elindult is a ház felé. Mikor már a házhoz értem hallottam a zenét meg mindent. Mikor az ajtóhoz mentem visszaváltoztam emberré. és halkan kinyitottam az ajtót. Mindenki nagyban bulizott és mivel rengeteg új falka tag van így könnyen a nappaliba tudtam osonni ami teljesen megváltozott. Nagyobb lett és még színpad is volt pont ekkor ment fel a bátyám a mikrofonhoz.

-Khm...Figyeljetek. Ez a buli amolyan megemlékezés...a húgomra Mayára emlékezünk. Így hát emeljük rá a poharunkat.- Gyorsan kikaptam az egyik gyerek kezéből egy piros poharat amiben puncs volt. Majd mindenki felemelte a poharát.

-És igyunk az én sírdogálós bátyámra!-Mosolyogtam szélesen. Zeck meg csak nézett rám. Majd könnyesek lettek a szemei és leugrott a színpadról és szorosan megölelt.

-Tényleg te vagy az Maya?-Kérdezte miközben ölelt.

-Persze hisz hogy hagynék rád egy ilyen sírós Alfára 1000 tagot? De még el kell intéznem valamit.-Mondtam és felmentem a színpadra.

-Hali srácok!-Kaptam csomó fütyülést.-Köszönöm! Na de én lennék a drága Alfátoknak a húga! Igen úgy volt hogy meghaltam de nem tudtam magára hagyni. És csak megsúgóm én ijesztőbb vagyok nála! Na de ha lehetne kérném hogy Logan, Max és Romeo dugja ide a képét mert valaki rájuk vár.-Aztán megláttam hogy az emeletről jönnek le. Mind a hárman megálltak és döbbenten néztek.

-Maya!!!!!!-Halottam meg Romeot aki úgy futott felém mint akit golyóból lőttek ki felugrott a színpadra és letepert és agyon  nyalt. Én is szorosan magamhoz öleltem.

-Hiányoztál nagyfiú!-Öleltem még jobban.

-Maya!-Ölelt meg Logan olyan szorosan hogy alig kaptam levegőt.-Sajnálom hogy nem tudtalak megmenteni.

-Hé hagyjuk ezt hisz látod élek!

-Maya...tényleg létezel vagy csak meghülyültem?-Nézett rám könnyes szemekkel Max.

-Élek és virulok.-Odafutottam hozzá és megöleltem majd megcsókoltam.

Erre mindenki o-zni kezdett. Legalábbis a fiúk az a szomorú O-zás

-Igen! Ő az én csajom!-Én csak nevettem.

-Szerintem mehetnénk medencézni nem?

Erre mindenki felkiáltott. Én gyorsan felszaladtam a szobámba és átöltöztem a bikinimbe. Aztán megláttam az asztalomon egy olyan képet ahol Én, Max, Logan és Zeck vagyunk összebújva.

Olyan jó srácok újra itt lenni.Hirtelen könnyek kezdtek potyogni a szememből.

-Mondtam hogy sír.-Nevetett Logan. Én egyből megfordultam és láttam hogy a fiuk az ajtómba állva vártak rám fürdő gatyában.

-Mondd még is hogy?-Nézet rám Zeck.

-Hát tudod nem akartam fa ként megismerni a barátnőd.-Kacsintottam.

A fehér Farkas #Befejezett#Où les histoires vivent. Découvrez maintenant