T H I R T E E N

9.3K 614 77
                                    

Szerintem éjfél lehetett mire hazaértünk. Bementem a szobámba és ráhuppantam az ágyra. Majd újra eszembe jutott ahogy Luke csókolózik azzal a lánnyal. Megint sírtam. De ami nem öl meg az erősebbé tesz, nem? De az tény hogy a falkán kívül senkiben sem bízhatok.

De aludnom is kellene...így végül átöleltem a takaróm és nagy nehezen és könnyekkel tele de elaludtam.

Más nap reggel Max ébresztett.

-Ne! Hagyjál! Hagy merüljek el a depresszióban!-Morogtam a párnámba.

Ekkor felkapott és a vállára dobot. Utálom ha ő ébreszt... De én csak a az egyre távolodó párnámat néztem.

-Párna!-Súgtam és nyúltam utána. Hátha elkap. Na akkor tuti betojnék!

-Ne aggód van egy meglepink számodra!-Mondta Max.

-Ha nem Luke feje akkor tegyél vissza az ágyba!-Utasítottam.

-Hidd el ennek jobban fogsz örülni!-Hm...akkor talán megbocsátok hogy felébresztetted az alvó farkast...jaj de vicces vagyok! De lehet még több nutella. Erre felcsillant a szemem. Hmm...Nutella...gondolatomból az szakított ki hogy megérkeztünk a nappaliba.

-Na ide a meglepivel!-Mondtam Zecknek.

-Jó, de ez a meglepi fontos. Azért kapod mert ő mindig veled lesz. És vigyázni fog rád.-Nutella.-Szóval....Romeo gyere ide.

NA nem fogjátok elhinni mi a meglepim. Nem nutella de jobb! Egy aranyos Doberman! Tudniillik imádom a kutyákat és a Doberman a kedvencem. Ráadásul Romeo egy szál rózsát tartott a szájában.

Na jó hát nem cuki? Tudom hogy sokan azt gondolják hogy "Jaj ez egy veszélyes dög" nem nem az

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Na jó hát nem cuki? Tudom hogy sokan azt gondolják hogy "Jaj ez egy veszélyes dög" nem nem az. És ha az is lenne én is az vagyok szóval tökéletes páros.

-Gyere Romeo!-Egyből felém szaladt és letepert és agyon nyalta az arcom.

-Ch...bezzeg veled milyen kezes bárány...-Mondta Logan. Tényleg most vettem észre hogy agyon van szakadva a ruhájuk.

-Csak úgy tudtuk elhozni hogy bevetettem az Alpha szemet. -(Ami annyit jelent hogy megnyugtatja az állatokat.) Pff akkor ő tényleg az kis vadállatom.

-De ami fontos ha kimondod...-Odahajolt a fülemhez és úgy folytatta.- hogy támad. Akkor támadni fog.

Hű de király Romeo.

-Köszönöm fiúk!-Öleltem meg őket.

Tényleg. Most milyen menő már hogy van egy kutyám ami hallgat a támad parancsra? ÉS nem tudom úgy érzem jókat fogunk mi beszélgetni. Hogy hogy értem? Úgy hogy mivel farkarkas vagyok valamennyire megértem az érzelmeiket. A szemeiből és a testtartásából ki tudom következtetni.

-Oké menjünk!-Megfogtam a kocsi kulcsot és Zeck kezébe nyomtam.

-Mi? Hova?-Néztek rám értetlenül. Pff fiúk..

A fehér Farkas #Befejezett#Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang