Itt van a rövidebb rész! Tényleg sajnálom, hogy most csak ilyen rövidet tudtam írni :(
Maya:
A nap hamar eltelt így hogy Romeo is velem volt.Éppen most csöngettek ki az utolsó órámról.
Örülök hogy felébredt Max, de az túlzás hogy megmentettem az életét...inkább én öltem meg... Uhh...de most mit fogok csinálni? Nem tudom a szemébe nézni...el kell kerülnöm. Igen! Ez lesz a legjobb!
Felvettem a táskám és kimentem a teremből. Romeo is jött velem szájában a festményével. Az enyém már a táskámban van. A folyóson sétáltunk a mikor Logan és odajött mellén és együtt mentünk haza. Már kint az utcán sétáltunk.
-Még mindig magadat hibáztatod, ugye?-Nem nézett rám az eget nézte. Nem válaszoltam...- És mit fogsz csinálni? Elfutsz?
Nem tudom...egyszerűen...nem tudom...az a csók...biztos csak úgy szeret mint egy húgot...én is úgy szeretem mint egy testvért...
Szeretem szívatni, szeretem a haját, a...mosolyát...és az ajkait. NEM! MAYA! Nem szerethetsz bele! Ő csak össze volt zavarodva azért csókolt meg! Gyilkos vagy ezt te is tudod.
Igaz...Sóhajtottam.
-Ki tudja?-Válaszoltam a kérdésére.
-Amúgy...miért visz egy vásznat a szájában Romeo?-Mind ketten a kutyára néztünk aki nagy boldogan majdnem, hogy ugrált örömében előttünk sétál.
-Festett.-Mondta és vállat vontam majd megérkeztünk a házhoz.
Odaléptem a bejárati ajtóhoz. Mély levegőt vettem és benyitottam. Gyorsan csináltam mindent. Levettem a cipőm köszöntem és kivettem a festményemet a táskámból. Hallottam hangokat ezért bement a konyhába. Zeck éppen kaját csinált.
-Oh, sziasz...-Meglátta Romeot ahogy a szájában van a vászont.- Na oké...ezzel meg mi lett?
-Festett.-Vont vállat Logan és leült a pulthoz. Én gyorsan kiraktam a festményeket a falra és én is leültem.
-Uh tényleg!-Pattant fel Logan. És elment a szobájához és visszajött.-Így tudunk beszélni Romeoval.-Lerakta az asztalra az 5 darab nyakláncot.
Egyből elvettem a rózsaszín és a fekete-fehéret. A rózsaszínt a nyakamba a fekete-fehéret pedig Romeo nyakába akasztottam. Logan elvette a kéket. Zeck pedig a lilát. Így Maxnak maradt a zöld. Amúgy hol van?
-Tényleg amúgy hol van Max?-Kérdezte Logan.
-A fürdőben.-Na akkor nekem fel kell mennem a szobámba.De.. előtte...
-Na? Romeo tetszik?-Néztem rá.
-Ja király!-Mi??? MOST?! KOMOLYAN!?? Én hallottam már mint...körbenéztem mindenki kb így reagált.
-Mi a szar? Tényleg működik....király vagy Logan!-Mondta Zeck.
-Na akkor mi felmentünk a szobámba!-Mondtam és elindultunk a lépcső felé. Pont akkor jött ki a fürdőből Max. Egy szál alsógatyában és éppen a fejét törülte meg...
-Oh Maya!-Ne! Ne néz oda! Maya! Felé fordultam és megláttam tökéletesen kidolgozott felső testét...a szívem csak úgy zakatolt.
-Ö...izé....hat...SZIA!-Mondta és felfutottam. Nyomomban Romeoval. Magaunt után becsuktam az ajtót. Romeo felment az ágyamra és lefeküdt.
-Na ez mi volt?-Nézett rám. De furi...beszélgetek a kutyámmal.
-Ö...hát tudod...
-Nem...nem tudom.-Nézet rám komoly fejjel Romeo.
Hát jó akkor meséljük el...
-Szóval...most nem tudom mit csináljak...-Mondtam szomorúan.
-Szereted őt ő is szeret téged. Kész meg van oldva.-Mondta boldogan Romeo.
-Pff...ha ilyen egyszerű lenne. Tudod milyen nehéz lenne vele beszélnem? Miután megöltem?-Néztem rá kérdően és dühösen. Hirtelen kopogtak.
YOU ARE READING
A fehér Farkas #Befejezett#
WerewolfMaya 17 éves és vérfarkas.Bátya Zeck szintén vérfarkas ráadásul alfa. Az erdőben élnek, de a vadászok egyre többször megtalálják őket, ezért úgy döntenek újra emberek közé mennek. De Maya utálja az embereket. Vajon mi lesz ha gimibe megy? Tud magán...