S I X T E E N

8.3K 555 57
                                    

Sziasztok! IGEN!!! Hoztam az új rész! Remélem tetszeni fog! Ja és köszönöm a sok csillagot és a nézettséget! Imádlak titeket!! Ja amúgy annyira szeretem ezt a számot ami fönt van :)) Gondoltam megmutatom nektek.😍😘😉💋💗💗❤️❤️❤️💙💙💛💜💚💞💕

Aztán elindultunk a terem felé. Max egy kicsit előrébb volt mint én. De így láttam hogy dühös. Kezei ökölbe szorultak én gyorsan mellémentem és körbefogtam kezeimmel az egyik öklét. Majd lenézett rám. Én csak mosolyogtam. Éreztem ahogy a keze ellazul. Majd végül átkarolta a nyakam. És így folytattuk az untunk.

Nem tudom mi lehet Max baja de úgy tűnik neki se szimpatikus az új diák.

Aztán az öltözőknél elváltak útjaink. Bementem, a legtöbb lány már itt volt. Én is leültem a padra és átöltöztem. Majd bementem a tesiterembe. Nem telt 5 percbe és már mindenki bent volt. aztán bejött a tesitanár.

-Gyerekek ma kézilabdázunk!-Mondta mint mindig. A tesi órák 99.9%-a kézilabda lesz.

Max és egy másik fiú Loki lett a csapatkapitány. Max elsőnek választott. Loki meg Alex-szet. Aztán felváltva fogytak az eberek. Elég erős csapat lettünk de Loki csapata is.

Aztán elkezdődött a meccs. Mi kezdtünk. Elkezdtünk Maxszal passzolgatni de hirtelen előttem termet Alex. Nem tudom hogy lehet ilyen gyors. Szerencsére reflexszerűen elkaptam a keze elől a labdát és átpasszoltam Maxnak aki a kapura tört és bedobta. Egyből lepacsiztunk és futottunk vissza védekezni. De már mögöttünk volt. Hogy lehet valaki ilyen gyors?

-Ez így nem fog menni! Mi maradunk védekezni a többiek meg pontot szereznek!-Mondta Max. Egyetértettem vele és tovább adtam az infót a többieknek akik szintén beleegyeztek. Ahogy felénk futott megláttam azt a magabiztos mosolyt. Hogy ő biztos pontot fog szerezni. De nem fogom hagyni. Max felé vezette a labdát rajta akart áttörni. Mikor észrevettem Max mellé léptem és így ketten egyszerre felugrottunk falat alkotva. Gyors, de nálunk nem tud magasabbra ugorni. Így végül a kezünkről csapódott vissza a labda.

Megragadtam a labdát és lepasszoltam. Elég dühösen nézett rám Alex. Há! De az örömöm nem tartott sokáig mert szereztek egy pontot. Így egyenlő lett az állás. Aztán Alex megint Maxra támadt de azt nem tudtam időben észrevenni és láttam Alex arcán hogy ebbe a dobásba minden dühét beleadta és ezt a kapusunk bánta, Amanda. Eltalálta a gyomrát amitől összeesett így bepattant a labda és átvették a vezetést. Dühös lettem. Próbáltunk pontot szerezni de Alex túl gyors...így mikor a csengő megszólalt vesztettünk... Láttam ahogy Max arca elsötétül. Végül is ez nem csak egy meccs volt. Legalábbis hármunknak nem. Ez egy olyan "Döntsük el hogy melyikünk a jobb" meccs volt. Alex nagy mosollyal az arcán odajött hozzám.

Tudtam hogy mit akart. Mielőtt még megszólalhatott volna kimondtam.

-Maya.-Azzal odamentem Maxhoz. Csak néztem rá aggódva.

-Tudom hogy direkt csinálta.-Mondta rám se nézve. Tudta hogy tudom. De ez a barom odajött.

-Csá vörö...-Ekkor ránéztem ölni tudtam volna szememmel és nem is álltam olyan messze ettől...Max. Azt hittem egy kicsit jobb a kapusotok.-Nevettet ördögi mosollyal. Ekkor Max nekirontott. Én meg próbáltam leszedni róla.

Sikerült gyorsan közéjük állnom.

-Pff egy lánynak kell leállítani téged?-Alex felé fordultam tekintetem elsötétült. És behúztam neki egy jó nagyot. Az egész teremben hirtelen csönd lett.

-Inkább örülj neki hogy nem hagytam hogy megöljön! Eddig viseltelek el. Ne akarj felidegesíteni mert kinyírlak.-Néztem rá olyan "Megöllek" arccal.

-Néztem rá olyan "Megöllek" arccal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hát ja kb így. Láttam a szemében a félelmet. Aminek örültem. Majd visszamentünk az öltözőkbe. Hamar átöltöztem és vártam hogy kijöjjön a fiúktól Max. De nem jött ezért bementem. Szerencsére csak ő volt bent. Minden fel folt forgatva. A padok szanaszét, némelyik fel is van borítva. És az egyik öltöző szekrény ajtaja is be van horpadva. Lekuporogtam Max mellé. Nem mondtam semmit csak ültem.

-Tudod, elég béna hogy neked kell leállítanod.-Nevetett fel kínjában.

-Szerintem nem. Hisz agyonverted volna. Téged kicsapnak. És egyedül hagysz vele...szóval csak önző voltam.-Nevettem fel halkan. erre ő is felnevetett.- Nem kell vele foglalkozni...jó mondjuk én is behúztam neki de mindegy én megtehetem.-Nevettem.-Az a lényeg ha megszólal ránézzünk olyan gyilkos szemekkel hogy bepisil és tovább megyünk. Úú, tudom is elmegyünk majd vásárolni! Tudod egy farkas nem lehet depis!-Néztem rá.

-Jó, jó! Igazad van.-Adta meg magát.

Hirtelen berregni kezdett a telefonom. Megnéztem, Zeck.

Zeck: Hali húgi! Tök jól elvagyunk Romeoval! Voltunk a parkba és rájöttem valamire...Romeo nagyon válogatós a kutyalányokkal szemben...Na mindegy nem rég jöttünk vissza de már unatkozunk úgy hogy jöhetnétek! Mert gondolom valahol ott van Max. Ja amúgy Logan már itt van! Puszi! A legszexibb bátyó.

Jaj de cuki Romeo!! De várjunk mi? A bátyám elvitte csajozni Romeot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jaj de cuki Romeo!! De várjunk mi? A bátyám elvitte csajozni Romeot. Isten segíts meg! Na még egy ok hogy hazamenjek. Kinyírom Zecket.

-Mi az?-Kérdezte Max. Átnyújtottam neki a telefonom. Miután elolvasta felnevetett.

-A hülye még ilyenkor is fényezi magát...

-Na mozgás! Még agyon kell verni a bátyámat.

Azzal nevetve felálltunk és visszamentünk az osztályterembe összepakoltunk és elindultunk haza.

A fehér Farkas #Befejezett#Donde viven las historias. Descúbrelo ahora